Simptomele cele mai dese in cazul masinilor Ford Focus 1.8 TDCI – Ford Mondeo 2.0 TDCI pe care le intampinam sunt :
1 – Aprinde spirala la bujie
2 – Se opreste motorul
3 – Nu se tureaza decat 3500 ture
4 – Licare bujia intermittent
5 – Pornire grea
6 – Fum negru

Daca aceste simptome se potrivesc si in cazul dumneavoastra, problema principal se datoreaza injectoarelor.
Un injector este o supapa care injecteaza carburantul la motoarele cu ardere interna, fie īn canalul de admisie, īntr-o antecamera de ardere (un sistem mult raspīndit pīna īn anii '90) sau direct īn camera de ardere al motorului.
La motoarele cu aprindere prin scīnteie aceste supape sunt controlat comandate electronic de calculatorul motorului „ECU” (Electronic Control Unit). La motoarele cu aprindere prin comprimare, pīna ce au aparut acele motoare moderne cu sistem common rail, ac?ionarea injectoarelor se facea prin sistemul hidraulic al presiunii realizate de catre pompa de injec?ie.

Doar un laborator specializat si atestat R.A.R. in reparatii injectoare / reconditionari injectoare va poate reconditiona injectoarele conform fiselor tehnice.
Injectoarele sunt verificate pe banc de probe specializat, in conformitate cu datele tehnice specificate in fisele de testare. In urma procesului de reconditionare, injectoarele sunt readuse la parametri initiali de functionare.
Reparatia injectoarelor consta in schimbarea pieselor uzate cu piese de origine, calibrare pe standul de proba si alocare de cod hexazecimal in functie de modelul injectorului.
Pentru patru injectoare reparate va oferim garantie 6 luni de zile si posibilitatea de a le trimite prin curierat rapid, urmand a fi livrate la dumneavoastra in maxim 2 zile.


Laborator autorizat va ofera servicii reparatii injectoare