Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce influenta are compresorul AC asupra mersului la relanti ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
solobru
Buna ziua,
iata o tema de gandire , poate simpla pentru unii , dar pentru mine un mic cosmar .
Motorul , indiferent daca e cald sau rece , merge intrerupt la relanti , sughitza se balbaie , ca si cum ar veni mici impuritati pe injectie . Injectoare schimbate , scrise corect , egr curatat , admisie curatata , vacumuri bune , contacte bune ( zic eu ) .
In clipa in care cupleaza compresorul AC , e cu totul alt motor , alta masina , merge ca unsa . Deci daca dau drumul la dezaburire parbriz , ceea ce comanda cuplarea ambreajului de la compresor , merge extraordinar . Imediat ce opresc dezaburirea ..incepe sa sughutze sa se balbaie , intrerupe oscileaza galopeaza.
Cineva cu mintea mai odihnita poate ma ajuta cu o parere . Nu stiu ce sa-i mai fac . Incarcare arata ca e buna , intre 13.3 min si 14.3 max .
Ma gandesc , ca in clipa in care cupleaza compresorul , se tensioneaza mai bine cureaua de accesorii si incarca alternatorul mai binne ?! Nu stiu zau .
Deci nu e neaparat de la consumator electric , cum ar fii ventilator sau alti consumatori , strict numai atunci cand cupleaza compresorul AC masina merge bine , silentios si cu turatie stabila.
Observati in filmulet , la decunda 30 cupleaza compresorul AC si ..totul e perfect .

https://www.youtube.com/watch?v=hEY_jfoq2W4...eature=youtu.be
Astept ajutorul vostru , va multumesc.
solobru
N-am scris ce era mai important .
E vorba de Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 130CP
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.