Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Astra II SH noua pt mine
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Val35101
Pe 11.11.2004 am vorbit cu un tip sa imi aduca Opel din strainatate,
Pentru (max) 8000 euro cit imi permit m-a intrebat ce preferinte am
culoare
2 usi/4 usi
diesel / benzina
aer/ fara aer
Eu am ales:
fara aer ,2 usi ,diesel??- nu stiu
culoare inchisa
Ca sa ma incadrez in bani, desi as vrea 4 usi.
Ce parere aveti?
madalina
In opinia mea, ai facut 2 greseli. Una sigura, alta subiectiva.

1. Nu trebuia sa renunti la aer, mai ales la o masina inchisa. Stii ce frumos mergi vara cand asfaltul are 50-60 de grade intr-o masina la 22 de grade. Nu te mai enervezi asa usor, nu mai trebuie sa faci sauna in masina. Mai bine alegeai benzina (daca nu mergi peste 20 000km pe an) si puneai aer.

2. Culoarea inchisa iti da foarte multe batai de cap. Trebuie sa mergi cel putin saptamanal la spalatorie sau sa o speli personal.
Val35101
:bounce:
Val35101
Mai bine alegeai benzina (daca nu mergi peste 20 000km pe an) si puneai aer.

2. Culoarea inchisa iti da foarte multe batai de cap. Trebuie sa mergi cel putin saptamanal la spalatorie sau sa o speli personal.[/quote]



Eu sunt un pic mai zgircit si vad la consum 5% in loc de 7.5 % si apoi motorul pe motorina am inteles ca se strica mai greu.
si sa nu uit la revinzare (daca va fi ) pierd mai putin .Gresesc?

2 Si ce culoare sa pun ca sa fie un pic mai "culta" stil mai oficial - minister ceva, adica stil.

Inca mai pot sa fac modificari de configuratie, de asta am si intrebat.
Zi-mi de culoare ca esti fata si e mult mai probabil sa ai gustul mai dezvoltat.
Iar partea cu usile, sa fie 2 (varianta mai ieftin) sau 4 ?
E mai aspectuaosa cu 4?

Dak iau cu trapa si fara aer?

Si mai am o intrebare
Dak imi gaseste din 2001 sau 2002 (adik mai noua) renunt la alte caracteristici ca cele de mai sus sau care or mai fi?
madalina
Din pacate, in Romanai chiar si cea mai buna motorina tot nu este la standardele vest-europene. Plus magariile pe care le fac producatorii/transportatorii/vanzatorii din domeniu, duc la o viata mai scurta a motorului decat unul identic folosit in vest.

Piesele sunt, in general, mai scumpe la diesel, iar motorina, conform previziunilor, va deveni in scurt timp mai scumpa decat benzina.

La o culoare inchisa cea mai mica zgarietura se cunoaste mult mai usor.

In privinta esteticii, e discutabil. Mie personal imi plac mult mai mult masinile in 3 usi (cu exceptia Yarisului meu care mi se pare hidos in 3 usi). Este mai practica, insa, o masina in 5 usi. Daca discutam de hatckback.

In privinta aerului, poti regla cat de tare vrei sa bata, pe unde sa bata, la ce temperatura, macar aproximativa daca este manual. La trapa nu poti regla nimic (decat viteza masinii laugh.gif ).

Verifica si preturile pentru Astra SH din Romania.
Val35101
Un motor pe benzina, nu este turat mai mult? si deci mai "dus" mai ales ca vine din vest?
Faza cu piesele mai ieftine pe benzina incepe deja "sa prinda" la mine.


Avind in vedere faptul ca sunt incepator in ale condusului, asta inseamna ca in primul an o sa am multe zgirieturi , vreau exemple de culori- eu am zis albastru simplu nemetalizat
Parerea ta e ca pot sa "renunt" la 2 usi in favoarea la altceva!?
Preturile SH din Romania mi se par asemanatoare dar ma gindesc ca as putea avea mai multa incredere in tip pt ca a mai adus la cineva un Opel si l-a multumit pe acesta.
madalina
Albastru simplu mai merge, cea mai comoda culoare este argintiul. Masina mea argintie sta nespalata cate 2-3 luni si nu se observa mare lucru, in timp cea neagra dupa 2 zile arata ca nespalata de o luna.

Nu ti-am spus sa iei de aici masina, ci sa vezi preturile pietei, pentru a nu fi pacalit.

Motoarele pe benzina sunt construite sa functioneze la turatii mai mari, in timp ce cele pe benzina la turatii mai mici. Sunt pur si simplu motoare diferite (aduti aminte de motorul otto si motorul diesel din scoala, chiar daca motoarele actuale au evoluat mult). Poti lua un disel al carui proprietar a mers cu masina numai supraturata sau un motor pe benzina cu al carui fost proprietar a turat normal motorul.
G e o r g e
e mai turat ca un dieselar , normal ca da :shock:

dar si la un dieselar e o pb , si anume ca e turbo. si aici alte povesti lungi.

fara AC e o nenorocire, nu ti-o va mai cumpara nimeni . ce dumnezeu si daciile au aer :evil:
daca nu te deranjeaza sa transpiri vara in masina ia fara ac

alegerea benzina / diesel iti apartine , DAR la diesel reviziile sunt mai scumpe , motorina va ajunga in pas cu benzina , costul de achizitie e mai ridicat la un diesel. asadar depinde ce preferi sa conduci ! :joker:

culoare chiar nu conteaza , dar pe la 8000 E gasesti golf IV , spre exemplu, din 2001 , 19.TDI dotat bine de tot . ABS, ESP , climatronic samd
James Kilowatt
Plus ca o pompa de benzina costa 20€, iar una de diesel cat jumatate din masina. Daca pui benzina "aghesmuita" iti merge rau si atata tot, daca pui motorina aghesmuita poti paradi bunatate de pompa... care costa cat bugetul educatiei... smile.gif
Senator
QUOTE
Eu sunt un pic mai zgircit si vad la consum 5% in loc de 7.5 % si apoi motorul pe motorina am inteles ca se strica mai greu.
si sa nu uit la revinzare (daca va fi ) pierd mai putin .Gresesc?

Aici gresesti , eu de exemplu vad o pompa de injectie defecta (Y20DTH) lucru frecvent , adica vreo 1200 de euro , turbo defect vreo 800 de euro sau la DTI-urile de 1.7 calculatorul de la pompa (in jur de 1000 de euro) sau mai rar pompa (2100 de euro :shock: ).
Nu inseamna ca ti se va intampla una din nenorocirile de mai sus insa e bine sa stii la ce te bagi...
Varianta pe benzina e mai lipsita de surprize neplacute. :thumbup:
Florin Ristei
eu tocmai mi=am luat o astra II (de o luna) si pot sa iti zic ca, chiar daca nu ai climatronic, e obligatoriu sa-ti iei cu AC manual (asa am eu). E de neconceput fara el. Sincer.

Eu as prefera varianta cu 4 usi, eventual cu 5 usi. Si pe benzina daca se poate.

Cat despre pret... Eu am data pe masina 9400 euro. Este din 2003, mai are aproape un an garantie si 40.000 km. Deci la 8000 euro ar trebui sa gasesti o astra II din 2000-2001.

Astept sa ne spui ce ai hotarat.
Val35101
In privinta benzina vs motorina ar fi egalitate de puncte, ma mai gindesc insa, ca de motorina as putea sa fac rost si din alta parte, cu preturi de achizatie probabil pe la jumatate cit este la Peco.
AC inca nu stiu - mai spuneti-mi ceva.

Am vorbit cu un aic de al meu si mi-a spus ca pt Casco (full probabil ca sint incepator in condus) trebuie sa platesc cam 500 euro/an ceea ce ma cam sperie. Poate cineva sa imi spuna mai exact cum stau lucrurile si ce alte cheltuieli lunare mai apar?
probabil va fi Astra 2001 benzina.
Florin Ristei
In privinta CASCO-ului ai dreptate. Pentru masina mea din 2003, casco este 700 Euro/an, asa ca am preferat sa raman doar cu asigurarea obligatorie, dat fiind faptul ca imi tin masina in garaj. In rest, NU cheltuieli prea mari. Daca ai grija de ea, o sa fii multumit.
madalina
Daca tu cumperi motorina der prin cine stie ce parti,chiar luata la jumatate de pret, poti sa socotesti de la bun inceput preturile pieselor de schimb.

Intr-un tractor poti risca sa cumperi motorina de la "oameni descurcareti", dar nu intr-un motor euro 3. Acolo iti trebuie motorina euro 3.


Daca poti lua motorina direct din rafinarie, atunci poti lua fara cea mai mica grija diesel. Dar nu prin diversi intermediari care adauga si ei diverse in motorina.
Val35101
In privinta nr de kilometri efectuati, in cit maximum ar trebui sa ma inscriu, ca sa am totusi si un pret bun?
Am citit de pe forum ca un Opel pe la 200.ooo km se cam duce.
G e o r g e
cam 100 000 km ar trebui sa iabe masina cand o iei , nu mai mult.

cat despre motoare ce pica la 200 000 km, hai sa o luam altfel, motoarele de pe supernova, solenza tin mai bine de 200 000 , cu ulei bun si intretinutecum trebuie, crezi ca motorul de opel o sa vada mai repede ca unul de dacia ?
Val35101
Azi ma duc sa imi iau Opelul care l-am vazut ieri in Vitan, am ceva emotii- acte una alta...
E albastru Caravan (break) 1.7Di din 2000 si are 70.000km, AC, casetofon, inchidere.
Sa vad cum e cu asigurarea si revizia ca nu ma urc la volan fara.
madalina
I-ai facut o minima verificare? Nu uita ca toate kilometrajele se pot da inapoi. Plus multe alte probleme ce pot fi ascunse.
Val35101
Am fost cu un mecanic in targ care avea Opel Frontera, s-a uitat citeva minute la Opelul "meu" a mers citiva km cu el si a zis ca e OK spre stupefactia mea.
Dak e dat inapoi kilometrajul asta cred ca nu poate sa iti spuna nimeni.
Oricum mi-a zis ca trebuie sa ii schimb cureaua de transmisie, toate filtrele si uleiul.- asa ca pt toata lumea care isi cumpara masina SH - faceti ca mine smile.gif
Sper sa nu am alte probleme, ramine de vazut.
Val35101
Gata in sfirsit e la mine in fata blocului, abia aseara am parcat-o si am si dat citeva ture in jurul blocului pt ca nu am numere( inca) pe ea, mai dureaza vreo 2-3 zile.
E un Opel dti 1.7 Caravan si mi se pare imensa pt mine care am condus doar Dacie.
Sper sa ma invat repede.
Val35101
Deoarece nimini nu mai zice nimic la subiectul asta o sa zic tot eu ca sunt f multumit de "masinuta " mea ( cum merge confort, alea, alea) si m-am invatzat sa merg cu ea si de abia astept sa ma urc la volan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.