Buna ziua!

De curand la Ford-ul Mondeo 2.0 TDDI 115cp din 2001 aflat in posesie, a cazut pompa de injectie.

Dupa lungi cautari am hotarat sa nu reconditionez pompa (din cele citite si auzite nu tine prea mult, iar una reconditionata cu garantie costa cat jumatate de masina). Am ales varianta de sh din dezmembrari. Nu am gasit una care sa se potriveasca dupa cod. Am gasit pana la urma o pompa tot de 2.0 TDDI 115cp dar dupa luna 07.2002. Am luat-o cu tot cu ECU si chip cheie.

Am montat pompa am pornit fara probleme masina dar cu toate astea nu trage cum trebuie. Masina de pe care am luat-o avea debitmetru de aer. A mea este fara acest senzor si imi da eroarea P0100 si nu intra turbina. Daca schimb ECU nou cu ECU care il aveam nu porneste masina si imi da eroare de citire a pompei de injectie.

Dupa toate astea am mai bagat putin mana in buzunar si am imperecheat pompa "noua" cu ECU vechi (cel original de pe masina). In continuare aceeasi problema. Trage constant pana la 1800-1850 rpm, moment in care pare pentru o fractiune de secunda da sa intre turbo, dupa care trage in continuare ca pana in 1800rpm.
Am gasit un furtun spart langa intercooler, l-am schimbat si tot degeaba. Sus unde am turbina si implicit si acel mecanism care impinge tija, am o presiune de 3 bar.
Daca o accelerez pe loc si incerc sa o tin fix la 2000 rpm nu reusesc, imi oscileaza turatia intre 1800 si 2100 rpm.

Poate imi recomandati un mecanic bun in Iasi pe ford care sa-i dea de cap.



Multumesc anticipat!