Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Buna sunt nou in forum
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
yogui
Buna pentru tots, sunt nou aici. Nu sunt roman, sunt spaniol dar cunosc Romania de 10 anii. Imi placi masini de cand sunt mic si acum sunt mecanic si vanzator amator. Nu vorbesc limba romana 100% perfect dar cred ca sa intelege bine. Daca nu e asa, putets sa me spun. M'am inregistrat pentru ca am multe intrebare de lumea auto romana, de acuma si de inainte, si pentru ca im placi limba romana. Asa fac practica. Bine, mai vorbim, la revedere!!!
DRAGOS
Bun venit smile.gif
yogui
CITAT(DRAGOS @ Jan 14 2012, 05:13 PM) *
Bun venit smile.gif


Multu mesc, ai inteles totul mesaj???
mike.omega
Se intelege, nu-i nicio problema thumbsup.gif
yogui
Sunt un amant de toate tip de masini, nu conteza daca este ieftina sau de lux. Am avut ocasie de sa conduce multe tip de masini de orice marca si modele. Asta este un avantaj de sa fi mecanic. Acum in prezent am 4 masini:

-Opel Astra G 2.2 DTI 16v 125cp 3u '03. Asta a fost cumparata cu motor rupt. Am schimbat motor si alte piese si dupa un an cu ea sunt foarte multumit. Am fost in vara 2011 in Romania cu ea. Merge foarte bine, este confortabila, fiabila, motorul impinge mult...si pentru mine este frumoasa. Are 132mie km.
-Fiat Coupe Turbo 16v 195cp '95, o masina cu un motor impresionant si cu un consum destul de mare. Am avut diverse probleme dar ruleza foarte bine. Are 200mie km.
-Alfa Romeo Sprint 1.5 QV 105cp '84, acuma este in proces de restaurare. Vreau sa lasa noua exterior si mecanica. Are mai mult de 200mie km.
-Peugeot 405 MI 16 160cp '91 cumparat cu curele de distributie rupta. Masina asta im placea mult de cand era un copi. Acuma este complicat sa vede una pe drum cu acest motor. Asta a fost una din primele masini cu motor 16v si era foarte puternica pentru ani 80. A avut un mare succes In Spania, Franta si Anglia.

Dar am avut in 11 ani multe altre masini diferite. Asta este lista: