QUOTE (adycalin @ Mar 8 2015, 09:47 PM)
Pentru a cumpara o masina trebuie sa intelegi cum gandeste un vanzator .masinile se aduc de afara cu probleme care se rezolva cu investitie mica sa fie rentabil.Deci e ca la loto daca ia noroc si ca ajutor un mecanic cu tine poti evita cateva neplaceri ulterioare.La motor poti face un test de gaze la orice ITP si la caroserie contaza sa nu fi fost lovita prea tare asta vezi daca o duci la verificat unghiurile la roti.Ca piese pivoti bucse se rezolva si sunt consumabile asa ca atentie la neatentie.Si la taxa ar fi bine sa mergi cu actele la firma de inmatriculat sa te convingi ca iasa bine la RAR nu te lua dupa povesti .Motoarele pe benzina consuma mai mult combustibil dar e mai usor de reparat motorul,depinde de model .La diesel te rupe cu injectoare, pompa de injectie , turbo ,vibratii sa nu mai vorbim ca segmentare nu se face mai ales ca vrei la bani putini.
La modelul ce cauti tu e bine sa o turezi putin in gol sa vezi daca fumega ,motoarele nu sunt pretentioase sonda lamda 1 e cam scumpa si pica des mai ales pe skoda ,seamana dar nu e vw.Poti sa dai un google cu probleme la :------
Bafta ,sa gasesti ceva ce iti place .
am dus o masina la reprezentanta inmatriculata, un ford fiesta din 2003 cu 140000km in bord, proprietarul m-a asigurat ca nu a avut accident, nu a fost revopsita, nu are defecte ascunse si la reprezentanta mi-au zis ca nu au pasta in pix sa scrie cate defecte a gasit. roata infranata, placute si disc frana uzate, o parte din fata motorului lipsa, o tzeava in aer, prezinta urme de lovitura in fata si revopsita
cabluri dezizolate...etc
acum incerc cu o alta neinmatriculata, un seat ibiza 1,2 143000km, distributie lant, euro 4. Vreau sa o duc la o reprezentanta sa-mi zica daca e ok.