Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Corvette
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Silviu31014
Are cineva?Stie cineva cu ce se mananca?
Lasati asa zisele Chevrolet (made in Coreea)!
C6 nu-mi mai place- e prea european parca, dar C5 mi se pare super.
Un Corvette din anii 50 oi gasi in RO?Mi se pare ca Tiriac are unul.
Astept pareri...
andrei27237
ba frate.eu unu' sunt un fan inrait,poate fanatic,al corvette-urilor!!
c6-le e fain,nu am vazut in realitate,dar intradevar la prima vedere e mai fain c5-ul.... numai ca atunci cand a aparut c5-ul am zis,exactce ai zis si tu despre c6,asta pana l-am vazut
favoritul meu este c 4,am si un tatuaj pe umar cu o emblema aniversara de 40 de ani de corvette zr1!
hai ca mai vorbim,ma bucur sa vadca mai sunt si "deai mei " pe aici!
Andrei Suzuki
Puneti si voi cu cate o poza cu fiecare masina sa le vedem si noi.
andrei27237
asta e c4 ZR1-preferatul meu
andrei27237
astae tot zr1 dar din alt unghi
andrei27237
asta e c5 versiune de top "ZO6" peste 400 de cai
andrei27237
si poza,....
andrei27237
asta e c6! nu e rau.... dar...
Silviu31014
interesanta ultima poza. Ai facut-o tu sau ai luat-o de undeva?
andrei27237
da e fain apoza,poate ti-ai dat seama e primul model si ultimul...
nu am facut-o eu,e luata de pe net.
hasan42630
dar cum il potzi inscrie in circulatie?
Otto73
in state poti sa-ti faci corvette-ul de 2000cai la asa numitii tuneri. Asta zic si eu putere. Versiunea de 400cai consuma putin pt un motor de 6.0l 18/28mpg
Dany_s
pe hwy consumul e f bun la Corvette (pt 400 cp), in oras insa nu-i prea bun. Adica , e decent daca merg frumos, dar daca tragi de ea consuma mult de tot. De fapt e normal, orice masina de 400cp daca tragi de ea consuma mult.

Exact cum ziceti voi, la inceput nu prea mi-a plcut C6-ele(ziceam ca tot C5-ul e mai fain), dar acum ca am vazut deja cateva pe strazi mi se pare bestial.
Iuliu33281
Tot asa am gandit si eu cand a aparut C6: Nu l-am putut suferi! Un Corvette fara faruri rabatabile, nu se poate?!! A trebuit sa ma urc intr-unul si sa-l "imping" putin la sosea, ca sa ma conving de greseala mea. Cu toate ca avea doar 200 mile la bord, deci motorul inca nu era rodat si la puterea maxima, tragea mult mai bine decat un C5 normal ( nu un Z06 ). Cu timpul, a inceput sa-mi placa si linia de jet a corpului. De fapt, desenatorul sef al caroseriei sale Tom Peters, s-a inspirat dupa liniile avioanelor de vanatoare F22, ceea ce apare evident din profil, unde se remarca cupola asemanatoare celei a pilotului unui avion de lupta.
Deasemenea, coeficientul aerodinamic al noului C6, este doar 0.28, ceea ce-l face extrem de stabil la viteze mari , fara tendinte de "decolare".
Prin scurtarea caroseriei cu 5 toli, masina apare si mai manevrabila decat predecesoarea sa; Cu toate ca cei 400 CP fac foarte usoara pierderea tractiunii la rotile din spate, este o placere sa arunci masina prin curbe strinse, datorita manevrabilitatii sale imbunatatite.
Usile si capota sunt mai rigide decat ale C5-ului si se inchid mai bine, cu un sunet foarte satisfacator. Cu toate acestea, ele sunt mai usoare cu 35%.
Motorul si transmisia ( fireste o prefer pe cea manuala ), ofera o performanta cu adevarat de clasa, comparabila favorabil cu cea a masinilor costand zeci de mii $ mai mult. Vedeti tabelul de mai jos, unde index-ul exprima puterea motorului multiplicata cu consumul combinat (oras si sosea), exprimat in mile/galon:

Vehicul


Puterea CP


MPG comb.


Index

C6 Corvette


400


22.6


9,040

Porsche 911 GT2


477


18.2


8,681

Porsche Turbo


444


18.2


8,081

Dodge Viper


500


15.5


7,750

Porsche 911


340


20.6


7004

Ferrari 575 Maranello


515


12.7


6,541

Ferrari Modena


400


12.7


5,080
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.