QUOTE
stazi am facut un test-drive cu toyota 86, mult asteptatul model sport de la toyota, dupa ce ei nu ai mai scos nimic serios pe segmentul asta.
Pai si cum a fost?
Asta e Subaru BZR/Scion FSR nu? Am vazut citeva in trafic si am citit reviewuri stelare cu un avantaj pentru subaru. E pe lista mea de urmatoarea masina, pacat ca e absolut nepractica pentru o familie cu mai mult de 2 oameni.
e nepractica si ptr o familie de 2 persoane. spatiul interior este f mic. portabagajul, la fel. in plus, cand esti la volan tot ce-ti vine sa faci este sa-i dai talpa, sa o bruschezi, chestii pe care persoana din dreapta nu prea le apreciaza. asta e masina de burlac.
motorul este de la Subaru, 2.0 boxer. masina are 200cp si RWD.
la aspect nu ai ce sa-i reprosezi. arata bestial, mai ales cu jante pe 17, scaunele sunt racing etc etc. arata f bine tot pachetul.
insa masina e lenta. la doar 200cp aici la mine esti la medie. aici e plin de masini cu motoare mari, sedanuri de familie care-s mai rapide decat T 86. mi se pare ca face suta in jur de 7.5-8 sec. asa ca trageti voi concluziile.
varianta incercata de mine a fost automata cu tiptronic. in modul automat e inceata, cand incepi sa schimbi tu se mai trezeste la viata. cred ca manuala ar fi mult mai indicata. masina e RWD insa nu are atata putere ptr a rupe aderenta si a intra in drift, cu traction control activat. nu stiu daca se poate dezactiva si nici nu puteam incerca asta la test-drive.
motorul se aude foarte bine cand calci acceleratia la maxim. de fapt, asta e totul despre masina asta. te lasa sa gusti dintr-o masina sport, ai aspectul uneia, ai sunetul uneia, insa nu ai performanetele unei masini sport.
ptr unii asta e tot ce conteaza, aspectul, feelingul si nu puterea. masina are avantajul ca e destul de simpla mecanic asa ca so costul de intretinere va fi unul mic, fata de o masina sport cu turbo de ex.