Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rugaminte - cercetare despre marca Mercedes
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mercedes Benz
Adriana.Bitoiu
Bună seara,

Numele meu este Adriana Bițoiu și sunt studentă în anul III la Facultatea de Marketing în cadrul Academiei de Studii Economice București. În vederea realizării lucrării de licență, efectuez o cercetare bazată pe chestionar online despre influența țării de origine asupra mărcii în domeniul auto, pentru marca Mercedes-Benz. Aș dori ca la această cercetare să participe respondenți pasionați și informați despre această marcă, de aceea mi-am permis să postez aici, cu rugămintea de a completa chestionarul care poate fi accesat la următorul link:

https://docs.google.com/forms/d/1KytYA899EW..._ebAig/viewform

Vă mulțumesc anticipat.
De asemenea, îmi cer scuze daca nu trebuia sa postez aici, însă, neprimind încă un răspuns de la administrator, nu am știu cum să procedez altfel.

Cu stimă,
Adriana Bițoiu
HalbaSus
am completat formularul ca asa sunt eu om bun si imi place sa ajut oameni si oricum eram plictisit, dar la un moment dat a trebuit sa dau nota comuna pentru "fiabilitate/siguranta" sunt chestii cat se poate de diferite, mercedesul meu e destul de sigur (adica am multe tone de fier plus airbaguri) dar fiabilitatea scazuta inseamna ca trebuie sa trec mai des pe la service... nu e OK sa aiba nota comuna, zic si eu...
Adriana.Bitoiu
Aveți dreptate, însă am încercat sa mai comprim chestionarul și acum nu pot să mai schimb. Voi ține cont de observația Dumneavoastră în analiza rezultatelor. Vă mulțumesc!
Adriana.Bitoiu
Buna seara,

Sambata seara voi inchide chestionarul, pentru ca trebuie sa ma apuc de analiza. Daca mai are timp cineva sa raspunda pana atunci, as aprecia mult.

Multumesc inca o data!

Adriana
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.