sebij
Jan 7 2012, 02:30 PM
Daca bateria ta nu are mai mult de 5 ani si ai probleme la pornire, iar alternatorul isi face treaba in parametrii normali, atunci ai nevoie de un acumulator nou(varianta scumpa), sau de o reconditionare la cel vechi(varianta ieftina):
-verificare densitate acid;
-testare rezistenta la descarcare;
-desulfatarea placilor.
PRET: 1.2ron/amp.
ex.: 1,2 x 60 = 72 ron pt. o baterie de 60 amp.
Nu sunt incluse taxele de transport.
Email: sebi_08@yahoo.com
sebij
Jan 7 2012, 02:42 PM
Daca bateria ta nu are mai mult de 5 ani si ai probleme la pornire, iar alternatorul isi face treaba in parametrii normali, atunci ai nevoie de un acumulator nou(varianta scumpa), sau de o reconditionare la cel vechi(varianta ieftina):
-verificare densitate acid;
-testare rezistenta la descarcare;
-desulfatarea placilor.
PRET: 1.2ron/amp.
ex.: 1,2 x 60 = 72 ron pt. o baterie de 60 amp.
Nu sunt incluse taxele de transport.
Email: sebi_08@yahoo.com
mike.omega
Jan 10 2012, 07:12 AM
Si daca acumulatorul e capsulat cum se procedeaza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.