sming35551
Nov 9 2004, 03:50 PM
se poate face tuning si pe Dacia Logan; chip motor pina la 115CP, tobe inox Borla fara catalizator, filtru pe direct K&N; rezultatul il vedeti pe vitezometru
sming35551
Nov 9 2004, 03:51 PM
si jante pe 16
Nazareno Gabrielli
Nov 9 2004, 04:03 PM
Chiar daca e un motor Renault o sa cedeze repede daca e exploatat la turatii asa de mari.
James Kilowatt
Nov 9 2004, 05:16 PM
Eu nu cred ca loganul prinde in linie dreapta 220 chiar si cu 115CP. Ori fura vitezometru, ori e vale... sau poate altceva :roll:
Eu ca sa ma conving de viteza maxima a unei rable o incerc pe aceeasi portiune de drum si pe un sens si pe celalalt, ca sa ma conving ca nu bate vantul sau nu e panta.... cateva grade de inclinare si viteza maxima sare cateva zeci de km/h
G e o r g e
Nov 9 2004, 05:20 PM
James Kilowatt
Nov 9 2004, 05:24 PM
mai zi o data... ca n-am inteles.
G e o r g e
Nov 9 2004, 05:31 PM
in poza se observa un bec rosu aprins pe mijlocul bordului intre ceasuri. este cel de la frana de mana !!!
sau si mai bine :
cititi threadul asta , TOT
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8961&st=0
aici despre masina albastra:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8129&st=0
James Kilowatt
Nov 9 2004, 05:38 PM
Acum e clar :cheers:
HalbaSus
Nov 9 2004, 06:34 PM
Tare faza... oricum dacia albastra a fost "facuta" de un 520 din '79... este un film pe net cu cursa... da arata dragutz oricum, sincer apreciez faptul ca a bagat in chestii normale si nu s-a apucat sa-si puna eleronul de F1 pe masina . Asteptam cu nerabdare body-kit-ul de la rieger pt dacia logan
Andrei Suzuki
Nov 9 2004, 06:38 PM
Andrei Suzuki
Nov 9 2004, 06:40 PM
Scz pt poza exagerat de mare,da nu am cu ce sa o fac mai mica si vroiam neaparat sa o postez.
p.s. si eu nici nu aveam frana de mana trasa
HalbaSus
Nov 10 2004, 11:02 AM
Eu odata am mers cu 80 in marsarier pe macadam... ramasesem impotmolit si masina suspendata pe coclauri... rotile din fata nu mai atingeau pamantul... eh... off-road adventures
Alex-F1
Nov 10 2004, 04:26 PM
La toate masinile mai noi vitezometrul indica mai mult decat viteza reala din motive lesne de inteles :!: Deci, acei 210 ai Loganului pe cric erau de fapt 190-195, iar pe drum ar fi cam 170-175 si e bine atunci! :cheers:
Hai pa
ALEX
HalbaSus
Nov 10 2004, 07:13 PM
190-195 pe cric si 170-175 pe drum ? maxim 170 cu indulgentza, desi eu nu i-as da mai mult de 160 (km/h reali)... mai ales la cat de aerodinamica e masina aia... chiar daca ar avea un motor mai puternic nu ar prinde cu mult mai mult.
HalbaSus
Nov 10 2004, 07:17 PM
Un logan modificat poate prinde dupa parerea mea maxim 180-185 (bineinteles fara turbine si motoare V8)... la viteza aceea probabil acul va indica ceva in jur de 200...
Dar oricum eu la un logan primul lucru ar fi sa schimb suspensia si cutia de viteze... dupa aceea mai putem discuta de filtre, chipuri, bujii, evacuari, came, etc...
James Kilowatt
Nov 10 2004, 08:06 PM
da' ce are cutia de viteze?! Intreb, nu dau cu parul... chiar habar n-am:)
Andrei Suzuki
Nov 10 2004, 08:10 PM
Din cate am auzit eu, are rapoartele prea lungi.
xanaxer
May 10 2024, 05:43 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.