Bujii Denso iti recomand, fiind japoneze .
Daca sunt Iridium Power, limita lor este la 15.000 - 20.000Km in functiile de conditiile meteo si de regimul de mers.
Trebuie sa le testezi. Poate sunt mai bune Brisk, poate nu...
Denso Iridium Power au creat probleme la alte masini care pur si simplu nu erau pregatite pentru ele.
Un ex. pe care-l cunosc, Toyota Corolla 1,6VVTi, cu Iridium Power, in regimurile sustinute de turatie sonda lamba anunta ardere incompleta.
Din ce-a citit respectivul pe forumuri de racing din USA era o problema de curentii turbionari care se formau la deschiderea variabila a supapelor.
Aceste
bujii Denso mi-au placut pt ca motorul nu merge absolut deloc cu intreruperi, relanti constant....accelerare buna, mai buna decat a celorlalte pe turatii mari.....
Totusi cand am pus testerul ( propriu) pe masina, imi arata o imbogatire destul de mare 180 ( normal la mine 128).....bine, poate si de la stilul de mers.....idea este ca, la celelalte bujii testate ( am testat si Beru platina) esapamentul era curat lacrima ( nici la celelalte masini straine pe care le am nu este asa de curat) insa urca mai lent in ture, mai ales la turatii mari....cu Denso se tureaza efectiv in draci, desi cu celelalte da impresia ca trage mai degraba decat se tureaza ( un dezavantaj denso)....
Brisk silver ( sau pt GPL) am testat si eu, esapament curat lacrima, atinge viteza maxima insa mai lent decat cu Denso....