Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masina noua
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Flavius Mihai35553
Buna ziua!

De cateva luni bune tot caut o oferta pentru un autoturism la max 3000 eur avans si o rata lunare de max 130 euro pt 4 ani (leasing - cu val reziduala 20% pe care o voi imparti apoi in rate pe 1 an) sau mai mult (credit bancar). Ce imi recomandati?

Va multumesc.

Va rog ca in raspunsul dumneavoastra sa imi dati si o adresa a dealer-ului care vinde respectivul autoturism.

P.S. Ce stiti despre Chevrolet Kalos? Cat de rentabila e, cat costa revizia?

Ce ati alege intre Kalos 1.4 SX Premium Plus , Renault Clio Symbol 1,5dci si Skoda Fabia Avantaj 1.2

Rog raspuns cat mai urgent
Marius30562
Chevrolet Kalos se incadreaza in mod cert in conditiile financiare impuse de tine.

Ex. Chevrolet Kalos 5 usi (model de baza) = 6119 Euro CIP

Avans 50 % = 3059,5 Euro + TVA = 3641 Euro
Se mai adauga comisioanele bancare si cele ale firmei de leasing.

Rata (pe 48 luni) = 62,58 Euro + TVA = 74,5 Euro
La aste se adauga a asigurarea CASCO.

Valoare reziduala 20 % = 1224 Euro + TVA

Daca dispui de max. 3000 Euro pt. avans, asta inseamna ~ 2500 Euro din pretul CIP deci ~ 40 % si rata ar fi de 83,5 Euro + TVA = 99,4 Euro.

Mai multe detalii gasesti pe site-ul Chevrolet Di-Bas: www.chevroletdibas.ro sau pe alte site-uri ale dealerilor (eu pe asta il stiu).
Dar cel mai bine te duci la dealer si discuti direct ca este posibil sa difere conditiile de la un dealer la altul.
Poate faci si un drive test.

Referitor la comportament dinamic, consum, confort, intretinere, etc. poate este cineva care are asa ceva si te poate lamuri mai bine decat fisele tehnice ale dealer-ilor.

Referitor la adresa dealer-ului, adresa Di- Bas - conform datelor de pe site - este pe Sos. Fundeni Sector 2.
In orice caz, Chevrolet este distribuit prin intermediul dealer-ilor Opel.

Bafta, si spune-ne si noua la ce te-ai oprit.
Gica-6
Pai in primul rand depinde ce vrei de la masina. Dintre cele numerate de tine : Clio are consumul cel mai mic, in schimb e diesel, deci placerea condusului e putin diminuata de zgomot si vibratii ca la aproape orice diesel (am mers mult timp cu Laguna 1.9dci si am observat asta). Si in plus am inteles ca au existat probleme destul de mari la unele dintre cele vandute pana acum. Dar nu la toate.
Kalos SX este probabil cea mai puternica (94CP) si rapida din cele alese de tine, este full-option, dar va trebui sa faci un leasing pt ca are taxe vamale. Am in familie una si nu are decat 8000 de km (fara probleme pana acum), dar am intrebat la service si revizia e in jur la 5 milioana de lei. Foarte placuta la condus atat in oras cat si afara.
Cat despre Fabia 1.2 nu iti pot spune multe, nu am mers cu ea, dar am inteles ca e destul de echilibrata ca performante-consum, iar in oras s-ar comporta foarte bine, lipsa cailor putere s-ar vedea in afara orasului.
Ramane ca tu sa te hotarasti. Pot doar sa iti indic cativa dealeri de la care poti obyine calculatii si scadentare pentru creditul/leasingul pe care sa il faci.
Bafta multa !
madalina
Dupa ce am alergat un Clio Symbol pe autostrada cu 170 (mai mult nu mai putea clio), mie mi-a consumat 13% si lui 6%, eu as merge pe Clio!
James Kilowatt
Cui a luat 6% la 170km/h?!
Ati mers asa constant 2 ore sau a fost doar o extravaganta de 5 minute?
madalina
Din pacte, nu am cum sa merg 2 ore pe acea autostrada decat daca fac mai multe drumuri dus-intors (sunt vreo 60 km de autostrada). Am mers constant pe autostrada la 170. Yarisul meu a consumat 13% (e drept ca la masina mea viteza maxima este mai mare), iar Clio 1.5dci al lui a consumat 6%.

La 190 km/h la Yarsis (viteza indicata de vitezomentru, nu stiu eroarea), consumul instant este 16%.
RAZ35620
Iati Clio Symbol 1,5dci
merita banii
James Kilowatt
La drum intins pe autostrada clio symbol dci a luat cam 5%, mergand in jur de 130. Ar fi interesant sa scoata 6 la 170 insa am dubii.... 5% e calculat la un drum de 1100km facut intr-o singura zi. Pe 60km nu prea ai cum sa faci un consum foarte exact. Ceea ce spui de yaris pare realist...
Flavius Mihai35553
Pai cu Clio Symbol am auzit si eu tot felul de discutii...ca nu e fiabil, ca in service desi e in garantie platesti tot...e ca si inexistent service-ul...ca are probleme cu motorul...in sensul ca se opreste in mers...si altele. Un prieten are unul si....nu a mers cu el vreo luna iar cand a vrut sa il porneasca nu a mai pornit. Tot felul de discutii. Unii zic ca lotul din 2002 a fost cu mari probleme. Eu spun doar ce am auzit. Nu e nimic sigur dar faza cu masina amicului e adevarata.
Oricum, dci-ul are reducere luna asta de 600 euro la CIP...asa ca expression-ul ajunge la aproape 9825 euro cu vopsea metalizata.
In ceea c epriveste Kalos-ul...il vreau pe cel de 8.416 CIP cu avans de 27% (2704 euro cu TVA). Nu stiu cat vine rata lunara pt asta...cred ca e in jur de 150 euro...dar eu nu pot mai mult de 130 euro...Reziduala o pot imparti in rate pt inca un an...se poate...trebuie doar sa cunosti pe cineva de la leasing, in acest caz BCR LEASING
GICA-6 ...la cati km se face revizia? Cat consuma? Atat cat scrie in fisa tehnica sau mai mult?
Fabia 1.2...varianta ELITE de 10.800 euro are o gramada de dotari..printre care aer conditionat cu reglare automata, computer de bord (pe asta nu il au nici una din celelalte doua modele) si cam in rest aceleasi dotari ca si celelalte...Celelalte doua variante, Activ si Avantaj sunt una la vreo 10.000 euro iar cealalta la 10.350 euro...Toate au computer de bord. E un aspect important la o masina computerul de bord? Ma ingrijoreaza motorul...e in 3 cilindri...foarte putini CP....e grea alegerea...

Oricum, multumesc celor care au raspuns pana acum...as mai vrea ceva sfaturi...
James Kilowatt
Sincer sa fiu eu as elimina Fabia 1.2. Daca iti place macar ia versiunea 1.4... cei 11CP in plus nu inseamna mare lucru insa e mult mai silentioasa si mai placuta de condus.
Cu legendele despre clio nu stiu ce sa spun. In franta sunt fiabile... si nu cred ca cele turcesti sunt neaparat mai proaste. Stiu doua... unul din 2000 si unul din 2003 si nu au probleme nici unul. PRimul 1.4 75CP si al doilea dci65CP. La dCI consumul e intr-adevar foarte redus... pe drumurile romanesti consuma putin peste 4, mergand normal.
Plus ca e practic in raport cu Fabia... are un portbagaj mai mult decat dublu.
De Kalos nu spun nimica fiinda nu m-am dat cu el smile.gif
stefan_ieu
Eu m-am dat cu Fabia HTP. Ba chiar am comandat una :bounce: . Vreau sa iti spun ca toate observatiile pe care le fac aici le fac prin prisma faptului ca am condus pana acum o berlina si m-am plimbat (dar foarte rar am condus) cu mai multe marci.
Motorul, parerea mea, e absolut suficient pentru oras. Rai spunea asta (si el stie ce spune :cheers: ) despre Polo si e vorba de acelasi motor. Cred ca se aseamana la cat de mult il simti cu Solenza, desi are cu 11 cai putin. Iar despre zgomot nu cred ca trebuie sa iti faci griji. E oricum mai silentios decat un diesel nou. Ba chiar posesorii de HTP se declara incantati de cum le "toarce" masina (subiectivism, evident). Revenind la putere, s-ar putea in afara sa te deranjeze. Nu am avut ocazia sa merg inca. Sper sa nu fiu dezamagit. Am facut alegerea deoarece voi merge 80% din timp in oras, asa ca am preferat sa pun optiuni pe masina de diferenta pe care as fi dat-o pe un 1.4 .
Intr-o vreme ma gandisem si la Clio, dar tot din cauza "povestilor" l-am scos din discutie. Plus ca m-am simtit altfel cand m-am urcat in Fabia fata de Clio. Calitatea materialelor si designul sunt net superioare. Ramane totusi problema portbagajului, dar daca tii neaparat poti sa-ti iei Fabie sedan sau combi.
Referitor la computerul de bord, sunt multe chestii care suna foarte bine dar nu sunt neaparat necesare. Computerul de bord e una dintre ele. Parerea mea e ca nu trebuie sa faci alegerea functie de computerul de bord. Daca tu crezi ca un Kalos sau un Clio are un raport mai bun satisfactie/pret ia-l linistit faca computer de bord ca nu o sa-i simti lipsa.
Aaa. Ca era sa uit. Du-te si fa drive-test
James Kilowatt
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif ... In privnta alegerii, fiecare cu gusturile lui Eu personal in afara de climatizare si ESP nu sunt interesat de alte optiuni, cu exceptia poate a farurilor de ceata. As prefera sa platesc putin mai mult pentru motorul mai mare.
Referitor la silentiozitate, toate masinile noi sunt silentioase, chiar si diesele. dCI-ul de la renault e destul de cuminte ca zgomot, chiar daca se aude nitel cand e rece. Iar de motorasul de 1.3 de la fiat pot spune ca sincer nu m-as fi prins ca e diesel daca nu stiam...
Gica-6
Da, am mai auzit si eu de dieselul 1.3 de la Fiat, dar dci-ul de la Clio nu cred ca e aceeasi generatie, ma rog, nu vreau sa ma hazardez, dar am simtit bine 1.9 dci de pe Laguna II, am mers cateva sute bune de km, cum spuneam si mai sus si am simtit diferenta de silentiozitate si vibratii fata de o "benzinara". Pe de alta parte Lafuna asta avea 6 trepte, la 5 trepte, cum are clio Symbol, cred ca e cam deranjanta viteza mare din punct de vedere acustic. Asta e parerea mea.
Flavius Mihai, Kalosul nevesti-mi consuma ceva peste opt la suta, pana in 9 prin oras, iar cand am fost in concediu, am socotit cam 6.8 la suta, ce sa mai vorbim, poti sa consideri 7 in afara, dar am mers cam 140-150 pe Buc-Pitesti, iar la urcus nu am menajat-o, urca ne mai pomenit de usor, e o placere. Reviziile zic ei se fac la 15000 de km, dar eu as vrea sa o duc la 10000, nu stiu daca uleiul mai are proprietati dupa 10000, trebuie sa ma interesez...
Bafta multa, iti stau la dispozitie pt alte amanunte cu Kalos-ul... smile.gif
stefan_ieu
Merci MR. Asa e, fiecare cu gusturile lui.
Ce vroiam sa ii spun era ca in 11.500E DDP(cam atat am dat eu pe ea) poate sa isi ia chiar si un motor ce 1.4 cu dotari destul de bune (Aer semiautomat, computer de bord, ABS, airbag, gemuri el fata, vorpsea metalizata si alte prostioare). Eu am preferat sa imi mai adaug niste tampenii (tempomat, gemuri el spate, proiectoare, boxe spate, etc). Dar daca nu le vrea (astea au fost niste fixuri de-ale mele) poate sa isi ia o masina bunicia, parerea mea. Iar pretul asta e cu 2000E mai mult fata de un benzinar Clio si cu 1000E mai mult fata de dCi.
Despre zgomot, stiu ca dieselurile noi sunt destul de "tacute". Exact cu ele comparam zgomotul de la HTP.
Cu multijetul de la Fiat nu am mers inca. Am auzit ca e un supermotor, dar e si destul de scump (a fost si asta o optiune).
James Kilowatt
In franta oricum fiat au preturi mai bune decat concurenta... In Romania stiu ca Renault are preturi bune comparativ cu ceilalti. Deh, avantajele fiscale obtinute dupa ce au cumparat dacia probabil....
In Vest Skoda e cam scumpa dupa mine... ma asteptam ca dupa intrarea cehiei in ue sa scada preturile, insa se ele se mentin. La aceesi motorizare si aceleasi optiuni e o idee mai scump decat Seat.
Flavius Mihai35553
Hmmm...nu stiu ce sa mai zic. Am fost si azi pe la repezentanta Renault...cred ca va ramane symbol dci1,5...desi as prefera dci-ul de la extreme edition....ajunge la 11.000euro dar are super dotari...banii sunt insa o mare problema....eu vreau o rata de max 135 euro pe luna...asta inseamna ca tb sa dau un avans de 4.500 euro...ceea ce e imposibil...mai mult de 3.500 nu am de unde....
Oricum, multumesc tuturor pentru sfaturi...daca mai aveti ..mai ziceti...

A...si sa nu uit...de Accent ce parere aveti?
Flavius Mihai35553
Pana la urma am ales clio bicorp extreme edition 1,5dci 65CP....stiu ca nu e in lista pe care am postat-o la inceput dar..am mai facut un efort si am ales modelul asta...e super masina, super dotari la asemenea pret....sapt viitoare sper sa o ridic.

Multumesc celor care au raspuns.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.