Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problema Golf 4 1.9 TDI 90CP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Dany93
Salut.Problema este ca intro zi depasind o masina l-am turat cam peste 3000 de turati si luand piciorul de pe acceleratie motorul sa turat pana pe rosu..Dupa ce l-am oprit cu greu a pornit,dar de atunci motorul porneste foarte greu mai ales dimineata(dupa a 8-9 incercarti)si consuma mai mult...Am pus testerul si nu arata nimic.
James Kilowatt
Semnal aiurit de la TPS? Incearca sa citesti cu testerul pozitia pedalei si vezi daca bate cu realitatea.

ulei (mult) peste nivel? La dizal daca are ulei prea mult il poate aspira in motor si sa se tureze ca nebunu'.
Dany93
Nu mam uitat la ulei o sa ma uit maine dimineata la rece...Da de ce porneste greu la rece?
DORU
1. Bujii duse
2. Clapeta EGR nu functioneaza corect
3. Injectoare cu probleme

Cred ca trebuie sa verifici temeinic masina, cu si fara VCDS. thumbsup.gif
22nst
Va rog frumos, nu mai folositi prescurtari gen TPS sau VCDS
Urmaresc si eu topicul biggrin.gif
DORU
VCDS este denumirea testerului grupului VAG data de Ross-Tech, creatorul lui (de la vers 8 incoace, inainte era VAG-Com) thumbsup.gif
Dany93
QUOTE (DORU @ Feb 22 2012, 07:55 AM) *
VCDS este denumirea testerului grupului VAG data de Ross-Tech, creatorul lui (de la vers 8 incoace, inainte era VAG-Com) thumbsup.gif

Bujiile sunt noi,injectoarele le-am schimbat...un mecanic mio zis ca biela de la motor sar fi indoit atunci cand sa turat.se poate?
Dany93

Se poate sa fie biela?
DORU
Nu stiu sa-ti raspund insa un mecanic poate sa-ti dea verdictul daca demonteaza thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.