Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FOCUS 1,4 LICHID DE RACIRE LA BUJII !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
Sindila
Va salut , am facut revizia in septembrie 2012, si de atunci am mers cu focusul in 2 calatoriicca 1500 km. am observat ca dupa ce se incalzea motorul dadea rateuri, nu tragea bine si se aprindea intermitent martorul motor.La revizie, baietii de la service au schimbat 2 dopuri tehnologice care "trebuiau schimbate" si au vrut sa schimbe garnitura de la capac culbutori, care pana la urma nu s-a schimbat caci cea de pe stock nu se potrivea, in schimb, a fost repozitionata cea veche cu "silicon"...
Simptomele se potriveau cu capacul delco crapat de la dacie (cand fura scanteie)
Am scos o fisa si am vazut ca era condensat un lichid pe ea, apoi la fel la toate fisele. Initial am crezut ca e apa (condens), dar dupa examinare atenta si dupa ce am pus pe limba, am realizat ca este 99la 100 lichid de racire, caci este dulce la gust si putin uleios!!!
dupa ce sterg fisele, masina merge minunat
Mentionez ca masina desi este din 2005.06 are doar 71000Km si a fost ingrijita la max, iar benzina de cea mai buna calitate, revizii exclusiv la dealer!iar in 2011 am schimbat distributia la ani si nu la KM!
Nu reusesc sa imi dau seama care este circuitul lihidului de racire si cum ar putea ajunge la bujii>motorul e 1,4 DOHC, si nu, nu este spalator de parbriz stiu ca se intampla sa scape lichid pe la duze si sa ajunga la bujii.
Ajutati-ma va rog...


Am uitat sa va spun ca atunci cand doreau sa schimbe garnitura am fost anuntat ca e posibil s afie nevoie de conpletare cu lichid de racire, lucru care mis-a parut ciudat la acel monent, caci imi spune ca doar nu dau jos chiulasa.
eE posibil ca circuitul de racire sa treaca prin capacul de la culbutori, a desfacut cineva motor de 1,4 sau 1,6 sunt identice ca si constructie difera doar ca si litraj?
Sindila
Iata cum arata dopurile tehnologice schimbate la rewvizia 2012, vedeti ceva in neregula ?...... wink.gif
Pe acolo poate intra lichid de racire?
Legionaru'
Acolo nu trebuie sa fie picatura de lichid!
I-auzi, dopuri tehnologice!?!!??!?? blink.gif
Sindila
Am schimbat doar un dop, lasat masina peste boapte in service si curge din no, nu stiu ce sa mai fac , se spune ca lichidul de la spalator de parbriz care intra mai demult acolo ar fi corodan in jurul dopului si acum orice dop as pube nu tine stie cineva daca pe dopurile originale ar trebui sa scrie ceva???
Legionaru'
Aia din service fac misto de tine!=))))))))
Cum sa intre lichid de spalat parbrijul la bujii????
Dupa principiul cum ca lichidul de parbriz corodeaza ar trebuie sa ai masina la exterior facuta praf!!!=))))))
solmar
QUOTE (Legionaru' @ Jan 17 2013, 03:24 PM) *
Dupa principiul cum ca lichidul de parbriz corodeaza ar trebuie sa ai masina la exterior facuta praf!!!=))))))

Pai a spus cineva ceva de restul masinii? Asta e tot ce a mai ramas. De fapt la revizie a fost cu ce a mai ramas din masina (adica ce se vede in poza) la subsuoara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.