shLamy
Apr 17 2016, 03:14 PM
Buna ziua.
Tocmai ce mi-am cumparat acest Golf 4 1.6 16V 2003 si am o nelamurire cu filtru de carbon ( canistra de carbon). Ieri am pornit masina dupa 24 de ore de stationare si la 2-3 minute dupa pornire - la relanti - incepe se auda un ticait constant la acest filtru. Din ce am mai citit pe alte forum-uri ar fi normal sa se activez dar dupa ce mergi cu ea si o forjezi putin.
https://www.dropbox.com/s/u4i62gdzhx92whn/2...124112.mp4?dl=0 - video cu zgomotul care se aude
https://www.dropbox.com/s/j753oe0wftirtyw/tic%20tic.jpg?dl=0 - poza cu zona unde se aude zgomotul ( e incercuita cu alb )
Spuneti-mi va rog cum ar trebuit sa se comporte la relanti/sarcina.
Multumesc anticipat!
DORU
Apr 17 2016, 09:46 PM
EVAP CAN are rolul denumirii: face recircularea vaporilor de combustibil, inapoi in rezervor.
Acel ticait e normal. Cand se aude? Oricand, dar daca rezervorul e mai gol, atunci se aude mai des
Daca se defecteaza, apare cod eroare DTC pe modul motor la diagnoza cu VCDS.
shLamy
Apr 17 2016, 10:37 PM
Multumesc Doru!
Am sa-i fac plinul sa vad daca mai scade din intensitatea zgomotului.
DORU
Apr 18 2016, 10:04 PM
Te rog verifica, cu placere
getodac
May 19 2016, 10:37 AM
Si la mine se aude asa de o viata, nu mi-am facut griji de cand un mecanic mi-a spus cu ceva ani in urma ca este normal, fara sa-mi dea lamuririle pe care le-a scris Doru aici, dar parca frecventa este mai redusa decat la tine.
shLamy
May 22 2016, 10:39 PM
Salut Doru, nu m-am grabit sa raspund. Am vrut sa fac ceva kilometri cu ea sa vad cum se comporta si nu imi dau seama daca a mai scazut din intensitatea zgomotului. Oricum e OK in privinta asta.
Acum am alta problema - dupa vreo 500km mi-a scazut nivelui antigelului (e la minim) si am observat ieri ca in zona radiatorului se scurge. Inca nu am aflat daca am un furtul crapat sau vreo fisura. Trebuie sa completez cu G12 ( sa fie concentrat sau gata preparat? ) pana reusesc sa vad unde e defectul. E vreun risc daca mai circul cu ea si tot completez pana prind o zi libera sa rezolv problema?
Modelul masinei e BCB 12.2002 / 105CP / manuala /1.6 16V LongLife
Multumesc anticipat! O seara buna!
DORU
May 23 2016, 09:06 PM
Da, G12
Daca pierderea e mica, mai poti circula si sa completezi cand e cazul, totusi verifica si rezolva fisura...cand ai ragaz si fondurile necesare.
shLamy
May 30 2016, 11:25 PM
Salut.
Radiatorul avea o fisura foarte mica in partea de jos-dreapta si am folosit Leak Stop Radiator, dupa care am completat cu G13. Din ce am observat imi consuma cand o calcam dupa 130 km/h ci clima pornita. Sper sa fie ok!
O seara buna!
DORU
May 31 2016, 09:24 AM
QUOTE (shLamy @ May 30 2016, 11:25 PM)
...dupa care am completat cu G13.
Bine ca ai rezolvat !
Sper ca ai scris doar gresit 13 si ai adaugat 12 in realitate
shLamy
May 31 2016, 12:24 PM
Nu. E ok. L-am cumparat de la reprezentanta si i-am specificat ce masina am si din ce an e. G13 e noul G12
shLamy
May 31 2016, 12:41 PM
Poza cu ce antigel am completat
Click to view attachment
DORU
Jun 1 2016, 09:37 AM
Poate ca asa e, denumirea e irelevanta daca or pastrat proprietatile. Eu am inca o mica indoiala. Caci existau pana de curand G12, G12+ si G13 si se folosesc in fct de anul fabricatie. Culoarea e tot roz, sau movulie?
shLamy
Jun 1 2016, 11:57 AM
E aceeasi culoare roz cu ce am in vasul de expansiune. Cred ca are aceleasi proprietati - sau ma insel ?
DORU
Jun 1 2016, 10:41 PM
Daca e roz, e bine. Restul e Marketing ieftin !
shLamy
Jun 14 2016, 04:05 PM
Salut.
Azi cand am pornit masina aveam clima deschisa pe AUTO. Am asteptat 1 min si dupa am pronit. Dupa 2-3 km am ajuns la destinatie unde am parcat masina si a trebuit sa astept 1 ora. Cand am ajuns la masina si am pornit-o mi-a aparut in bord Emissions workshop!.
Aveti idee de la ce poate fi? thx
DORU
Jun 14 2016, 09:49 PM
La o citire a codurilor de eroare DTC vom afla si tu, si noi...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.