Help - Search - Members - Calendar
Full Version: noul OPEL OMEGA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
gabriel32493
A vazut cineva noul OMEGA? date tehnice dimensiuni etc.

Eu am gasit prin google o fotografie si arata fantastic, lux...mai bine decat seria 7 :!: BMW
Marcel3
Prietene cared ca ai vazut o Vectra ultimul model.
Modelul Opel Omega nu se mai fabrica !

Nu recomand modelul Omega nimanui !!!!! Opel se poate rusina pentru calitatea acestei masini. Piesele subansamlelor parca au fost alese din gama celor mai ieftine pe piata si de calitatea cea mai proasta .

Sunt si alti prieteni care sustin parerea mea sau eu GRESESC??????????
Astept comentarii.[/b]
G e o r g e
gresesti. eu am avut omega B 2.5 TD 1998. masina era exemplara! mare , spatioasa , consum 10-11% in oras in conditii sportive, 8% in mers normal. timp de 1 an cat am avut-o nu am avut nici cea mai mica problema . masina am dat-o pentru un vectraC
Senator
Din pacate Omega este istorie , un model purtand acest nume nu va mai apare niciodata , cel putin nu la Opel. :cry:


@Marcel3
Si eu cred ca gresesti , Omega e in general o masina fiabila. E adevarat ca primele serii , cele din '94-'95 au avut ceva probleme cu origine in "perioada Lopez". In cursul anilor urmatori aceste probleme au fast rand pe rand identificate si remediate de catre fabricant. Omega de dupa face-lift e chiar o masina exceptionala la toate capitolele.
Ce fel de Omega ai/ai avut ?
gabriel32493
marcelino tata... conduc omega de 1 an ea fiind din 97..iti garantez ca se ridica la locul pe care-l merita opel in clasamente..sub bmw mertedez dar peste toate celelalte...in plus o masina mare cu un consum mic nu mai face altcineva decat oPEL dragule ....2,5 l 170 CP..nu rade ca te face!
nu mai zic de MV 6...

nu compara cu porche,etc..este o masina de familie sigura,mare,economica pentru clasa ei 14% ..este buna
gabriel32493
what a fuck is this?

m-ai facut sa caut ceva dar ...
gabriel32493
mng
Marcel3
Buna dimineata ! Gabriel in fata dovezi tale I not coment !!!!!!!!!
:salute:
Istoria nemultumirilor mele cu Opel au inceput cam asa:in anul 95 am cumparat un BMW525 td care mi-a dat satisfactii.
In anul 98 am vazut Omega la o expozitie , avand capota motorului ridicata, am descoperit motorul BMW-ului, cu care venisem la expo.
Asa ca nu a luat timp sa-mi fac planul de a putea folosi cunostintele capatate intre timp pentru ambele masini. Peste doua saptamani am avut
in garaj un opel Omega 2500 td Business. Asa cum afirmau prieteni de pe forum masina este EXCEPTIONALA dar cand ajungi cu ia la reparatii iti
vine sa-i dai FOC !
Am inceput pe la 50000 cu bateria .Am schimbat-o in garantie cu una originala .Peste inca 20000 inca o data iar mi-au schimbat-o. Intre timp am
avut probleme si cu racirea . S-a schimbat radiatorul, vasco,termostatul,
la 100000 s-au dus telescoapele din fata .Desfacand telescoapele am observat ca bucsele dela podul din fata ( scuzati nu stiu cum se spune romaneste "triunghiul rotilor in fata " ,traducere cuvant cu cuvant) sau dus + barele de echilibrare "Rools stabilizator" + bucsele barei stabilizatoare . Intr-un cuvant" totul in fata " . Toate astea au fost intr-un interval de 3,5-4 ani . Apoi au mai fost si defecte la inchiderea centralizata am trebuit sa inlocuim un mororas de la inchiderea centralizata . Si pompa de injectie a inceput sa curga si a fost o poveste sa o scoatem din locul ei.
Dusa la Bocsh reglata . Ca sa faci toate aceste reparatii trebuie deschisa si capota motorului pana cand ea a cazut pste capul mecanicului anuntandu-ne in acest fel ca si telescoapele de ridicare si sustinere a capotei trebuie schimbate.La schimbarea telescoapelor a trebuit si centrat frontul caci cauciucurile din fata au inceput sa fie frecate pe o parte.Farurile centrale fata dupa 4,5 ani nu au mai avut un reflector corespunzator ,lumina mi-a scazut si la revizia tehnica s-a cerut inlocuirea lor.Toate acestea cu multi ,multi bani si timp pierdut . Am avut grije ca sa nu mai folosesc piese de schimb originale ci inlocuibile si parca s-a mai oprit uzura . Si asta la o masina nu de serie ci la masina care reprezinta firma OPEL .Modelul 2500 td este TOP line la diesel-ele lor Poate ca acum ma intelegeti. In acest timp am circulat cu BMW-ul caruia nu am trebuit sa-i fac aceste repatatii fiind si mai veche cu 3 ani. Sigur ca ma veti intreba biggrin.gife ce nu ai vandut-o domnule ?????????
Mi-a placut , este eleganta ,comoda ,sta pe sosea , are putere , etc,etc
Dar nu este fiabila si nu are subansamble de calitate.
Dupa aceasta istorie m-ati inteles? Eu am aceasta masina de 6 ani si sufar
de ea luna de luna .Are acum doar 156000 Km . Si acum cand va scriu am
un defect nou. Cred ca pompa de apa . Dar asta este de la BMW nu de la OPEL asa ca nu o reamintim.
Senator, te urmaresc de mult pe forum in discutiile tale bine documentate ,cu Iulian si Rai de la BMW division . Ce zici de asta ? Nu crezi ca Opelul
a cam capotat ???????????????????????? Si pretul masini sacade an de an vertiginos intr-un picaj periculos. Piesele costa scump si de asta nu o vand si astept ca fiul meu sa aiba carnet si i-o pasez.
Acum ca mi-am descarcat sufletul poate veti intelege de ce nu RECOMAND
nimanui aceasta masina . Numai bine tuturor.
Senator
Ceea ce apare in poze nu e un nou model Omega ci un prototip prezentat in toamna lui 2003 la IAA (Salonul auto de la Frankfurt).Se numeste Insignia si vrea sa dovedeasca faptul ca Opel nu si-a luat adio definitiv de la clasa de lux si sa arate competenta firmei in elaborarea unui asemenea model. Nu in ultimul rand este un purtator de imagine , peste 50% din vizitatorii salonului au perceput-o ca atractia principala.Are un motor V8 cu 344 de CP si tractiune spate. Carl-Peter Forster , fostul presedinte al Adam Opel AG a sustinut acest proiect si a incercat in martie 2004 la Detroit sa convinga conducerea GM de necesitatea unui Opel premium in clasa mare.
Cel mai devreme in 2007 va aparea un Opel pozitionat peste Signum , o varianta "diluata" a prototipului Insignia (75.000-->45.000 euro) , sub un nume care nu s-a dat inca publicitatii. Am auzit ca se studiaza posibilitatea folosirii unui nume de traditie , Opel Diplomat.
Cel mai probabil insa la acea ora chiar si cei mai impatimiti fani ai Opel-urilor mari vor fi la volanul unor modele Mercedes , BMW sau Audi. :roll:


@Marcel3
Daca Omega ta e din '98 nu pot sa spun decat ca ai avut ghinion , sunt prea multe probleme aparute pe aceeasi masina.
Nu cred ca bateria trebuie trecuta la capitolul probleme intrucat astfel de lucruri se mai intampla si pentru asta exista garantia. Poate ca Opel ar putea sa-si selectioneze mai atent furnizorii desi in general aceste baterii sunt destul de fiabile.
Inchiderea centralizata nu trebuia sa se defecteze , o bila neagra pentru Opel.
Povestea cu telescoapele e trista si ma gandesc la Omega A a carui telescoape si bucse rezistau mai mult. Nu putem arunca vina asupra furnizorilor ( Sachs si Boge ) intrucat acestia echipeaza si alte marci cu rezultate mai bune. Se pare ca cei de la Opel au facut compromisuri aici si nu au pretins calitate maxima. Din pacate daca ne uitam la masinile actuale , marea majoritate nu ating 100.000 de km cu telescoapele originale. Asta e tendinta...
Intotdeauna dupa inlocuirea telescoapelor se regleaza directia , e obligator.
In legatura cu farurile modelului de inaintea facelift-ului ai mare dreptate sunt niste mizerii. Acelasi lucru e valabil si pentru farurile de ceata.
Motorul BMW 2.5 TDS are calitati indiscutabile insa nu e nici pe departe un alergator de cursa lunga . Dupa 150.000 de km uzurile sunt destul de accentuate si pot aparea tot felul de surprize neplacute atat pe Opel cat mai ales pe BMW datorita puterii ceva mai mari (143 CP). Pompa de injectie e tot conceptie BMW (Bosch mai bine zis).
Chiar daca ai avut experiente neplacute cu piesele originale , sfatul meu e sa nu renunti la ele pentru ca sunt totusi cele mai bune. In cazul pompei de apa incearca sa comanzi o pompa RUVILLE , sunt mai ieftine insa la fel de bune ca originalul.
Senator
interior...
gabriel32493
Te contrasalut domnule!
Am citit cu interes cele relatate de tine cu privire ;a experienta Omega.
Al meu Opel Omega este putin mai tanar, doar 120.000 Km, simt cum pe zi ce trece bucselefata 4 la numar "obosesc" in gropile acestui marinar de cacat, tineti minte ca toate strazile pe care circula RATB-ul sunt ale primariei capitalei...4ani..mama lui.
Accept umilit sa platesc altele..costa..cam 3,5 mil doar bucsele de la bascule, doua din ele sunt hidraulice..functioneaza pe principiul amortizoarelor si din cauza asta caosta 1,3 mil bucata...
Credema ca am cumparat-o la 80.000 km pana acum am avut o singura problema regulatorul de aer pentru relanti..6 mil. la 40.000 km merg bagati in rep.6-10 mil ...nu pot crede ca BMW -urile in 40 mii nu se strica ceva
Toti am plecat de la batrana dacie pe care o reparm de 2 ori /sapt. ce dracu ..
Masinile din ziua de azi sunt mai sanatoase decat noi oamenii ..fa o comnparatie..40 mii eu ii fac in 2 ani(cu omega) in acest timp mi-am rupt un deget, am racit de nu stiu cate ori, altele..masele dinti etc.
Ce parere ai?
gabriel32493
intrebare : daca la 5700 ture are 210 la 6500 rpm CAT POATE AVEA?
James Kilowatt
Hmmmm.... ce motor ai? Cutia de viteze pare cam scurta... eu am motor de 1.2L si am 140 la 4000rpm... sau 210 la 6000rpm (intr-o coborate la 45 grade probabil laugh.gif ) M-as fi asteptat ca la o masina mai mare si mai puternica sa fie ceva mai lungi treptele.
gabriel32493
lungi lungi dar imgineazati ca toate se opresc undeva ...
CE criteriu ai tu pentru a afla demultiplicarile din cutia de viteze,MR28673?
Sunt curios cum te faci de 45 grade!i :blackeye:

:blackeye:

2l 16 V 136 + 10 din filtru si tobe cred.

Acum inteleg.
Am pus intrebarea asta pentru ca nu i-am dat niciodata BLANA...poate cineva a facut-o!

Diferenta de lungimi a treptelor de viteza este proportionala cu puterea motorului( exceptie face SLOGANUL care are motor relativ reusit si cutie de caruta) Opel in general este adeptul cutiilor lungi, pentru consum, un BMW le va avea sensibil mai scurte, altfel etajate
James Kilowatt
Pai tocmai asta incercam sa spun si eu. Cutia ta pare foarte scurta pentru un motor asa de mare si de puternic... rabla mea are putin peste jumatate din puterea ta si cam aceleasi rapoarte. Tu ai 210 la 5700rpm, eu la 6000.... Tu ai 136CP, eu 71 :shock:
Nu stiu cum ar face pe o panta de 45 grade... am incercat pe una mai cuminte si la 180km/h si cam 5100-5200rpm nu parea ca se va dezintegra....
Marcel3
Buna seara baieti, multumesc lui Senator pentru cele scrise. Bine documentat si de asta data !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. De fapt acest model a fost comentat si in emisiunea tv "Promotor" . Voi cauta cine este furnizorul firmei Ruville pe la mine aci. Voi cauta si pe internet. Poti verifica la voi pretul pentru comparatie? Merci !!!!!!
Gabriel , nu am inteles cati cm are masina ta . Terminarea bucselor din fata
se datoreaza in mare parte greutatii motorului . cu toate astea trebuie sa fii
pregatit ca timpul va veni !!! Sa sti ca bucsele originale costa ca vei scoate bricheta imediat sa-i dai foc masini. Dar sa stii ca in ungaria se fac aceste bucse mult mai ieftin ( 4 bucse = 100$ - sti ca pe fiecare parte sunt doua ) . Nu stiu acum cu Euro cat costa .
Le poti gasi si la firma "Febi " ,putin mai scumpe. Firma este la Brasov str .Aurel Vlaicu -Garag Sebastian Roth . Si tampoanele dela motor le gasesti si in ungaria si la febi. O alta surpriza vei avea cu capetele de bara directie si astea se duc usor. Daca vrei nr de catalog la toate aceste subansamble eu le am. Telescoapele ce le-am pus acum sunt "Monroe" cu gaz de productie belgiana produs Nr.16093---GARANTATE 3 ANI de la data cumpararii .
Daca mai sunt prieteni cu Omega, sunt gata sa particip la o discutie deschisa cu tot bagajul de cunostinte acumulat + documentatie scrisa despre multe alte probleme la aceasta masina . Pana atunci NUMAI bine tuturor.
gabriel32493
salut marcel, sa stii ca nu-mi fac griji in privinta gasirii pieselor sunt pe stoc la orice vanzator..ma rog astia de la care cumparam piesele noi adica div.mag.sunt doar niste comisonari...toti au acelasi furnizor.
1,3 mil / bucsa cu ulei x2 buc. +2 bucse norm x 350,000 lei, consider ca este de bun simt, dar repet atata vreme cat basescu va avea primaria capit. cred ca am sa-mi cumpar LADA...iar lada. Cat sa astept sa astupe si asta gropile tot 15 ani ...ma fuck in ei de circari cu armani si vocabular stilat...
hai sa revin...sigur ca sunt intertesat de experienta ta ref. la omega, eu nu am facut decat 40 mii de cand o am si aproape totul a fost ok..si nu foarte menajata...can imi scapa piciorul pe covor uit de service ..etc sunetul produs de filtrul K&N si finala Borla nu ma poate face sa stau pe prima banda...

Sa revin, bucsele se duc dracului din cauza lui basescu pe strazile unde circula RATB-ul si din cauza primarilor de sector unde nu circula RATB-ul...sa ne fie CLAR...adica tot Bucurestiul este o troaca de porci pentru care platesc de multi ani si nu se simte decat pe la cornu, constanta dracu sa-i pietane pe unde mai sunt actionari...nu imi spine altceva ca traiesc in Bucuresti si aici am sa-mi rup gatu din cauza lor....sau plec in CONGO..

Spune Marcel :"Gabriel , nu am inteles cati cm are masina ta "

Nici eu nu te inteleg, n-am vorbit de cm nicaieri.

Pe OMEGA-isi ii astept si eu cu replici si contrareplici...
Marcel3
Hi Gabriel , cu privire la intrebarea mea despre cm la msina ta ,ma referea la capacitatea cilindrica . Sunt Omega de 2l ,3l, 3,2l si 2,5td ca a mea .
M-a distrat tare contemplarea ta despre "circarii cu vocabular" din Bucuresti.
A cu cine votam dumineca Gabrieleee ?????? ,ca toti sunt " muscati " !!!!!!!
Sa-mi raspunzi la timp . In legatura cu gropile : Sa stii ca eu circul pe SOSELE !!!! si cu toate astea s-au dus toate cele ce l-am relatat. Dar poate tu ai o masina mai bine utilata. O serie de subansamble mai bine facuta .
Orice se poate . Ii astept si eu pe cei cu Omega la discutii.
Numai bine.
Iulian HondaFan
GM a adus Omega si in USA, dupa cum am aflat de la Senator, sub numele de Cadillac Catera. masinile erau asamblate de Opel in Germania. In USA s-a comercializat numai varianta de motorizare cu V6 de 3l ( 200cp) intre 1997 si 2001.

fiabilitatea dupa statisticile ConsumerReports a fost mult sub medie, iar ca performante era sub concurenta: BMW. Merc, Lexus. vanzarile nu au fost nici ele grozave si masina a fost inlocuita in 2002 de Cadillac CTS care este mai bun la toate capitolele.

problemele raportate de posesorii de Catera catre CR sunt similare cu cele intalnite de Marcel: Catera a primit o bila neagra ( care este cel mai rau calificativ in gradarea CR) pt.: motor, racire, instalatie electrica si power equipment. dintr-un total de 14 aspecte cotate numai exhaust system a luat o bila rosie ( care este cel mai bun calificativ), 4 bile negre, 5 bile negre pe jumate si 4 bile albe ( care inseamna fiabilitate medie).

spre comparatie un Camry din 1997 are 5 bile rosii, 5 bile rosii pe jumatate, 3 bile albe, 1 bila neagra pe jumatate si NICI UNA neagra.

ca urmare si valorile reziduale ale Caterei sunt f. mici. o Toyota Camry, Honda Accord sau un Passat in variantele lor V6, desi au avut pretul initial mai mic, au o valoare de revanzare mai mare decat o Catera din acelasi an.
gabriel32493
sa stii ca aveti dreptate, probabil urmeaza sa cumpar din timp aceste piese pentru omega mea.

In gropile din bucuresti nu a circulat decat 20 mii din 40 mii cat are acum, adica am cump. la 80 mii, 20 i-am facut prin alte tari inclusiv bulgaria cam 10 mii

Se pare ca in Buc. edilii i-au facut praf mai multe componente....si vor mai face multe altele...

Propun astuparea gropilor cu cainii omorati "cu cinste" de basecscu si bineinteles...de ursii omorati de peaalesul FRAUDOHOTO VANATORO DIN TARA VICTORIEI.....hotilor
Echo
QUOTE
ca urmare si valorile reziduale ale Caterei sunt f. mici. o Toyota Camry, Honda Accord sau un Passat in variantele lor V6, desi au avut pretul initial mai mic, au o valoare de revanzare mai mare decat o Catera din acelasi an.


Si in Germania valoarea la SH e scazuta. Spre comparatie, un Omega are acelasi pret ca un Golf, la doua clase mai jos. No more comments
Marcel3
Hi baietii ! tot citind despre opel si masinile europene de astazi ajung incet incet sa ma conving ca DRUMUL SIGUR catre o masina japoneza este condusul unei europene de astazi!!!
Marcile sunt mari si de renume dar fiabilitatea si pretul pieselor+ garajul
ustura tare .
gabriel32493
Ce fel de 'japoneze' preferi tu sa circule peste gropile lui basescu?... nini un asiatic nu scapa nici macar pe jos..acum o saptamana..pe pache protopopescu la intersectia cu foisorul de foc..in fata mea un sielo a cazut intr-un HAU cascat langa linia de tramvai...MAI FRATILOR, fata a iesit cum a iesit dar spatele a scos scantei si am vazut LIVE cum si-a rupt spolerul in doua.....VA ASIGUR ca nici un gipan nu scapa sanatos din haul ala de 1 m patrat.. AFARA era intuneric si poate asta este explicatia pentru care nu am vazut CURUL GROPII ....

Ce japoneze sa scape din asa ceva...odata dai in astfel de gropi nu ai a 2-a sansa... ALTII MOR din astfel de cauze si noi votam in continuare...
CE ASTEPTAM, SA AVEM TOTI UN MORT IN FAMILIE ??????????
Senator
QUOTE(Marcel3)
... Voi cauta cine este furnizorul firmei Ruville pe la mine aci. Voi cauta si pe internet. Poti verifica la voi pretul pentru comparatie? Merci !!!!!!


O pompa de apa Ruville pentru Omega B 2.5TD costa in Romania in jur de 1.900.000.
cornel45303
:bandit:
gabriel44631
Sa nu-ti para rau eu am luat una acum 4 ani (o am si acum) dar in afara unui regulator de relanti 6 mil. nu am schimbat nimic in 40.000 km !!!!!!!!!!

Este adevarat am luat-o la 80 mii acum avand 123 mii

Pe de alta parte poti gasi piese relativ ieftine in comparatie cum bmv mert sau Wagin...sau cum ii zice

EU SPUN CA MERITA !!!

CONSUMUL ESTE BUN, Eu am un V6 .. si este mai mare dar ..este un V6 !

Cine crede in povesti ale TICO-iotilor de 5% in oras sau ce scrie in cartile tehnice se insala !!!!! (sau eu nu stiu sa conduc cu 12,5 % cat scrie in carte) de obicei mai pui un 2-3 % si iti iese consumul in oras , dat!!!!!!!

Pana pe la 210 / ora este perfect controlabila, dupa eu consider ca este cam usoara !! Da 1,7 t este cam usoara pentru 230-240 /h
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.