Help - Search - Members - Calendar
Full Version: O problema stupida :)
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
James Kilowatt
Am o piulita pe care nu o pot demonta... de fapt este vorba de o contrapiulita la intinzatorul curelei de distributie.... este M8 cred, si foarte ingusta. Este deformata si nu o pot prinde cu cheia.... daca stie cineva tips and tricks cum pot desface o asemenea panarama as fi foarte recunoscator smile.gif Problema e ca nu prea o pot prinde nici nu patentul pentru ca e lipita de o piulita mai mare... si e si accesul dificil. Imi fluiera rulmentul de la intinzatorul ala si nu reusesc sa-l scot... laugh.gif
Stiu ca suna idiot problema mea, insa sunt destul incepator in mecanica auto... am mai multa experienta ca inginer laugh.gif
Claudiu34985
Surubu' pe care e pusa piulita teoretic ai putea sa-l poti inlocui, asa ca tai-o cu flexu' sau cu a panza de bomfaier, in functie de cum ai acces.
Daca nu vrei sa-l tai atunci fa-i cumva o crestatura cu dalta la piulita, dupa care srifici o surubelnita ( ii spargi manerul) si bati cu ciocanul in surubelnita cumva dintr-o parte (celalalt capat al surubelnitei il pui in crestatura). Ori se desface, ori se cracaneaza piulita daca zici ca-i subtire.
Sper sa-ti dea altii idei mai bune. Daca aplici vre-una din ideile mele iti urez multa bafta ca si eu dau cu toti dumnezeii in situatii asemanatoare, dar merge pana la urma.
Claudiu34985
De ce nu incerci sa-ti muti subiectul pe "Service"?
James Kilowatt
Am incercat din prima figura cu dalta si cu surubelnita, insa nu am reusit... o sa mai incerc. Si o sa incerc sa folosesc si un spay degripant.
As muta subiectul la service insa nu stiu cum....smile.gif
Andrei Suzuki
Din cate stiu eu nu ai cum sa il muti.Numai moderatorii pot.
robert constantin31470