Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problema pornire Skoda Fabia
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Fabia 1
gigipedala
Salutare,

As avea nevoie de ceva ajutor cu o problema la o Skoda Fabia 1.4 16V, 2001. Prin luna ianuarie mi s-a aprins un martorul de pe bord cu verificarea sistemului de eliminare a emisiilor. La cateva zile dupa, motorul nu mai tragea la fel de puternic. Masina nu a mai fost folosita vreo 2 luni, timp in care bateria s-a descarcat. Am pus-o pe redresor, masina a pornit din nou, i-am facut o verificare cu scannerul, stergerea din VAG COM a avertismentelor. Nu am ajuns cu ea la service din pacate si observ acum ca nu vrea sa porneasca nici legata prin cabluri la o alta masina. Invart de cheie, se aprind martorii pe bord, dar in momentul in care dau sa pornesc, se stinge absolut tot, de parca nu ar mai avea curent. Este o problema din baterie sau alta este cauza pentru care nici legata nu porneste?

Multumesc.
James Kilowatt
Poate fi si problema de baterie. Daca cea de pe masina e complet descarcata, sau mai rau e in scurt pe undeva (de plumbul din placi a plecat la plimbare si s-a depus pe fund si pune bateria in scurt) curentul prin cabluri nu e suficient sa porneasca, in loc sa se duca la demaror se duce in bateria moarta.
Ar trebui sa incerci sa o lasi legata la a a doua masina (cu motor pornit si turat) vreo juma' de ora, timp in care sa se incarce cat de cat bateria ei, sau sa deconectezi complet bateria ei inainte sa dai cheie. A, si sa ai niste cabluri sanatoase rau, ca sunt multe cabluri care nu duc mare branza. Daca ai o baterie f descarcata care haleste curent ca la balamuc si niste cabluri subtirele n-o sa porneasca nici cu alta masina.
gigipedala
Am pus acum o baterie nou-nouta pe ea si nu am rezolvat nimic, aceleasi simptome atunci cand incerc sa o pornesc. Idei?
DORU
Ce erori ai sters ?
gigipedala
Mi s-a spus ca erorile aparusera la cilindrul 3, ABS si inchidere centralizata, toate din cauza descarcarii bateriei.
DORU
Erorile de la cil 3 NU sunt in leg cu bateria wink.gif

Ori bujie dusa, ori poate altceva. Eu zic sa schimbi set complet bujii la motor si cred ca-ti va disparea simptomul relantiului trenurat, si ma gandsc serios si sa masori bobinele inductie...daca dau rateuri...atunci e clar si de ce e neregulat relantiul. Si un Fuel Trim ar fi util de masurat. AI nevoie de cineva cu VCDS si putina experienta si mai ales, dorinta de a te ajuta.
James Kilowatt
totusi, din descriere pare sa mai aiba o problema distincta legata strict de pornire, nu de functionare. Adica din cate inteleg eu cand da cheie moare totul, demarorul nu invarte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.