Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tunning Dacia Logan
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
sming35551
se poate face tuning si pe Dacia Logan; chip motor pina la 115CP, tobe inox Borla fara catalizator, filtru pe direct K&N; rezultatul il vedeti pe vitezometru
sming35551
si jante pe 16
Nazareno Gabrielli
Chiar daca e un motor Renault o sa cedeze repede daca e exploatat la turatii asa de mari.
James Kilowatt
Eu nu cred ca loganul prinde in linie dreapta 220 chiar si cu 115CP. Ori fura vitezometru, ori e vale... sau poate altceva :roll:
Eu ca sa ma conving de viteza maxima a unei rable o incerc pe aceeasi portiune de drum si pe un sens si pe celalalt, ca sa ma conving ca nu bate vantul sau nu e panta.... cateva grade de inclinare si viteza maxima sare cateva zeci de km/h
G e o r g e
200km/h +
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...ost&id=2701
andrei logan
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...;#entry16838656

aici explicatiile laugh.gif

are 220 , dar cu frana de mana trasa laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
James Kilowatt
mai zi o data... ca n-am inteles.
G e o r g e
in poza se observa un bec rosu aprins pe mijlocul bordului intre ceasuri. este cel de la frana de mana !!!

sau si mai bine :
cititi threadul asta , TOT
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8961&st=0


aici despre masina albastra:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8129&st=0
James Kilowatt
Acum e clar :cheers:
HalbaSus
Tare faza... oricum dacia albastra a fost "facuta" de un 520 din '79... este un film pe net cu cursa... da arata dragutz oricum, sincer apreciez faptul ca a bagat in chestii normale si nu s-a apucat sa-si puna eleronul de F1 pe masina . Asteptam cu nerabdare body-kit-ul de la rieger pt dacia logan smile.gif
Andrei Suzuki
Uite si aici la baiatu 200+ laugh.gif laugh.gif Eram la birou cand am prins viteza asta. laugh.gif laugh.gif
Andrei Suzuki
Scz pt poza exagerat de mare,da nu am cu ce sa o fac mai mica si vroiam neaparat sa o postez.

p.s. si eu nici nu aveam frana de mana trasa
HalbaSus
Eu odata am mers cu 80 in marsarier pe macadam... ramasesem impotmolit si masina suspendata pe coclauri... rotile din fata nu mai atingeau pamantul... eh... off-road adventures
Alex-F1
La toate masinile mai noi vitezometrul indica mai mult decat viteza reala din motive lesne de inteles :!: Deci, acei 210 ai Loganului pe cric erau de fapt 190-195, iar pe drum ar fi cam 170-175 si e bine atunci! :cheers:

Hai pa
ALEX
HalbaSus
190-195 pe cric si 170-175 pe drum ? maxim 170 cu indulgentza, desi eu nu i-as da mai mult de 160 (km/h reali)... mai ales la cat de aerodinamica e masina aia... chiar daca ar avea un motor mai puternic nu ar prinde cu mult mai mult.
HalbaSus
Un logan modificat poate prinde dupa parerea mea maxim 180-185 (bineinteles fara turbine si motoare V8)... la viteza aceea probabil acul va indica ceva in jur de 200...

Dar oricum eu la un logan primul lucru ar fi sa schimb suspensia si cutia de viteze... dupa aceea mai putem discuta de filtre, chipuri, bujii, evacuari, came, etc...
James Kilowatt
da' ce are cutia de viteze?! Intreb, nu dau cu parul... chiar habar n-am:)
Andrei Suzuki
Din cate am auzit eu, are rapoartele prea lungi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.