Sevder35813
Nov 15 2004, 10:45 AM
Atunci cand masina este in mers, la scoaterea levierului pe liber, motorul ramane turat pana cand masina se opreste. Numai atunci turometrul revine la turatia de relanti. Sunt posesorul unui Daewoo Cielo nou
G e o r g e
Nov 15 2004, 10:49 AM
si service ul ce zice ? :roll:
G e o r g e
Nov 15 2004, 10:57 AM
si ce mai astepti ? :roll:
Sevder35813
Nov 15 2004, 11:03 AM
Un sfat pana sa ajung la service.
G e o r g e
Nov 15 2004, 11:27 AM
motorasul pas cu pas sau clapeta de acceleratie .
James Kilowatt
Nov 15 2004, 12:15 PM
Un amic avea o problema cu relentiul la Dacia chioara cu injectie. Nu cobora sub 1700rpm nici batut. Se pare ca pana la urma a fost un fir la masa care facea contact prost....
Cred ca serviceul e cea mai buna solutie, daca nu ai timp, rabdare, instrumente si manuale....
malin34426
Nov 16 2004, 04:04 AM
In mod normal daca ajunge totusi la turatia de ralanti servomotorul de ralanti e bun. Daca nu poate citi viteza masinii (are un senzor hall pe cutie,pe cablul de km) calculatorul crede ca esti in schimbare de treapta si mentine motorul turat la 1800 ; nevazand reaccelerarea in 4-sec ,
reduce turatia la minim (850). Deci treci pe la tester , si vezi.
Mai poate fi reglajul clapetei de accel. (clapeta prea deschisa).
Curata bine corpul clapetei in interior (se bazeaza mult pe aerul ce curge pe langa clapeta inchisa ),si regleaz-o apoi la deschidere de 0,025mm
(un fir de par (0,015-0,035mm) pus intre clapeta si corp slabesti pana il prinde ,apoi strangi pana la eliberarea lui)
G e o r g e
Nov 16 2004, 08:47 AM
si totusi service ul este cel mai indicat loc ...