Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina mica
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
bastineamt
Salutare!
Am nevoie de o masina din clasa mica de maxim 3000 de euro. Imi doresc de la ea sa fie cat se poate de fiabila si cu costuri de intretinere mici. Voi face cu ea maxim 10 000km pe an, deci clar benzina. Ca dotari, imi trebuiesc ABS, aer conditionat si minim 2 airbag-uri, restul fiind mofturi(dupa parerea mea). Modele la care ma gandesc sunt: Seat Ibiza, Opel Corsa, VW Polo, Skoda Fabia si Dacia Solenza (in ordinea preferintelor). Nu vreau sa fie mai veche de 2000 si in niciun caz euro 3 sau mai jos. Ma intereseaza decat motoarele in 4 cilindrii ale acestor modele.
Va rog sa-mi dati sfaturi cu cat mai multe argumente tehnice si feedback-uri daca sunteti posesori.
RUE
pe bestauto in timis e un pejo 107 cu 150 000 km si dotarile dorite. cere 2999 euro
James Kilowatt
Un Fiat Panda nu gasesti?
Aici la 3k€ gasesti unul din '05-'06, sub 100kkm, inclusiv cu dieselul de 1.3. Si masina e f fiabila, de cativa ani bate si japonezele prin clasamentele germane si e destul de practica si de bine gandita.
Titi1988
cred ca seat, opel, skoda sau fiat-ul propus de jk gasesti la pretula acela. uita de solenza si polo. si din pacate la categoria mica asta nu am experienta deloc la masini
mike.omega
Solenza nu are ABS si nici airbag-uri. Poate un logan smile.gif
bastineamt
Fiat-ul nu prea ma incanta, peugeot e din clasa mini deci il exclud din start (ma tenteaza si 206). De Polo de ce sa uit? Se gasesc destule sub 3000 sau e vre-un alt motiv?
James Kilowatt
La Polo doar de la 1.4 in sus sunt cu 4 cilindri. Insa benzinarele mai vechi de la de la VW sunt slabute sunt probabil dai pe ele cat nu fac.
Si Corsa ar fi o masina decenta, cu conditia sa o gasesti in stare buna.

LA SH si la bugetul asta conteaza mai mult starea in care sunt decat marca, ar trebui sa fii mai flexibil smile.gif
adrian_r5
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 29 2012, 05:02 PM) *
La Polo doar de la 1.4 in sus sunt cu 4 cilindri.

Uite aici ce masina intra in "clubul" celor cu mai putin de 4 cilindri ohmy.gif
DORU
QUOTE (bastineamt @ Jan 29 2012, 02:07 AM) *
Am nevoie de o masina din clasa mica de maxim 3000 de euro. Imi doresc de la ea sa fie cat se poate de fiabila si cu costuri de intretinere mici. Voi face cu ea maxim 10 000km pe an, deci clar benzina. Ca dotari, imi trebuiesc ABS, aer conditionat si minim 2 airbag-uri, restul fiind mofturi(dupa parerea mea).


O idee interesanta ar fi si Daihatsu cu motor 1L sau 1.3L, Euro3 luata din Germania... Au cateva modele de clasa redusa ca dimensiuni si acopera atat clasa mica cat si cea de mini-off-roader, toate sub 4000 euro (am vazut ca pornesc de la 2500 euro si au taxa mica).

Si sunt de acord cu JK, un Panda 1.3 ar fi o varianta interesanta, chiar daca e Fiat.
AlexTM
Fara Euro 3.
QUOTE (bastineamt @ Jan 29 2012, 02:07 AM) *
in niciun caz euro 3 sau mai jos

Numai pe benzina gasesti
bastineamt
Daihatsu cred ca are niste preturi de intretinere destul de mari, fiind o masina de provenienta japoneza(din cate stiu) si foarte rara in Romania. Imi trebuie o masina mai comuna. Cel mai probabil cred ca voi alege corsa din considerente de fiabilitate si costuri.
DORU
Daihatsu provine de la firma mama Toyota din ce stiu si e adevarat, are - PE NEDREPT - acoperire slaba in RO. Aici ai dreptate ca e necesara o masina comuna thumbsup.gif
RUE
si mie imi sar ochii la un daihatsu terios de 1.3 (asa sunt toate) cu Ac si ABS si mai ales 4x4 cu blocant...
DORU
Firesc ca sunt interesante, dar si Sirion sunt dotate identic, mai putin garda la sol, mai redusa thumbsup.gif

Nu stiu cum se pot servisa mai acceptabil masinile din aceasta marca...ca ofera decent in banii in care se vand in Germania.
bastineamt
Observ cu dezamagire ca nimeni nu-mi raspunde la intrebare. Este un versus, dar mai mult se discuta despre Daihatsu decat de modele enumerate de mine.
Titi1988
ti s-a raspuns la inceput. eu m-as uita la opel corsa, ibiza si la skoda fabia la bani astia!
Seri
Corsa B cu motorul 1.2 in 4 cilindri este una dintre cele mai economice masini de oras.
Corsa C consuma putin mai mult deoarce este mai grea, dar are mai multe dotari si este mai sigura. Corsa C stiu ca au probleme cu caseta de directie si timoneria cutiei de viteze. Nu sunt probleme grave, dar sunt suparatoare. Caseta de directie incepe sa troncane, iar timoneria face selctia vitezelor mai greoaie deoarece are parghii de plastic si slabesc in timp.

Cu Polo 1.2 in 3 cilindri am mers destul de mult si nu imi place. Fata de Corsa C este mai greu, mai lent si consuma mai mult. In 6 ani a avut destul de multe probleme scumpe: pompa servodirectie, compresor AC, climatronicul nu mai merge in mod automat, planetare rupte. Fabia si Ibiza sunt construite pe platforma de Polo asa ca nu am incredere nici in ele.

Solenza, pur si simplu NU.
bastineamt
Multumesc de raspunsuri! Sunt cele pe care le asteptam. Astept pareri in continuare
OLAF
am un polo din 2001 1.0 benzina 4 cilindrii,AC,SERVO,Inchidere centralizata,Antidemaraj Electronic. Pret achizitie 2200 euro si vreau sa spun ca in afara de consumabile nu am schimbat nimic. Nu am avut probleme de cu ea si sunt foarte multumit de consum 5% mediu. Sunt foarte multumit de marca vw pt. ca fac masini de calitate, fata de Opel care dupa 5 ani vechime incepi sa bagi bani in piese de schimb ca la o masina cu vechime de 20 de ani. Polo are un portbagaj mai mare ca la ford focus 3, asa ca nu mi se pare prea mica la interior.Piese ieftine,jenti si cauciucuri pe 13-am dat 400 de lei pe anvelopele de vara DEBICA,SAVA de iarna 450 lei. Ulei Castrol +filtru-130 lei, bujii NGK- 80 lei,Fise NGK- 200 lei. E o masina ieftina si perfecta pt. o persoana fara copii, care nu cara balast si care nu se crede Schumacher. Motorul trage bine la deal si nu se taraie ca un logan de 1.2. O recomand oamenilor cu bani putiniClick to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.