Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skoda Fabia 1, 1.2, 54 cp, 2004 martor motor
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
buz_oianu
Salutare, detin o skoda fabia 1.2 htp 54 cp an 2004.

Problema este in felul urmator, se tot aprinde check la motor. Eroarea e ba sonda 1 dinaintea catalizatorului, ba sonda 2 de dupa catalizator.

Veneam de la cta ma duceam catre roman, alimentasem 98, in apropierea bacaului hop se aprinse martorul. Intru pe net, sun la skoda bacau, fac programare si ma prezint la ei, dupa 20 min imi aduc masina si imi spun ca e sonda 2 de dupa catalizator si ca in 80% din situatii trebuie schimbat catalizatorul ca e infundat si costa la ei 2800.. . Merg mai departe ajung inapoi la cta ma duc la mecanicii mei imi sterg eroarea (80 lei), ma duc alimentez din nou 98, plec de la cta la barlad. Pe la tecuci, hop martorul in bord... la service la barlad o baga baietii pe calculator, sonda 1 si senzorul de temperatura, imi sterg eroarea. Ma duc la peco si bag 95, plec la iasi, inapoi la barlad, apoi cta, martorul nu se mai aprinde. Acum 4 zile din nou acelasi traseu cta- barlad, cu benzina 95+ de la luk, martorul ramane stins, plec de la barlad la iasi si pe la jumatatea drumului hop martorul, rezervorul era mai jos de jumatate cand s-a aprins, Mi-am cumparat vcds cu cablu si am facut diagnoza, sonda 1 fault.... :|, nu stiu ce sa ii fac.

Mentionez ca stilul de condus este ponderat iar la aprinderea martorului motorul nu isi schimba caracteristicile, functioneaza normal.

Parerea mea: 

- daca alimentez cu benzina cu cifra octanica peste 95, automat gazele rezultate din ardere sunt mai fierbinti, iar sondele citesc pana la o anumita valoare X, ce trece peste valoarea X  la care sunt setate sondele se aprinde martorul in bord, functionarea motorului fiind aceeasi cat si consumul.

Astept si parerile voastre daca ati intampinat problema asta si daca ati schimbat ceva pe la motor. Adica trebuie sa schimb catalizatorul, sondele, etc...



Multumesc anticipat
DORU
Buna, din pacate motorizarea asta e cu probleme "by default" la VAG.

Precizeaza te rog doua lucruri:
= ce cod motor are masina ta
= citeste cu motorul pornit, atat rece cat si cald, in relanti si in mers normal, valorile din subgrupul 32 din tab-ul Engine (primele doua casute de la stanga la dreapta)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.