Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme pornire Skoda motorina
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Cristim77iasi
Salut,

Am urmatoarea problema la pornire: cand pun contactul, demarorul nu invarte si se aude ca si cum bateria ar fi descarcata iar motorul porneste doar daca apas de cateva ori acceleratia. La bord se aprinde din cand in cand Check engine.
Masina e Skoda fabia motorina.
Ce as putea sa verific?

Multumesc!
DORU
Erorile stocate, pentru inceput, cu un tester smile.gif
Cristim77iasi
QUOTE (DORU @ Apr 12 2016, 08:26 PM) *
Erorile stocate, pentru inceput, cu un tester smile.gif

As vrea sa evit pentru inceput testerul. De cate ori am apelat (2-3 ori) a fost neconcludent.
Am verificat bateria- e ok, 12,9 V si amperaj corespunzator. Am tinut-o totusi 1ora la incarcat pana ledul de la redresor a indicat 100%, iar la pornire nu a mai aparut problema semnalata. Am mers vreo 30 km cu turatie mare si vad ca acum se comporta f bine.

Totusi as fi curios daca a mai avut cineva proble asta la diesel, sa nu porneasca la automat, chiar cu bateria incarcata si sa nu invarta, dar sa porneasca la cateva pedale de acceleratie. Nu am gasit pe forumuri problema asta.
DORU
Nu e un simptom specific la diesel.
Nu-mi este clar, dar totusi intreb: a fost singulara situatia? Sa nu fie si periile de la electromotor uzate...
Testerul este concludent, daca stii interoga si masura valorile bine.
Cristim77iasi
QUOTE (DORU @ Apr 15 2016, 06:30 AM) *
Nu e un simptom specific la diesel.
Nu-mi este clar, dar totusi intreb: a fost singulara situatia? Sa nu fie si periile de la electromotor uzate...
Testerul este concludent, daca stii interoga si masura valorile bine.

Din pacate, problema a reaparut, in special dimineata la prima pornire: se aprinde Check engine, iar azi dimineata, cand a fost mai rece nu a mai pornit nici cu pedala de acceleratie. A pornit insa din prima ajutata de o alta baterie.
Am facut diagnoza si au aparut 2 erori:
4677 Traductor pedala 1 -semnal prea mare/inalt
4C66 Motor pentru clapeta galerie admisie-fara semnal

Au fost sterse erorile si momentan pare sa porneasca standard.

Totusi, preventiv ce ar fi de urmarit/verificat?

PS Am sa verific si periile electromotorului
DORU
Incepe sa se mai clarifice situatia. Ce cod motor are Fabia?
Cel mai probabil N249 nu-si face treaba si daca nu e clapeta deschisa la pornire, nu are aer si deci nici nu poate porni!
Cristim77iasi
QUOTE (DORU @ Apr 20 2016, 09:27 PM) *
Incepe sa se mai clarifice situatia. Ce cod motor are Fabia?
Cel mai probabil N249 nu-si face treaba si daca nu e clapeta deschisa la pornire, nu are aer si deci nici nu poate porni!

Cod motor BNM.

Problema a reaparut azi la pornire, dupa ce 1-2 zile a mers f bine. Dar nu s-a mai aprins nici un martor, electromotorul a invartit pana s-a consumat bateria, am verificat clapeta si era deschisa (orizontala)

E posibil sa nu ramana amorsata pompa sau bateria sa se descarce pe timpul noptii si sa nu faca fata?
DORU
Daca exista consumatori ascunsi, gen alarma aftermarket sau - si mai probabil - R-CD montat aftermarket, este posibil !
Masoara bateria si vezi ce incarcare gasesti dupa o noapte.
Sugerez ca, la 30min dupa ce-ai inchis masina (fie cu inchidere, fie cu alarma, daca este vreuna), sa masori la borne cati amperi raman "in stand-by". Daca gasesti cumva mai mult de 1-2A, deja ai descoperit o cauza.

Pompa de motorina este pompa tandem, caci face si vacuum in acelasi timp.
Pt a-i masura valorile de lucru, mergi la service de reprezentanta sau altul mai rasarit, ai nevoie sa pui manometru si sa citesti valorile in relanti si la ~4000rpm, apoi sa le confruntati cu cele din cartea tehnica pt BNM.
Cristim77iasi
QUOTE (DORU @ Apr 24 2016, 08:29 AM) *
Daca exista consumatori ascunsi, gen alarma aftermarket sau - si mai probabil - R-CD montat aftermarket, este posibil !
Masoara bateria si vezi ce incarcare gasesti dupa o noapte.
Sugerez ca, la 30min dupa ce-ai inchis masina (fie cu inchidere, fie cu alarma, daca este vreuna), sa masori la borne cati amperi raman "in stand-by". Daca gasesti cumva mai mult de 1-2A, deja ai descoperit o cauza.

Pompa de motorina este pompa tandem, caci face si vacuum in acelasi timp.
Pt a-i masura valorile de lucru, mergi la service de reprezentanta sau altul mai rasarit, ai nevoie sa pui manometru si sa citesti valorile in relanti si la ~4000rpm, apoi sa le confruntati cu cele din cartea tehnica pt BNM.

Am verificat bateria in service si rezultatul a fost ca trebuie inlocuita (s-a descarcat recent de cateva ori peste noapte de la pozitii aprinse si e si cam veche).
Totusi o sa verific si consumul in stand-by inainte sa iau o decizie de inlocuire.

Multumest pt sprijin!
DORU
Pt putin, te asteptam cu vesti.
Cristim77iasi
QUOTE (DORU @ Apr 27 2016, 10:09 PM) *
Pt putin, te asteptam cu vesti.

In final am inlocuit bateria si acum totul e ok.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.