Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pompa electrica de benzina pe dacia 1300
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
dan36328
Am o mare problema si sper sa gasesc pe aici o rezolvare.....
Am o dacie 1300 la care in primavara am pus pe ea instalatie GPL. Instalatia merge bine sunt multumit de consum ....insa alta e problema mea;
a venit iarna si din pacate nu o mai pot porni direct pe gaz... masina trebuie lasata mereu inainte de a fi oprita, pe benzina insa in cele mai multe cazuri uit si.....trebuie sa dau la cheie pana ii vine benzina in carburator....din cauza asta am omorat si electromotorul....si....de curand ...bateria
Solutia la care eu m-am gandit este sa-i adaptez o pompa electrica de benzina...dar problema este ca nu stiu de care s-ar potrivi...de la ce masina?
Dupa cate am auzit pompele electrice de benzina sunt destul de diferite in functie de presiune......si am inteles ca sunt si pompe care se monteaza pe conducte nu neaparat in rezervor...
Ati vazut careva vre-o dacie 1300 pe carburator care sa mearga cu pompa electrica de benzina?.... sau daca stiti de la ce masina s-ar potrivi?
James Kilowatt
S-ar putea sa fie munca multa bani putini ce vrei tu sa incerci. Eu am la seat pompa electrica, montata pe conducte nu in rezervor, insa face presiune maricica.... e pentru injectie, nu doar ca sa-ti umple camera de nivel constant. O sa ma uit in carte si-ti spun ce presiune da.
Din cate stiu daciile cu carburator au pompe de benzina care pot fi amorsate manual (au cama din aia la care sa dai). Cand uiti, mai dai la pompa la mana si gata.
Vasile26083
Nu te complica cu asa ceva. PArerea mea e ca in max 10secunde de dat la automat ar trebui sa ajunga benzina in carburator. Iar in 10sec nu se duce un electromotor.
Sfatul meu e sa-ti cumperi o baterie noua de amperaj mai mare.
James Kilowatt
Am revenit cu detalii. La mine (seat ibiza 92) pompa da presiune maricica... care este coborata de un regulator, in urma caruia se obtine intre 1.8 si 2 bari. Debitul este de 22cm**3/sec, cu tot cu regulator
dan36328
tocmai asta e ca fac scurta si la deget de cat dau ....si pompa de benzina e noua......
banuiesc ca la carburator trebuie o pompa de presiune mica.....
V l a d
se muta la service
Silviu31014
intreaba-i pe "batranii" raliurilor din Ro ca ei foloseau asa ceva. Una/ doua pompe electrice si 2-4 carburatoare. Gaseste unul si stai cu ei la povesti si trage-i de limba!
rudolf1
Presiunea in circuitul de alimentare a carburatorului este de aproximativ 0,2 bar. Sistemele de injectie monopuct : opel, dacia inj., vw lucreaza la presiuni mici 0.5-1.2 bar( dupa caz ), dar aceste sisteme mai au pe circuit si un regulator de presiune Daca se monteaza o pompa electrica pe circuit ea va creea o presiune prea mare pentru cuiul poantou si vei ineca motorul foarte usor si sa nu uitam de faptul ca pompa va trebui sa functioneze atata timp cat se functioneaza cu benzina. Cel mai simplu ar fi o supapa unisens pe circuitul de combustibil, conectata la iesirea din pompa benzina mecanica cu conditia ca conducta de retur din pompa sa fie obturata si montata dupa aceasta supapa ( vezi circuitul de benzina de la Daciile vechi ). astfel pompa de benzina va fi permanent amorsata si in 2-3 sec carburatorul se va umple cu benzina.
Florin42855
hai sa zic eu cea mai simpla rezolvare - am avut si eu 1310 si iarna inainte de a o porni umpleam carburatorul cu benzina - pompa de benzina are un soi de parghie in exterior si dai de vreo 6-7 ori la chestia aia - practic e acelas lucru ca si cand ai da la cheie - doar ca nu misca motorul pompa ci tu cu mana
bafta
Liviu38956
Bine spus Rudolf1. Ai pus punctul pe i.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.