Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kalos vs Accent vs Getz
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Adrian36129
Kalos , Getz sau Accent?
Ce parere aveti? eu am facut test drive cu kalos si accent
...din pacate chevi era cu motor de 1.2 asa ca cu greu mi-am facut o parere. oricum destul de slabut pentru cei 72 de CP...probabil etajarea cutiei.
Accentul infipt, dar o finisare interioara super slaba similar cu super-nova.
ionut32111
depinde si in ce bani vrei sa te incadrezi?
la 12500ddp kalos 1.4 16v 94cp,ofera perfomante mult mai bune,fata de 1.2L 72cp,
Gica-6
Nu isi are rostul DDP, salvezi destul de mult prin leasing. Intr-adevar, Kalos 1.4 16V nu este cu nimic inferior lui Accent, ma refer la performante dinamice. De altfel e o alegere grea intre cele 3, insa fii atent la costurile de intretinere de la Hyundai si cate unitati de service are in orasul tau comparativ cu Chevrolet.
Adrian36129
Cei de la Hyundai au undeva in jur de 9 milioane revizia- in Bucuresti.
Ceva mai ieftin sunt cei din provincie - in jur de 7 milioane.
La Kalos 120 de euro fara TVA.
Am vazut parerile din Auto-expert. Aia spun ca Hyundai s-ar prezenta destul de bine din pct de vedere al performantelor motorului...poate cel mai bine. Dar nu prea stiu ce sa spun.
E cam spartan...
Deocamdata astept un raspuns de la Chevrolet la oferta de leasinng.
Iulian HondaFan
comparatia interiorului Accentului cu SN este cred exagerata, eu am avut un Accent si finisajul interior mi s-a parut chiar remarcabil pentru pretul masinii( cu toate taxele si inmatriculare aici a ajuns 10500$). poate interiorul difera in functie de nivelul de echipare in Ro. si am vazut si SN si Solenza de aproape despre care pot spune cu certitudine ca sunt mai aproape de Dacia 1300 decat de masinile marcilor majore.

eu am avut un Accent GL cu toate optionalele disponibile. ca si comfort avea geamuri si oglinzi electrice, oglinzile erau si incalzite, scaune ajustabile pe inaltime si cu suport lombar in fata si rabatabile in spate, mocheta si stofa de pe scaun erau de calitate buna, CD player cu 6 boxe care suna mai bine decat cel cu 4 boxe de pe Civic si plasticul folosit la bord si portiere era moale si cu suprafata cu aspect placut, totul era asamblat ingrijit si fara spatii mari.

sunetul usii portbagajului era poate de nivel Dacia, dar in rest interiorul era comparabil cu Honda si Toyota si oricum peste masini de genul Chevrolet Cavalier, Dodge Neon si chiar Ford Focus pe alocuri.

problema mea la masina asta a fost faptul ca se comporta slabut pe autostrada ca tinuta de drum ( era cam plutitoare, cu o directie cam prea moale la viteze mari... si o cam lua vantul mai ales la viteze peste 110-120km/h) si in general ca manevrabilitate.

totusi ca si performante dinamice Accentul sta inca mai bine decat Kalosul dupa testele CR, desi este neschimbat ca structura de baza din 1998 (a avut insa cateva face-lift-uri).

Nu stiu daca un Yaris intra in banii astia, dar ar fi o alegere mai buna in acest segment, bazat si pe impresiile americane despre Echo (varianta sedan a Yarisului) disponibila si aici in USA.
James Kilowatt
Accent are si portbagaj mai mare, si decat Kalos si clar mai mare decat yaris... cred ca e chiar dublu.

Pentru Marius Iulian Cum te lua vantul?! E destul de joasa.. Eu am mers cu Accent Pony din '97 cu 180 si mi s-a parut buna ca tinuta de drum.... atat de buna incat am mers cu 140 in oras, pe un soi de autostrada urbana, unde era restrictie de 70 laugh.gif Modelul nou sa fie mai prost decat cel vechi?! :roll: Nu avea directie asistata, si mi s-a parut destul de precisa si de "comunicativa".
Nazareno Gabrielli
Tatal meu are un Hyundai Excel (1994) care este modelul anterior Accentului. Vreau sa spun ca finisarea si calitatea materialelor este mult mai buna decat la Accentul actual. Iar motorul de pe Excel era preluat de la Mitsubishi, de pe Colt.
Hyundai a vrut sa scada pretul la masini cu orice pret si a scazut calitatea materialelor folosite.


PS: Nu am cuvinte de lauda pentru service-ul Hyundai.
Adrian36129
Au sunat cei de la Chevrolet. Mi-au acceptat leasingul.
Astept acum sa vedem ce se mai intimpla. Din pacate am comandat varianta scurta. ma gindesc acum ca portbagajul de la varianta cu 4 usi era mult mai bun...mai ales ca luni trebuie sa-mi nasca nevasta(pampersi, patut, carucior, etc)
Iulian HondaFan
QUOTE(MR28673)
Pentru Marius Iulian Cum te lua vantul?! E destul de joasa.. Eu am mers cu Accent Pony din '97 cu 180 si mi s-a parut buna ca tinuta de drum.... atat de buna incat am mers cu 140 in oras, pe un soi de autostrada urbana, unde era restrictie de 70 laugh.gif Modelul nou sa fie mai prost decat cel vechi?! :roll: Nu avea directie asistata, si mi s-a parut destul de precisa si de "comunicativa".


am facut 2 drumuri de 1400km ( 2800km dus-intors) cu Accentul unul din New York in Carolina de Sud si altul in Indiana. directia era servoasistata desigur ( nici nu stiu daca sunt masini aici fara asa ceva, doar cele mai vechi de 1990 sa fie fara). daca batea vantul afara la viteze de croaziera 110-130km/h cat am mers cu ea trebuia sa te tii bine de volan ca sa tii linia dreapta :blackeye: . la viteze mici si la condusul in oras era OK, la curbe f. stranse se ducea usor in derapaj cred ca din cauza cauciucurilor 175/70R13 si a suspensiilor setate cam moi.

eu nu am piscat Accentul decat pana la 160km/h si deja de la 140 era f. zgomotos si vibra pronuntat. oricum doar rarisim saream de 130-135km/h.

acelasi fenomen cu vantul se simtea si in Solenza care am inchiriat-o in Ro, desigur se simte ceva si in masini mai mari, dar in acestea era pregnant. in plus este senzatie de plutire pe care ti-l dau aceste masini la viteze peste 110-120km/h.

una peste alta, Accentul mi s-a parut clar peste Solenza ( varianta de aici avea insa motor DOHC de 1.6l cu 105 ponei) cam la toate capitolele.
Iulian HondaFan
QUOTE(Mircea KDT)
Tatal meu are un Hyundai Excel (1994) care este modelul anterior Accentului. Vreau sa spun ca finisarea si calitatea materialelor este mult mai buna decat la Accentul actual. Iar motorul de pe Excel era preluat de la Mitsubishi, de pe Colt.
Hyundai a vrut sa scada pretul la masini cu orice pret si a scazut calitatea materialelor folosite.


:shock:

intamplarea face ca am dat o tura in 2002 si cu un Excel din 1991 laugh.gif proprietatea unui polonez care ne-a fost gazda in New Jersey (casa lui avea 2 apartamente, ei locuiau in cel de la etaj si noi la parter). El avea de fapt 2 din acelasi an, pe al doilea il cumparase ca sa il aiba ca piese de schimb laugh.gif . amandoua erau inca in stare de functionare desi erau sarite de 100000 mile (160.000km). puteai cumpara unul cu vreo 1000-1200$ de la proprietari. Accentul era clar mai bun la toate capitolele inclusiv interior. de remarcat la acele Excel ca nu aveau probleme de rugina aproape deloc desi aveau 11 ani si peste.

ma intreb daca vorbim de aceleasi masini???, eu insa am aruncat un ochi la Accentul unui coleg din Bucuresti si mi s-a parut identic la prima vedere cu cel pe care l-am avut noi aici (exceptand motorul care era in Ro cel de 1.3l si 85 de ponei).

uite aici un link cu interiorul Accentului de care vorbesc eu. comparati, va rog, cu ce stiti voi in Ro:

http://www.edmunds.com/used/2001/hyundai/a...%2F025487-T.jpg

eu m-am uitat la pozele de pe masini.ro si nu vad nici o diferenta? :dontknow:
Gica-6
Pentru Marius-Iulian: ceea ce ai precizat si tu legat de motoarele de pe masinile ce se vand in Europa si in America am observat si eu si am o mare nelamurire. Concret: Chevy Kalos aici motor maxim 1.4 16V, in Statele Unite Chevy Aveo 1.6 16V (in rest Aveo identic cu Kalos) ; Accent ai precizat chiar tu; Daewoo Nubira in Europa 1.6, in America (nu se mai vinde sub nmele asta, dar pe vremea cand se vindea) avea motor de 2.0. Probabil ca exemplele pot continua. Intrebarea era, de ce americanii au asa multa nevoie de putere comparativ cu europenii ? Chiar atat de ieftina e benzina acolo? Cam cat este un litru de benzina ? (stiu ca e alta unitate de masura la voi : galonul).

Adrian, sa stii ca si in varianta scurta, adica cu 5 usi, banuiesc ca la ea te referi, ai spatiu in portbagaj pentru un carucior de copil. Am bagat si eu unul, a intrat la limita, eventul sa te orientezi cand iei carutul, daca nu, rabatezi o parte din bancheta, nu e dificil.

PS. Nu prea inteleg cum, Chevrolet Aveo are 5 stele la impact frontal pe situl lui GDPOWER ... :!: :?:
Iulian HondaFan
Aveo (= Kalos in USA) are dupa NHTSA ( organizatia federala =de stat, care se ocupa de siguranta vehiculelelor) 5 stele la impactul frontal in zid, iar la impactul lateral are 3 stele si un semn de mirare pt. sofer ( =safety concern, ceea ce e bila neagra cea mare pt. orice masina la acest capitol dupa NHTSA). acest test este considerat de specialisti ca o buna estimare a sistemelor de restrangere ale pasagerilor din fata ( i.e. centuri de siguranta si airbag-uri).

cealalta institutie americana este IIHS ( institutie privata independenta sponsorizata de asociatia companiilor de asigurari americane si canadiene) face teste separat folosind ceea ce se cheama offset crash test ( masina este izbita numai pe jumatate de latime, nu perfect frontal, de un obstacol facut sa fie asemenator cu structura de rezistenta a unui turism mediu). acest tip de crash-test este considerat mai apropiat de conditiile reale de ciocnire a doua masini si este folosit si de NCAP-ul european si de cel japonez. testul offset estimeaza mai bine structura de rezistenta la impact a masinii.

testele NHTSA si IIHS trebuie considerate in conjunctie deoarece dau informatii relativ diferite despre siguranta pasiva a unei masini.

IIHS si NCAP nu au testat inca Aveo/Kalos.

benzina aici este in jur de 40-60 centi litrul ( 2-2.2$ galonul) si benzina devine si mai ieftina raportat la salariul/venitul mediu de 2000-2500$ pe luna. in plus, cum spuneam, o masina cu motor de 1.6-2l este aproape la fel de ieftina ca una cu un motor de 1.4-1.5l ( statul nu taxeaza cilindreea motorului cum se face peste tot in Europa), consumul creste mult mai putin comparativ cu castigul de putere si oamenii prefera in conditiile astea sa cumpere masini mai puternice. cred ca la fel ar face si europenii sau romanii intr-o situatie similara. diferentele sunt intre politicile fiscale si petroliere intre USA si UE.

in Canada benzina este pe la 70-90 centi (americani) litrul.

in UK e 1.10-1.30 $ litrul !!! :shock:

in Venezuela e 0.04$ litrul :shock: :shock:
Gica-6
Mersi pt. raspunsuri. Ai dreptate, aproape oricine prefera puterea marita, dar noi ne uitam mai mult la consum decat in SUA (nu poti avea putere mare fara consum la fel, nu?) si la pretul pe care l-ai estimat de 0.4-0.6 $ pe litru, e normal ca acest aspect sa fie mai putin important. Eu am un prieten in Chicago si mi-a spus ca foarte rar intalneste o masina diesel. Si stie cate ceva despre masini, e taximetrist... ca majoritatea soferilor de taxi si el e emigrant... laugh.gif
Ma rog, el se minuna ce putin consuma Hyundai-ul Tiburon (parca asa se scrie, oricum Coupe-ul de la noi) al neveste-sii comparativ cu o masina americana, mai ales ca pe taxi are un mototr f.f. puternic. Masina fusese de politie :evil:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.