Motoarele in 6 cilindri produc mai putine vibratii ce rezulta intr-un comportament mai rafinat al motorului si in general al masinii. Cu E46, modelul din poza, BMW au fost ultimii cu un motor de productie de 2L si 6 cilindri pe 320. La urmatorul din seria 3, E90 adica din 2005 incoace, cel mai mic motor de 6 cilindri este 2.5L. La capacitatea asta cilindrica mai gasesti la cativa producatori V6 (Ford au avut pana prin 2007 apoi au trecut la un 5-in-linie facut de Volvo). Dar deja iesim din targetul tau
Ideea e ca daca vrei sa te uiti la un BMW seria 3 E46, alea de la 320 in sus sunt mult mai interesante decat restul.
Vezi totusi ca 320 are doua motoare, unul de 2.0L si unul de 2.2L ca asa intelege BMW etichetarea modelelor.
Dezavantajul e dat de costurile de intretinere un pic mai mari (ca e nevoie de un pic mai mult ulei) insa desi are mai multe elemente in miscare, fiabilitatea e la fel de buna.
Cat despre spatiu, seria 3 vs Yaris e o comparatie de mere cu pere. Auris sau Corolla de pe vremea aia sunt comparabile cu Astra. BMW-ul nu stiu unde se incadreaza, am impresia ca triseaza prin unele locuri.