Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mercedes E280cdi airmatic versus Phaeton 3.0tdi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
catacam66
Am o intrebare MARE: Ce sa cumpar ????
1.Mercedes E 280cdi airmatic - 2006 facelift 2007 fulll option sau
2.Volskwagen Phaeton 3.0 tdi - 2006 fulll option ???????
Astept parerile voastre !!!!! urgent !!!!!
Multumesc anticipat
Seri
Phaeton a fost o masina extraordinara cand a fost lansata, facuta sa respecte cerintele megalomaniace ale lui Ferdinand Piech, chairman-ul grupului VW, si s-a investit foarte mult in proiectarea sa. Pe aceeasi platforma sunt construite si Bentley Continental GT si Flying Spur.

Insa este o masina foarte grea si are nevoie de un motor mai mare ca sa se miste bine. Un Phaeton nou este foarte scump, dar se devalorizeaza ingrozitor de mult. Piesele sunt foarte scumpe si este foarte nefiabila.

Ia E-Class.

HalbaSus
Phaeton ar fi alegerea rationala. Desigur nu arata bine, si lumea o sa-ti spuna "domnu' cu passatu' ala mare" insa e cu o clasa mai sus, are tractiune integrala, e mai rapida, are portbagaj mai mare, etc...

E280 cdi pe de alta parte e Mercedes, si are o suspensie facuta sa atenueze si cel mai prost drum (nu ca phaeton-ul ar fi foarte rigid, dar oricum e mult mai rigid decat mercedesul)... Desigur ca in curbe se va inclina si daca iti vei baga piciorul in acceleratie ii va fugi putin spatele (inainte sa fie corectat de ESP)... dar sincer, mie mi-a placut, am condus si parea a fi o masina in care as putea sa fac 1000 de km... chiar daca sunt mahmur... biggrin.gif, Phaeton n-am condus pe de alta parte, am mers cu A8 care e teoretic aceeasi masina si as minti sa spun ca nu mi-a placut.
Seri
Phaeton si A8 nu au nimic in comun decat motorul 3.0TDI si cutia automata cu 6 trepte. In rest, totul e diferit.
A8 este mult mai usor, fiind construit integral din aluminiu, alta platforma tehnica. Nici sistemul de tractiune integrala nu este ca si Quattro de la Audi, ci ca si 4Matic de la Mercedes.
DORU
Eu vin sa stric ordinea: alege alta marca in afara de cele doua, ceva mai fiabil si mai putin costisitor la intretinere. Ai cateva optiuni bune thumbsup.gif
catacam66
da e mult mai rapida mercedesul si consum mai bun, dar e si mai scump cu 3000euro.se merita ???
la intretinere ma ''scot'' la mercedes ???
mai astept pareri.

ps.ma intereseaza ceva puternic si nu f. scump.ce variante ar mai fi ca si putere-confort-facilitati-pret???
DORU
Daca vrei sa arunci cu banii in bugetul statului, atunci ar mai fi urmatoarele optiuni pe motorina si turbo:
- Audi A6 3.0 Quattro
- Volvo XC70 D5 (o masina deosebita)
- de ce nu, un Seat Freetrack sau Skoda SCOUT 2.0TDI, odata resoftate ajung destul de bine ca performante cu motorizarile mai mari si avand in vedere modelele, vin in general bine echipate.
HalbaSus
@Seri, acum am verificat si eu, nu stiam ca grupul VAG are doua sasiuri de clasa mare (credeam ca Flying Spur, Phaeton si A8 au acelasi sasiu). Si intr-adevar la cele 2250 de kg ale phaetonului motorul 3.0 TDI e prea mic.

Daca vrei intretinere ieftina atunci uita de ambele masini. Nu exista intretinere ieftina la clasele astea. Pe scurt (in cazul in care nu apar probleme deosebite vei avea):
- 2000 RON/an impozit.
- 1000 RON/an RCA (de CASCO nici nu mai vorbesc)
- 1000 RON/an revizia (ulei si filtre, chiar daca nu o faci la reprezentanta)
- Un set de anvelope e minim 3500 RON pt cele de vara si vreo 4000 RON pt cele de iarna - si probabil le vei schimba la aproximativ 3 ani.
- Consum urban minim 12, extraurban minim 7.

Asta in cazul in care nimeresti un exemplar fiabil, cu care nu ai nicio problema de ordin tehnic (ceea ce nu e exclus, dar nici foarte probabil).
catacam66
am mai vorbit cu posesori si phaetonul e mulr mai scump la intretinere decat mercedesul si mai putin fiabil.
nu stiu , inca mai ma gandesc si inca mai vreu si alte pareri.
multumesc frumos de intelegere.
AlexTM
Tu vrei sa o iei de noua?
Cum ai ajuns fix la aceste 2 modele? Sunt multe optiuni in gama aia de preturi ... BMW, Volvo, Saab, Audi
Titi1988
la masinile pe care le-ai pus de la inceput in aceasta comparatie eu iti recomand urmatoarele doua:

A6 3.0 TDI quattro full option ( am fost cu o astfel de masina si...mi se pare perfecta)
BMW 535 d sau daca vrei 4x4 530 XD ( la care ii faci un chiptuning si ajunge la 280 cp)
mi se pare superior audiului ca si motor si sasiu dar la interior audiul este clar peste!
HalbaSus
QUOTE (Titi1988 @ Feb 24 2012, 11:03 PM) *
la masinile pe care le-ai pus de la inceput in aceasta comparatie eu iti recomand urmatoarele doua:

A6 3.0 TDI quattro full option ( am fost cu o astfel de masina si...mi se pare perfecta)
BMW 535 d sau daca vrei 4x4 530 XD ( la care ii faci un chiptuning si ajunge la 280 cp)
mi se pare superior audiului ca si motor si sasiu dar la interior audiul este clar peste!

Daca vrea comfort (si introducerea phaetonului in ecuatie sprea asta ma duce cu gandul) atunci E-ul e in alta liga. Desigur A6-le si 5-arul vor fi mai rapide si mai "sportive", dar nici una din ele nu va amortiza gropile si imperfectiunile drumului ca si E-ul.
AlexTM
Daca vrea confprt sa-si ia Citroen. Am, si stiu cum e smile.gif
Titi1988
C6...si plutesti peste gropi thumbsup.gif
DORU
Cu orice masina poti pluti cu viteza adecvata biggrin.gif
HalbaSus
Foarte adevarat, desi nu m-as fi asteptat de la tine la aceasta replica biggrin.gif
Seri
La 15.000 de euro poti alege din cateva modele de clasa mare, toate cu motoare V6 diesel de 3.0l.

Ai tripleta evidenta: E-Class, A6, Seria 5.
O varianta mai exotica ar fi Chrysler 300C, bazat pe tehnologie Mercedes, dar cu interior mai simplu cum le place americanilor, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.
Daca mai pui ceva bani te poti uita si la Mercedes CLS, un E-Class mai frumos.

Phaeton este in clasa de lux, cu S-Class, A8 si Seria 7. La astea intretinerea este mult mai scumpa si sunt pline de electronica si motorase electrice care sa se strice.
DORU
QUOTE (DORU @ Feb 25 2012, 08:50 PM) *
Cu orice masina poti pluti cu viteza adecvata biggrin.gif


Nu m-am nascut "sfant" si nici nu sunt mereu unul biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.