Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum se construieste un BMW Seria 3
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
f1anatic
http://www.youtube.com/embed/libw1rV2McY?f...ayer_detailpage

Ma mir ca mai sint si oameni :-) care pun muschiul la treaba...
solmar
Sper ca ati observat la minutul 13'30" ca se monteaza sigla si se lustruieste cu carpa de 4 ori in sens invers acelor de ceasornic. O tura cu carpa in plus sau in minus sau stergerea in sensul acelor de ceasornic duce automat la respingerea totala si definitiva a masinii, aceasta fiind considerata rebut.
James Kilowatt
Fix ala cu carpa mi-a atras si mie atentia, era exact operatia imposibil de automatizat....
iHondafan
cea mai avansata uzina auto dpdv al robotizarii e cea a Tesla din LA ( dar e de scala mica).

http://vimeo.com/43083157

Hyundai construieste in China ceva ultra-robotizat care va depasi celebra Tarawa ( care acume e cea mai robotizata si cu cea mai buna calitate de asamblare din lume). Honda si BMW sunt si ele pe aproape dar in general industria auto se robotizeaza rapid.

http://www.nytimes.com/2012/08/19/business...?pagewanted=all
Seri
Credeam ca producatorii merg in China deoarece este acceptat sclavagismul, dar ce rost are sa construiesti o uzina ultra-robotizata tot in China? huh.gif
OvidiuH
Probabil au taxe/impozite mai mici, iar utilitatile sunt mai ieftine.
James Kilowatt
... sau pentru ca universitatea Geely scoate 60.000 ingineri / an, in timp ce noi prin europa scoatem numa' "manageri", "administratori publici" sau istorici ai artei? Sau poate, pentru ca in china in cercetare - dezvoltare se investesc 9% din buget, in timp ce in Europa se baga 2.6%?

Plus ca probabil vor sa si vanda pe piata chineza.
iHondafan
si pentru ca se acolo se vand cele mai multe masini... si pt ca salariile sunt in crestere si acolo. si pentru ca salariile si pt persoane calificate sunt mai mici. apoi o uzina nu o faci pentru cativa ani ci pentru cateva decade.
iHondafan
uzina Honda din Alabama:

http://www.youtube.com/watch?v=3NfBquQ8ids
former_ozz
Las ca nici aia 60000 nu-s chiar ingineri... da ma rog, ai de ales si oamenii se mai pot antrena la locul faptei.
Ma intreb pe termen lung daca inigineria asta o sa ramina atractiva si in china. Ca mersul corect al lumii pare a fi: te faci inginer cind n-ai de ales dar cind deschizi ochii realizezi ca aia e o cariera de rahat si toti copiii tai se fac manageri, bancheri, marchetingi ceva.
James Kilowatt
Cand economia duduie orice meserie e buna... iar cand o falfaie ca in Europa, oricare e de rahat. Managerii p-aici (astia mici, juniorii si middle-management, nu rechinii mari) au o viata foarte de rahat, mult mai naspa decat a inginerilor, sunt considerati consumabile. E o cariera oarecum asemanatoare cu cea a unui fotbalist.... din 1000 de juniori unul ajunge Beckham, 500 profesori de sport si restul bodyguarzi la discoteca sau alcoolici.
Acuma toata lumea are 2-3 diplome, mastere, etc, e inflatie de orice "specialist". Asa ca atata timp cat o s fii angajatul altuia valoarea ta e scazuta, avand in vedere oferta care depaseste cu mult cererea....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.