st3fan
Jun 9 2012, 12:51 PM
Salutare tuturor,
Am o problema cu un Volvo S80 din 2002. Pur si simplu motorul se opreste cand se incinge si nu mai porneste decat dupa ce se raceste. Chiar si atunci se opreste daca nu il tin mereu turat. Ultima oara cand am patit asta, s-a oprit si aerul conditionat cam cu 3 km inainte sa se opreasca motorul.
Am fost cu masina la un service Volvo si i-au schimbat filtru de motorina si o bujie care era arsa, insa inca am problema.
As aprecia orice fel de sugestie,
Stefan
Seri
Jun 10 2012, 03:29 PM
In general astfel de simptome sunt cauzate de bobina de inductie. Se supraincalzeste si nu mai poate da tensiune suficienta la bujii.
st3fan
Jun 12 2012, 08:32 AM
QUOTE (Seri @ Jun 10 2012, 01:29 PM)
In general astfel de simptome sunt cauzate de bobina de inductie. Se supraincalzeste si nu mai poate da tensiune suficienta la bujii.
Nu cred ca e bobina de inductie. Am fost cu ea la Primus Auto si codul de eroare gasit a fost "Low fuel pressure". E ceva pe partea de alimentare cred.
Seri
Jun 12 2012, 09:01 AM
Mda, am gresit eu, am vazut ca ai schimbat o bujie si am presupus ca e pe benzina, nu am fost atent ca ai scris si de filtrul de motorina.
Daca era pe benzina ar fi fost problema de la bobina de inductie.
Watcher
Jun 12 2012, 12:28 PM
Tinand cont si de codul de eroare cat si de discutii cu diversi priceputi pe tema 'de ce porneste greu motorul cand e cald' - problema care continuata pare sa duca la problema ta, AS ZICE ca defectul este la pompa de injectie.
Fa urmatorul test: cand se intampla problema asta toarna niste apa (rece) pe pompa de injectie (o sticla de 2 l) si vezi daca se amelioreaza problema...
st3fan
Jun 12 2012, 07:35 PM
"Low fuel pressure" pare sa fie ceva pe partea de alimentare cu combustibil. Am schimbat filtru de motorina si verificat senzorul de presiune si o valva care lasa motorina sa treaca la motor.
In service au zis ca ar fi pompa de motorina + 2 level sensors. Trebuie sa ajunga piesele in cateva zile. Voi reveni cu detalii. :-)
DORU
Jun 12 2012, 08:18 PM
Pompa de motorina poate sa nu faca presiunea necesara si de aici si eroarea ta. Nu elimina nicio cauza pana cand nu esti sigur ca nu e vinovata principala.
James Kilowatt
Jun 12 2012, 09:25 PM
Ar putea fi si regulatorul de presiune din rampa, ceea ce ar fi mult mai ieftin de schimbat decat pompa.
DORU
Jun 13 2012, 07:50 AM
Presiunea se masoara, nu trebuie schimbata pompa decat dupa edificare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.