dan35067
Oct 29 2004, 09:00 PM
[/color][color=blue][/b]
De ce consuma cielo al meu mult in oras, aproape 15 kile la suta, iar in afar 5,5 la suta?
Toti parametrii la scanner si gaze sunt normali iar injectoarele nu curg.
James Kilowatt
Oct 29 2004, 09:16 PM
Probabil ca mergi pe distante scurte si nu apuca sa se incalzeasca motorul.... e o chestie destul de cunoscuta asta. Plus traficul....
malin34426
Oct 31 2004, 10:42 PM
Consumul din afara e cel adevarat!
In oras principalul mancator de benzina este semaforul sau statul pe loc cu motorul pornit. Consumul orar al cielo este cam de 1,8-2,5 l/h la un motor in parametrii. Deci fa socoteala cam cat stai pe loc cu motorul pornit si scade din consumul ce iti iese la 100km in oras. este o mare omisiune a taximetristilor , in special iarna cand tin motorul pornit sa se incalzeasca .
Alt mare mancator este Stilul de conducere in oras- o "talpa grea" sau un condus "agresiv" sporeste mult consumul.
Chiar si schimbarea tarzie in treapta superioara duce la marirea consumului .-cauta sa gasesti turatia limita minima la care motorul tau nu
"se chinuie " cand ii dai treapta sup. si schimba acolo.
Clima mareste consumul la cielo in oras cu 2l iar afara cu 1l.
Alin35136
Nov 1 2004, 08:58 AM
Pai se stie ca masinile tip Korea consuma un pic mai mult.
sunt mai ieftine la achizitionare;oricum am avut un cielo Korea si am facut cu el o gramada de km;superfiabil;iti recomand GPL si te-ai scos.
Alin35136
Nov 1 2004, 08:59 AM
Pai se stie ca masinile tip Korea consuma un pic mai mult.
sunt mai ieftine la achizitionare;oricum am avut un cielo Korea si am facut cu el o gramada de km;superfiabil;iti recomand GPL si te-ai scos.
octavian31755
Nov 1 2004, 04:48 PM
Din punctul meu de vedere cielo din Corea consuma mai mult si din cauza faptului ca sunt mai vechi (uzura e mai mare...).
Motorul de cielo are o injectie multipunct veche (de tip Delphi), omonima (sau aproape) unui K-Jetronic (daca nu ma insel)cu aprinderea separata (cu ruptor-distribuitor -electronic,ce-i adevarat ,dar nu este integrat in sistemul de injectie) si ,prin urmare nu isi poate modifica avansul static (precum o face super-nova sau solenza,spre ex.) =>un mare dezavantaj.
Sistemul de injectie este simultan (se face injectie tuturor celor 4 injectoare odata,deci un injector face 4 injectii pe ciclu..., benzina ramane in poarta supspei de amisie)=>consum mai mare si emisii poluante mai mari.
Oricum motorul de cielo ,cu tot ceea ce are el ,este f reusit pentru generatia lui.
Cel de 1,5 l cu 4 supape/cilindru este de generati mai noua cu doua bobine de inductie,duble....injectia are totul integrat,inclusiv sistemul de aprindere...
bark35485
Nov 8 2004, 04:09 PM
1.Inchide motoru la stop
2.Mergi si la un service autorizat sa vezi ca aia stiu cu siguranta mai bine si te pot ajuta mai mult
:albino: