Am un Espero 1.8. Mergea ok, pornea la prima cheie.
Ce s-a intamplat? I-am schimbat uleiul ( GM 10W40 ) si filtrul de ulei (MANN). De 2 zile ii tot dau la cheie si nu mai porneste de nicio culoare de la schimbul de ulei/filtru. Mentionez ca eu am executat schimbul si nu s-a umblat la nimic altceva.
- am pus baterie de aproape 80AH, invarte bine, foarte buna.
- am schimbat pompa de benzina, are presiune, e buna, se aude bazaitul acela cand pun contactul, etc.
- am incercat s-o pornesc si punand pompa pe direct folosind firul rosu la plusul bateriei...degeaba.
- am curatat bujiile
- am verificat fisele, aprinderea... scotand fiecare fisa pe rand, si utilizand o bujie suplimentara pusa pe blocul motor... apare scanteie la fiecare fisa/bujie cand se da la cheie. Exista scanteie si la fisa centrala.
- benzina in rezervor am pus destula
Observatii : dupa ce dau la cheie, bujiile sunt ude.
Ce e de facut ? M-a disperat masina asta!