Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DEFECTUL OPEL -becul galben-
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
gabriel32493
E acest indicator galben se aprinde cand imi este lumea mai draga, intreb si eu posesorii de OPEL, pe cei care au rezolvat aceasta problema in service care au fost cauzele aprinderii lui; prb.electrice(are un motor si indicatorul electric,fulgerul marcate pe acet indic.)
- unii spun sonda lambda
- altii spun scurt undeva
- mai sunt unii care zic de placa de baza a ecu

nu mai inteleg nimic, sunt prb. total diferite...HELP AS pe noi cei cu "becul aprins si galben"

OMEGA B 2l 16 V ecotec 1997 120.000 km
Senator
Becul galben se aprinde de regula atunci cand ECU sesizeaza o eroare pe care o memoreaza. Poate fi sonda lambda asa cum poate fi aproape oricve altceva , legat insa doar de instalatia electrica. Daca acel bec se aprinde doar ocazional nu trebuie sa te alarmezi , poate fi un contact imperfect sau ceva de genul asta. In cazul in care ramane aprins poti citi acea eroare cu ajutorul unui tester sau a unui simplu bec la modelele mai vechi.
gabriel32493
eroarea a fost remediata, de mine.

in momrntul in care acest bec se aprindea, motorul mergea rotund dar puterea scadea la 1/2 si se balbaia lka acceleratie.

una din fisele bujiilor nu facea contact ... la o miscare rasucire totul este ok.

OARE ? pentru cat timp.
aceasta buba nu poate proveni din "coacerea" fiselor in timp?
radu35829
Dute cu masina la tester. Daca zici ca tzi se balbaie motorul cand se aprinde becul, s-ar putea sa ai aceeasi problema la masina ca si mine - regulatorul de turatie (LFR). Asta e o piesa mica, indioata si care costa cam 2.000.000 lei, dar care trebuie schimbata ca altfel vei avea probleme, i n special iarna cand ai mai multi consumatori (dezaburire, incalzire, cass etc.)
gil30411
Chestia cu becul galben, e de-a dreptul enervanta la opel. Am patit-o si la un astr din 94 si la o clibra din 93 si la un astra din 2001. Pot spune cal la primul era sonda lambda, desi s-a mai aprins si dupa ce am schimbat-o. La calibra a fost un mister. Am fost cu ea la service si in romania si in germania, am schimbat sinda lambda, senzorul care da punctul de aprindere, catalizatorul, bujiile cu tot cu fise, aprinderea si inca vreo citeva piese de la electric. Degeaba, la fix 5000 rpm se aprindea becul, fara ca asta sa afecteze in vreun fel mersul motorului. Toti m-au indrumat sa ma duc la un service al fabrici opel, ca numai ei imi pot spune ce are. Nu m-am dus, dar de mers am mai mers un an cu masina si nu am avut nici o problema. La astra-ul din 2001 s-a aprins recent. Am fost la service si la fel mai multe variante. Toate "adevarate". Nu stiu ce sa zic, probabil e "buba masinii".
gabriel32493
NU, regulatorul de aer pentru relanti l-am scimbat este nou si nu-mi mai cade turatia sau creste cand vrea muschii ei, deci am rezolvat aceasta prbl.

2. Acel bec galben a fost de asemenea facut K O in momentul in care nu DI BAS sau ERBUS ci un MESERIAS polivalent mi-a spus schiba-i fisele

Vreau sa spun ca as a fost (inca nu le-am schimbat ) am miscat capetrle dinspre motor ale fiselor si CULMEA becul cu pricina inclusiv balbaiala...au incetat
Imi explic astfel; - fise coapte
- depunere de ceva oxid

De mai bine de 300 Km nu am mai avut probleme!
Catalin26345
becul galben se mai numeste si 'checkengine'. De obicei arata o eroare de ECU.
Poti pune un tester pe interfata masinii sau poti citi codul cu o agrafa.

Vezi pe www.clubopel.com
gabriel32493
dACA citesc codul , ce fac cu el?

nu-mi spune nimic cifra 42! Spune-ne de unde luam criptarea acestor coduri...

merci
Catalin26345
aveti toate informatiile aici:

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm
gabriel32493
merci, imi ramane sa caut mufa! pt. OMEGA 1997
daca reusesc este ok, daca ard ceva ... m-am ars.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.