Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cutie automata
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
mmmbbb67
Salut, am un dodge durango din 2002 cutie automata si acum sunt blocat in Malta cu el, nu mai vrea sa cupleze nici'o viteza indiferent de treapta, cu o zi inainte a avut pierderi de putere chiar si cu acceleratia apasata puternic dar isi revenea, iar in deal nu tragea mai deloc. A doua zi nu a mai schimbat nici'o viteza iar nivelul de ulei este foarte sus, cu motorul pornit nivelul este mult mai sus decat normal, ca si cand nu ar circula uleiul in ea, se poate baga in toate vitezele, se aude TCM'ul cum schimba dar nu pleaca, uleiul e curat si roz, nu e laptos, a mai intalnit cinava situatia asta? Radiatorul e nou la masina, are radiator comun apa si uleiul din cutie. Poate sa fie filtrul colmatat sau e o problema de convertor?
DORU
Pot fi senzori sau chiar si calea de rulare, dar cel mai bine arunca o privire aici:
http://www.motortrend.com/cars/2002/dodge/durango/recalls/

Daca ai reprezentanta DODGE sau ceva partener oficial in Malta, suna-i si mergi cu masina pe platforma in service pt diagnoza detaliata.
mmmbbb67
Problema este ca aici nu este reprezentanta DODGE, iar unii spun ca este filtrul, altii convertorul, altii de la senzorul de presiune, nu sti ce sa mai crezi smile.gif
DORU
Nu exista un service dedicat pt cutii automate nici macar in La Valetta ? Ai nevoie de o diagnoza buna inainte de a se pune problema demontarii !
mmmbbb67
Sincer am vorbit cu minim 10 garaje si au spus ca ei nu repara cutii automate, doar manuale, alea automate le trimit afara, gen Sicilia si vin reparate, sunt niste handicapati. Eu nu am notiuni de automata dar cunosc cele manuale, o sa schimb filtrele, solenoidul si senzorul de presiune, tot desfac baia si sunt inauntru, eu tind sa cred ca este solenoidul care da semnal la TCM, am prea multe coduri de erori, trebui sa fie o pb electrica, pana la urma de oboseala nu am pus'o pe plat sa controlez nivelul, era in panta 8% logic ca arata everestul, e ok, pompa invarte, difera fata de motor oprit cu motorul pornit, scade nivelul. Deci parerea mea este ca e solenoidul sau senzorul de presiune si TCM'ul sau PCM'ul, naiba sa le ia, a bagat cutia in securitate, in limp, si asta incerc, daca nu e asta....ghena cutia, cumpar alta si o aduc cu o masina.
Merci oricum si postez pe aici rezultatul smile.gif
DORU
Chiar te rog sa revii cu un reply aici si spor la reparatii !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.