CITAT(James Kilowatt @ May 24 2013, 04:43 PM)
eu n-as cumpara un SH de 200kkm decat daca am de gand sa o restaurez ca masina de colectie.
CITAT(Titi1988 @ May 24 2013, 08:41 PM)
eu nu as cumpara o masina cu 200 k km pentru nimic in lume.. sa fim seriosi, si la 100 k km o masina exploatata prost este praf. mici sansele sa prinzi una la 200 k km in stare buna.
Depinde foarte mult de masina.
JK, tu ai Skoda, eu conduc uneori o Octavia - masina de firma - care a trecut de 250k km; a fost alimentata de la 2 distribuitori, au fost facute toate reviziile la timp si doar la reprezentate cu exceptia ultimei care s-a facut la Audi (chiar daca asta nu e un argument; ideea e ca, dat fiind specificul companiei in care lucrez, a beneficiat de atentie sporita). Nu zic acum ca functioneaza si arata la fel ca una noua insa [inca] se prezinta mai bine decat un Logan de anul trecut; de altfel, se prezinta de cateva ori mai bine decat un Aveo achizitionat in aceeasi perioada si cu doar 50k km in bord (pe care o conduc zilnic).
Daca trecem in alte categorii de preturi (Passat, seria 5 de la BMW, clasa E de la Mercedes), numarul de km poate creste fara probleme (cred ca fiecare dintre noi a auzit despre Mercedesuri cu peste 500k-1 mil de km, eu am si vazut astfel de masini; daca au fost intretinute corect, nici acum nu mananca mai multi bani decat ar manca o Hyudai noua - fara garantie, vorbesc de nivelul de preturi, nu de beneficiile indirecte ale unei masini noi - sau o Albea).
Sigur, comparam mere cu pere insa, atat timp cat toate sunt fructe care folosesc acelorasi scopuri, discutia capata relevanta dorita.
Orice se poate schimba pe o structura solida a sasiului, ideea e sa iti evaluezi bine costurile.