Help - Search - Members - Calendar
Full Version: se poate?!..
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Interior
ghost1
Am si eu o curiozitate,dar sunt aproape sigur ca nu se poate.In fine sa incepem cu inceputul smile.gif
-Am cumparat si eu un dvd auto cu navigatie de pe net,dvd-ul merge perfect,nu are absolut nici o problema DOAR ca nu e gandit la un aspect din fabrica.Nu are ventilator activ pe spate unde e radiator de aluminiu sa disipe caldura,si cand merge cam 30 min se incinge in bord si se mai blocheaza cateodata.
Curiozitatea mea ar fi urmatoarea:
-as putea prin vreo metoda sa-i adaptez eu un coler activ pe spate si sa-l leg la bateria auto dar sa fac in asa fel incat colerul sa porneasca doar cand pornesc aparatul,sau macar cand pun contact masinii?Ca asa nu fac nimic daca il leg direct la baterie,ca merge incontinuu si-mi descarca bateria:))
Se poate realiza asta ce-mi doresc sau bat campii?.....
Va multumesc,
adrian_r5
Dpdv electric ... evident ca se poate lega in "asa fel incat colerul sa porneasca doar cand porneste aparatul" ... il legi la plusul "prin contact" care alimenteaza acel "dvd auto cu navigatie".
Dpdv mecanic ... nici asta n-ar trebui sa fie exagerat de complicat ... da' fara o poza cu acel radiator e mai greu sa ne spunem parerea ...
ghost1
QUOTE (adrian_r5 @ Jul 4 2014, 03:06 PM) *
Dpdv electric ... evident ca se poate lega in "asa fel incat colerul sa porneasca doar cand porneste aparatul" ... il legi la plusul "prin contact" care alimenteaza acel "dvd auto cu navigatie".
Dpdv mecanic ... nici asta n-ar trebui sa fie exagerat de complicat ... da' fara o poza cu acel radiator e mai greu sa ne spunem parerea ...

o sa atasez si niste poze cu el
baracuda55
Se poate face fara prea mari batai de cap. La montare in mufa iso a masinii ai si fir ACC(accesorii adica activat doar la punerea contactului). Poti face un strap la acel fir si sa alimentezi ventilatorul. Singura problema de care e posibil sa te lovesti este lipsa spatiului in spatele aparatului.

Pentru a determina ce fir este de ACC trebuie sa ai la indemana un multimetru dat pe 20V continuu si pui electrodul de minus la caroserie iar cu cel de plus iei la puricat fiecare fir pana dai de un 12V(cu contactul pus). Dupa identificarea firului de 12V iei contactul si vezi daca a disparut si voltajul. Daca a disparut ai gasit firul , daca nu a disparut continui cautarea. autoimprove
adrian_r5
QUOTE (baracuda55 @ Sep 16 2014, 06:50 PM) *
mufa iso a masinii ai si fir ACC
iei la puricat fiecare fir pana dai de un 12V(cu contactul pus).

Daca ai "mufa iso" ce rost are sa "iei la puricat fiecare fir" cind poti sa te uiti pe o schema si vezi exact care este acel fir Acc ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.