Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cea mai buna alegere la un pret de 2500 euro
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
johnb
Buna seara!
Vreau sa imi cumpar o masina sh care sa se invarta in jurul a 2500 de euro.Cum e prima masina personala nu stiu ce alegere sa fac,apelez la bunatatea oamenilor de aici sa imi ofere niste informatii.

Ca romanul, vreau mai noua, mai putini kilometri, consum mic(inca sunt student), consumabile cat mai ieftine etc etc smile.gif
si neaparat aer conditionat smile.gif)

De cateva zile strabat site-urile de vanzari si masinile care mi-au sarit in ochi sunt :

-Ford Fiesta ( imi place bordul foarte mult)

-Renault Megan 2 ( imi place si exteriorul si interiorul )

-Skoda Fabia (nu prea imi face cu ochiul dar este ok)

-Peugeot 206 ( dar am aflat ca modelul are probleme grave la puntea spate )

-Opel Astra G

Mentionez ca vreau hatchback .

Orice sfat este binevenit,mai ales daca ati fost sau sunteti posesori de aceste modele

Multumesc!
DORU
Vad modele, dar nimic despre cum va fi utilizata masina...
johnb
Masina va fi folosita in Bucuresti,si o data pe luna/2 luni un drum București-Focsani dus-intors si desigur o tura pe la mare pe an.
Nu intenționez sa o folosesc in ficare zi, si pentru ca nu prea am unde sa ma duc.
DORU
Iti recomand Peugeot 206 cu motor 1.4 MPI - numa cuvinte bune am auzit de aceasta masina thumbsup.gif
johnb
Merci.dar nu vreau, chiar daca este pe lista
DORU
QUOTE (johnb @ May 29 2014, 11:42 PM) *
Cum e prima masina personala nu stiu ce alegere sa fac,apelez la bunatatea oamenilor de aici sa imi ofere niste informatii.


.....
olixandru
Salut, pararea mea:

Ford Fiesta - consum mic masina relativ buna - piese schimb scumpe.
Renault Megane 2 - masina buna fiabila - problema este ca cei de la Renault au interzis producatorilor aftermarket sa mai vanda piese de caroserie, daca se intampla ceva cu masina poti cumpara piese de caroserie doar pe original sau din dezmembrari.