QUOTE (DORU @ Feb 3 2012, 10:33 AM)
Blue Flame m-a obisnuit in ultimii ani cu medii de consum de MAXIM 8% (in prezent este 8% dupa 850km), am vazut chiar si 7,7% pe 4000km rulati in regim mixt, asa ca atat timp cat o masina nu depaseste acesta valoare, GPL-ul nu reprezinta interes pt mine...nu-mi amortizez ever acei bani printr-un rulaj in termen decent.
Cum se descurca integrala SWD de la Subaru ? NU am probat niciodata in zapada asa ca nu stiu la ce sa ma astept, fata de Torsen/Haldex de la VAG.
Awd permanent e diferit fata de Haldex. Daca ai mers cu Torsen(quattro), feelingul e pe-acolo la SAWD fara LSD pe spate si/sau fata.
Nu stiu daca Impreza are LSD si pe puntea spate. Cea de 1.5 sigur nu are.
De descurcat pe zapada, cele proactive mecanice sunt mult mai bune decat cele electronice.
Pe gheata in schimb, electronica ajuta. Mai ales ESP-ul daca e disponibil.
Consumul la motorul de 2 l poate fi si in jur de 8-8.5 daca mergi economic. Daca nu,
maxim 14-15 in regim maxim. Mie imi ia acum cam 9-9.5, dar eu am aerodinamica mai proasta, si nu merg la consum, dar nici " nu-i rup ficatii."
Pana acum se inscrie in categoria fiabila, adica nu ma sacaie cu mersul la service pentru te miri ce. Doar dau cheie, carburant, si-mi fac treaba.
Cu GPL-ul e mai problema, ca tre' sa am grija sa merg la fiecare 5000km sa schimb filtrele, altfel amestecul devine prea sarac (nu trece suficient gaz prin ele ca se imbacsesc) si se pot "buli" diverse, printre care si supapele.
In rest se pare ca nu sunt alte probleme.
Consumul pe gaz: intre 8,5(economic asta toamna) si vreo 10,5-11 max acum. La care se adauga cam 1l/100km de benzina(pornire, >5500rpm, t>40grade,etc). La sub -11, -12 grade cum au fost zilele astea, nu prea a "stat" pe gpl . E prea rece si nu face suficienta presiune. Acum, consumul e preponderent benzina.