Help - Search - Members - Calendar
Full Version: O plimbare cu Nissan GTR
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Supermasini
Titi1988
Da.. titlul este pe bune. Mai mare mi-a fost bucuria cand un prieten m-a invitat la o plimbare in familie: Tatal-Nissan GTR 2012 (520 cp) Fiul-Nissan 350Z ( 340 cp) si Fiica-Seat Leon 1M 1.8 4x4 ( 230 cp). Cum eu am fost nou in formula m-am acomodat pe drumul Cluj-Turda in Seat iar cei doi bolizi au "deschis drumul". Abia a reusit domnisoara sa se tina de ei.. dar din cauza traficului de vineri dupa masa nu au putut sa se bucure in totalitate de puterea adevarata a masinilor, asa ca am decis sa ne urcam pe autostrada Transilvaniei. Am filmat cateva ture din Leon niste fly-by si porniri de la semi-viteza dupa care mi-a dat telefon tipul din GTR si mi-a spus sa facem schimb si sa merg eu in bolid. Zis si facut! Prima chestie a fost: Ai probleme cu inima? Am zis nu. Bun atunci facem un Launch control! In momentul ala am inlemnit pentru ca am vazut videouri cu bine cunoscutul sistem de launch control de pe un GTR.
In momentul plecarii de pe loc am crezut ca ametesc! Pur si simplu parca s-a bagat in noi un TIR din spate!! Nici cu avionul in momentul decolarii nu simti asemenea forta. Singura chestie pe care am putut sa fac a fost sa incep sa rad.. ( imi venea sa plang biggrin.gif ) A scos 3.4 secunde pana la 100 cu cauciucuri de iarna!! In modul manual a facut cateva plecari dar derapau toate 4 rotile destul de tare si a zis ca mai vrea sa reziste cauciucurile macar luna asta. Dupa cateva ture de autostrada ( portiunea Turda Campia Turzii ) la viteze pe care nu le pot scrie aici am decis sa mergem spre casa pentru ca s-a consumat deja peste jumatate din rezervoare. Portiunea de autostrada spre Cluj am facut-o in Leon din nou ( mai erau persoane dornice de senzatii tari) si in OMV am trecut sa vad cum este si cu 350Z-ul.
Modul de condus a fost mult mai agresiv si sunetul de la tobele inox "goale" facea senzatii pe strazile inguste din Cluj.

In concluzie a fost ziua pe care nu credeam ca o sa o ajung vreodata.. ziua perfecta!
RD-Woo


Titi1988
Pun doar poze..filmele nu o sa ajunga pe net! Arata ciudat cu cauciucurile alea cu talon de 45 laugh.gif
DORU
Un tata nebun si potent, imi place biggrin.gif

Totusi, nu minimiza Leon-ul 1.8T 4x4 ca e pe unde e si Blue Flame, nu e masina inceata decat daca o compari cu GTR-ul whistling.gif
HalbaSus
Pai teoria relativitatii, einstein, alea alea... comparativ cu un Koeniggsegg sau un Pagani Huayra si GTR-ul e un automobil low-cost facut pentru pensionari... pe de alta parte 350z si GT-R sunt intr-o liga clar superioara Seat-ului...

P.S: Ca idee, propune-le sa face-ti o plimbare pana la arieseni in extrasezon (cand nu e zapada)... serpentinele alea (pe care "in sezon" le urci bara la bara, in extrasezon (si preferabil in timpul saptamanii), sunt delicioaseeee... eu am "decat" 224 cp dar e un AWD care trage mai mult cu spatele... dar am prins serpentinele alea destul de libere si le-am facut cu zambetul tamp pe buze de jos pana sus...
Titi1988
Ei tot timpul sunt deschisi la astfel de iesiri. La vara o sa faca cateva trasee mai lungi prin Transilvania si sper sa fiu din nou invitat arigato.gif . Intre timp admir masinile de fiecare data cand merg la prietenul meu acasa. teehee.gif

Tatal cu GTR-ul merge doar pe drumurile foarte bune pe care le stie pentru ca jantele de vara cu cauciucuri runflat scutura extrem de tare drive.gif . Astea de iarna sunt super comode pe langa acelea.

@doru Stilul de condus al domnisoare nu era deloc sport. Pe linii drepte "ii dadea" dar in curbe mergea incet. Poate de aia nu imi puteam da seama cat de potent este
Titi1988
@Halba si GTR-ul este AWD dar am observat ca doar in momentul plecarii de pe loc este 50%-50% dupa 20-30 km/h se schimba 90% spate si 10% fata ( aici vbim de accelerari), in mers normal iar revine la 50-50. Oricum ne uitam cu domnul prin meniul cu tot felul de masuratori si ceasuri si G-force si nu prea stiam ce fac majoritatea.. Dupa cateva plecari cu launch control a ajuns temperatura la uleiul din transmisie la 94 de grade si a dat eroare.( ceva de genul " va rugam sa mergeti normal pana se ajunge la temperatura normala" care ii 84-85)
DORU
QUOTE (Titi1988 @ Feb 17 2013, 03:59 PM) *
@doru Stilul de condus al domnisoare nu era deloc sport. Pe linii drepte "ii dadea" dar in curbe mergea incet. Poate de aia nu imi puteam da seama cat de potent este...


Ei, cu mine te-ai plimba EXACT INVERS biggrin.gif

QUOTE (Titi1988 @ Feb 17 2013, 04:48 PM) *
Dupa cateva plecari cu launch control a ajuns temperatura la uleiul din transmisie la 94 de grade si a dat eroare (ceva de genul "va rugam sa mergeti normal pana se ajunge la temperatura normala" care ii 84-85)


Deci atunci e momentul sa-i dai blana cu Seat-ul si sa-l umilesti laugh.gif
Mircea104901
QUOTE (DORU @ Feb 17 2013, 02:55 PM) *
Deci atunci e momentul sa-i dai blana cu Seat-ul si sa-l umilesti laugh.gif

Cred ca GT-R ul merge "la relanti" (adica suficient de lejer cat sa se raceasca uleiul) mai bine decat Seatul in forja maxima, deci s-ar cam "auto-umili" thumbsup.gif
Ceva de genul: eu merg cu Foresterul meu "in blana" cam la fel de tare cat merge un XT
"la consum" smile.gifsmile.gif
DORU
Era un emoticon acolo care "traducea" afirmatia mea whistling.gif
mihaimilk
Parca la GTR isi pierdea garantia daca faci un anumit numar de lansari... si Nissan a eliminat launch controlul dupa 2009, apoi a reintrodus 'ceva de genul' in 2012

http://www.leftlanenews.com/launch-control...-r-sort-of.html
Titi1988
Acesta este model 2012 deci are launch control sau r-mode start and it's a KILLER!!! de cand am fost cu ea sunt tot pe autovit cautand S3-uri si pe site-uri la banci pentru credite de nevoi personale.. creeaza dependenta adrenalina asta!!!

PS si este stipulat ca folosind R-mode launch nu iti pierzi garantia
James Kilowatt
Bad idea, credit pentru masina
Titi1988
din pacate "seful meu" ( care este si tatal meu) nu o sa ma ajute cu bani pentru a-mi cumpara o masina de peste 200 de cai.. In conceptia lui o masina nu are nevoie mai mult de 100 de cp. banned.gif banned.gif Acum sa vedem cat costa pot vinde un rinichi
Titi1988
QUOTE (Titi1988 @ Feb 18 2013, 09:12 AM) *
din pacate "seful meu" ( care este si tatal meu) nu o sa ma ajute cu bani pentru a-mi cumpara o masina de peste 200 de cai.. In conceptia lui o masina nu are nevoie mai mult de 100 de cp. banned.gif banned.gif Acum sa vedem cat costa pot vinde un rinichi

*Acum sa vedem cu cat pot vinde un rinichi ( s-a bagat domnisoara in seama si am scris o prostie ninja.gif )
solmar
Aici batranul are dreptate. Tu obtine limita maxima de finantare de la big boss.... si dupa aia te orientezi!
James Kilowatt
Nici asta cu rinichiul nu e o idee buna. Decat daca nu e rinichiul tau biggrin.gif

Mie mi se pare ca masina pe care ti-o permiti e aia pe care o poti lua fara sa te legi de glie. E aiurea sa ai de platit un credit si dobanzi la o masina pana cand termini de platit valoreaza la jumatate.
mihaimilk
Nu erati voi astia ? turned.gif

http://www.youtube.com/watch?v=sNOJ0R6C88Q
DORU
Ala parea s-o fi furat, ca daca era a lui nu-mi explic cum si-o luat permis...chiar ca "fuckin' retard" !
Titi1988
Un idiotcare ar trebui sa ramana fara permis pana nu baga pecineva in spital sau mai rau 6 feet under!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.