Da.. titlul este pe bune. Mai mare mi-a fost bucuria cand un prieten m-a invitat la o plimbare in familie: Tatal-Nissan GTR 2012 (520 cp) Fiul-Nissan 350Z ( 340 cp) si Fiica-Seat Leon 1M 1.8 4x4 ( 230 cp). Cum eu am fost nou in formula m-am acomodat pe drumul Cluj-Turda in Seat iar cei doi bolizi au "deschis drumul". Abia a reusit domnisoara sa se tina de ei.. dar din cauza traficului de vineri dupa masa nu au putut sa se bucure in totalitate de puterea adevarata a masinilor, asa ca am decis sa ne urcam pe autostrada Transilvaniei. Am filmat cateva ture din Leon niste fly-by si porniri de la semi-viteza dupa care mi-a dat telefon tipul din GTR si mi-a spus sa facem schimb si sa merg eu in bolid. Zis si facut! Prima chestie a fost: Ai probleme cu inima? Am zis nu. Bun atunci facem un Launch control! In momentul ala am inlemnit pentru ca am vazut videouri cu bine cunoscutul sistem de launch control de pe un GTR.
In momentul plecarii de pe loc am crezut ca ametesc! Pur si simplu parca s-a bagat in noi un TIR din spate!! Nici cu avionul in momentul decolarii nu simti asemenea forta. Singura chestie pe care am putut sa fac a fost sa incep sa rad.. ( imi venea sa plang ) A scos 3.4 secunde pana la 100 cu cauciucuri de iarna!! In modul manual a facut cateva plecari dar derapau toate 4 rotile destul de tare si a zis ca mai vrea sa reziste cauciucurile macar luna asta. Dupa cateva ture de autostrada ( portiunea Turda Campia Turzii ) la viteze pe care nu le pot scrie aici am decis sa mergem spre casa pentru ca s-a consumat deja peste jumatate din rezervoare. Portiunea de autostrada spre Cluj am facut-o in Leon din nou ( mai erau persoane dornice de senzatii tari) si in OMV am trecut sa vad cum este si cu 350Z-ul.
Modul de condus a fost mult mai agresiv si sunetul de la tobele inox "goale" facea senzatii pe strazile inguste din Cluj.
In concluzie a fost ziua pe care nu credeam ca o sa o ajung vreodata.. ziua perfecta!