mihaimilk
Nov 19 2012, 01:00 PM
Sunt setat pe un E60 525-530i automatic, dar am testat si alte modele care erau de vanzare local.
Cerinte: 2.5-3L benzina, auto, 4+ usi, 5+ cilindri, preferabil nu FWD.
Mai sus de 3l am dificultati cu asigurarea (nu primesc quote automat online, trebuie sa-i sun), plus ca peste 3000 cmc taxa anuala este 1680 (si o sa creasca in decembrie), comparativ cu 1005 pt 2400-2499, 1380 2900-2999.
2006 Lexus GS300
+ ieftin la dotarile pe care le are (cer 9500, dar este altul mai ieftin in Dublin, 8950)
+ scaune incalzite + ventilate
+ masina locala cu garantie de 12 luni de la dealer Lexus
- n-am fost impresionat de cei 245CP, trebuie apasata pedala pana la podea pt kick down, altfel accelera destul de incet
- nu au avut sa-mi arate service history.
- in spate eu (188cm) ma lovesc de plafon, loc destul pt genunchi, probabil ca n-o sa stau prea mult in spate oricum.
2008 Volvo S80 2.0
L-am testat doar sa vad cum se simte modelul, m-ar interesa un 2.5T - pt asta probabil am nevoie de benzinarie proprie
+ foarte comoda
+ interiorul alb ii place nevestii, nu cred ca sunt alte masini cu interior alb? piele crem, da, dar bord si volan alb... ?
- destul de inceata cu motorul de 2L - 150CP (?)
- ceva mai mare in spate, dar tot am fost mirat ca aproape ating plafonul, in ditamai magaoaia de masina;
2005 530d al unui coleg
+ putere accesibila, se simte cel mai bine la condus
- vreau benzina pt ca o sa fac max 5000 km pe an si n-am chef de probleme cu DPF, DMF etc...
- avea run flats si se simte la fel ca si swiftul la gropi; cred ca le inlocuiesc cu gume normale, daca-mi cumpar vreunul.
Mai arunc cate o privire si asupra GTI DSG, ST, GS450H, dar deocamdata n-am reusit sa testez vreunul.
Oamenii aici prefera dizele, foarte greu gasesti cate o benzinara; e drept ca sunt mult mai ieftine, cand se gasesc; de ex S80 de 2 L benzina e cu 6000 mai ieftina decat acelasi model cu 2.4L diesel, cu un an mai vechi.
Este un 2004 530d de vanzare la un dealer, ma gandesc ca nu are dpf? asa ca n-am ce infunda, dar turbo nu cred ca rezista mult la 5k km/an...
Alte sugestii?
Buget nu am setat unul fix, e in functie de masina dar ma gandesc maxim 15k.
Este un 2006 530i MSport de vanzare cu 14.5k, ar fi masina ideala dar pe la 10k...
Sau iau un MPV pt familie si un Clio 172/182 pt mine...
James Kilowatt
Nov 19 2012, 06:52 PM
In 2004 nu aveau DPF, nu e o problema. Si nici turbina nu ar avea probleme daca nu mergi numai in oras.
Modelele de la BMW mai vechi aveau chiar si la x20-x25 motoare in 6 cilindri, nu e musai sa cauti unul de 3L. Trebuie doar sa vezi care sunt modelele care sunt in L6.
mihaimilk
Nov 19 2012, 09:48 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 19 2012, 04:52 PM)
In 2004 nu aveau DPF, nu e o problema. Si nici turbina nu ar avea probleme daca nu mergi numai in oras.
Modelele de la BMW mai vechi aveau chiar si la x20-x25 motoare in 6 cilindri, nu e musai sa cauti unul de 3L. Trebuie doar sa vezi care sunt modelele care sunt in L6.
Da, 520-le mai vechi erau in 6 cilindri. Dar ma intereseaza si caii putere, nu doar sa fie 4+cilindri
Cam numai prin oras merg... Swiftul scoate 9.3l la suta...
QUOTE (DORU @ Nov 19 2012, 05:06 PM)
Eu as lua o Acura TL
nu se egzista aici... si banuiesc ca e FWD?
James Kilowatt
Nov 19 2012, 10:46 PM
Pentru ce cp la mers prin oras?!
Care e bugetul? Pe la 8-9 keuroi iei un m3 din '95 cu un motor care nu se mai face azi. 3.2l aspirat, 350cp...
DORU
Nov 20 2012, 09:42 AM
Da, este FWD...dar un aspirat potent
Sau Acura TSX...nu gasesti nimic sub 200 cai
Stiu ca aveti uneori probleme cu "black ice" ce vei face cu RWD-ul atunci ?
James Kilowatt
Nov 20 2012, 10:43 AM
Drifturi
Cred ca fwd-ul pe zapada/gheata e supraapreciat. FWD-ul e bun pe o masina "clasica" cu distributia de mase de ciocan (accord de exemplu are are 63-37, e clar ca daca pui tractiunea pe rotile din spate ai osu' aderenta). Insa pe una gen 50-50 nu mai e dracu' chiar atat de negru nici cu RWD-ul, cu conditia sa ai talpa delicata. BA ai chiar avantajul ca poti intoarce pe o straduta ingusta dintr-o singura miscare
DORU
Nov 20 2012, 10:54 AM
Hai ca aici ai perfecta dreptate
mihaimilk
Nov 20 2012, 10:42 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 19 2012, 08:46 PM)
Pentru ce cp la mers prin oras?!
Care e bugetul? Pe la 8-9 keuroi iei un m3 din '95 cu un motor care nu se mai face azi. 3.2l aspirat, 350cp...
Eh oras, asa un orashel de vreo 100k locuitori.
La buget am zis maxim 15k.
Aici M3-uri E36 gasesti de pe la 4-5k euro
QUOTE (DORU @ Nov 20 2012, 07:42 AM)
Da, este FWD...dar un aspirat potent
Sau Acura TSX...nu gasesti nimic sub 200 cai
Stiu ca aveti uneori probleme cu "black ice" ce vei face cu RWD-ul atunci ?
Folosesc ESP ...
getodac
Nov 21 2012, 12:40 PM
Nu e
cam mare foarte mare un motor de 2,5-3.0 pentru o masina de oras?!
Nu inteleg logica... dar daca esti setat asa cum spui, mult succes!
mihaimilk
Nov 21 2012, 02:29 PM
Orasul unde stau e destul de intins, as spune cam cat Clujul dar cu 100k locuitori. Nu sunt blocuri de apartamente (cu exceptia unora sociale cu 3 etaje), doar case...
Ce inseamna foarte mare? e mai mic decat un 4.4l
... sau un 5.7l 300C...
Cu swiftul la 6k km pe an dau 860 euro pe benzina. Daca asta nou ar consuma dublu, zic ca merita pt efectele terapeutice... dar cred ca as face mai putin de 6000km, pentru ca tinem si swiftul...
James Kilowatt
Nov 21 2012, 02:39 PM
Mergi bre pe M3 si lasa compromisurile, daca vrei sa iti satisfaci un bazdac. E vorba de o masina care s-ar putea ca peste cativa ani sa fie mai scumpa decat ai luat-o tu, ma intreb daca n-o sa devina un collector.
Daca incepi sa pui problema de utilitate si de aspect practic, costuri, d-astea, atunci pastreaza swiftul.
mihaimilk
Nov 21 2012, 02:47 PM
A fost un 2005 M5 de vanzare cu 14900 acum cateva saptamani.
E46 M3 nu prea-mi place, si as vrea masina cu 4 usi.
Si la M-uri mi-ar fi un pic frica de hoti
Deznodamantul topicului
aici.