Help - Search - Members - Calendar
Full Version: am probleme cu motorul
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Alex35661
nu prea ma pricep, va rog sa nu radeti de mine smile.gif

detin o masina Daewoo Matiz.
am ajuns la un service mai mic de la mine din cartier. dupa ce mi-au schimbat bujiile si capacul de la delcou mi s-a spus ca am si o supapa infundata sau stricata de la motor (pentru ca m-am saturat de carpaci, si pentru ca nu sunt mecanic, eu doar le-am zis sa-mi repare masina, le-am facut plangere la OPC si mi-am recuperat banii inapoi smile.gif )

vreau sa ma duc la un service autorizat Daewoo, dar nu stiu la care sa ma duc. ce ma sfatuiti. ar mai fi si problema de bani, mai mult de 8 milioane nu prea am de unde sa scot. cam cat credeti ca o sa ma coste ??

plz, chiar am nevoie de ajutor
liviu8
Probabil supapa ti-au stricat-o ei.Si mie mi s-a intamplat sa merg la mecanic,sa-0mi repare ceva si sa-mi strice altceva.Insa,din pacate,am fost cam comod si n-am facut plangere.Gaseste un service specializat Daewoo(eu stiu unul pe langa intersectia dintre Calea 13 septembrie si tramvaiul 11).Nu cred ca te va costa chiar asa mult.Cu siguranta!
Bafta!
liviu8
Probabil supapa ti-au stricat-o ei.Si mie mi s-a intamplat sa merg la mecanic,sa-0mi repare ceva si sa-mi strice altceva.Insa,din pacate,am fost cam comod si n-am facut plangere.Gaseste un service specializat Daewoo(eu stiu unul pe langa intersectia dintre Calea 13 septembrie si tramvaiul 11).Nu cred ca te va costa chiar asa mult.Cu siguranta!
Bafta!
Gica-6