QUOTE (mircanu @ Jan 16 2013, 02:57 AM)
Un top de r@#@t, dupa cum chiar ei recunosc:
"După cum am spus și la început, aceste statistici se bazează pe verificările tehnice realizate de TÜV pe parcursul unui an, între iulie 2011 - iunie 2012. Pentru cei interesați de mașini second-hand din Germania, TÜV Report 2013 poate constitui un ghid suficient de bun, dar trebuie ținut seama de o observație importantă.
Și anume aceea că TÜV Report 2013 ia în considerare doar problemele constatate cu ocazia inspecției tehnice periodice, nu și defecțiunile survenite în tot ciclul de viață al mașinii - de aceste aspecte se ocupă organismul german ADAC, acesta având la rândul său statistici anuale privind defecțiunile survenite la mașinile din Germania.
".
Puternic biasat.
Concluzia lui mi se pare exact pe dos. Adica ce masini sunt in stare sa ruleze in continuare cu defectiuni la bord?
Cel de la
ADAC mi se pare relevant.