Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfaturi - Recomandari achizitie Renault Megane II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2
BoggyPhoto
M-am hotarat. Trebuie sa-mi iau masina si o sa merg pe Renault Megane II Sedane 1.5dci 105cp Facelift. De ce Megane II 1.5?

Pentru ca:
-Are consum foarte mic, 5-6 litri in oras la un motor de putere acceptabila.
-Se conduce bine, e finuta in comenzi, e confortabila
-E fiabila
-E sigura. 5stele NCAP, airbaguri si-n scrumiere.

De ce Sedane? Pentru ca am nevoie de portbagajul mare. M-am uitat la hatchback si mi se pare foarte mic. Bine, e rabatabila bancheta spate, dar 4-5 persoane + bagaje pentru o saptamana... nu merge.


Am gasit asa cum vreau eu(Sedane, 1.5 DCI 105, ESP, 6 trepte), intre 5500-6500. Cam asta e pretul pe care sunt dispus sa-l platesc. Evident, sunt si variante mai scumpe, dar nu pot baga atati bani in ea.

Niste nelamuriri. Care e pana la urma modelul facelift? Wikipedia ma baga in eroare, unele anunturi de asemenea.
Din ce stiu pana acum, asta e modelul original, pana in 2006: http://www.mgkaunas.com/megane_2.jpg (grila orizontala)
Iar asta e cel facelift: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...nt_20090118.jpg (grila in V spre sigla)

Asta ca sa stiu ce caut. Am auzit de la proprietari, ca varianta facelift este de urmarit, fiind rezolvate multe probleme care erau pe prima.


Sunt diferente mari intre cutiile de viteze? Tinta este cea cu 6 trepte, pentru repartizarea mai buna, insa nu stiu daca e mai putin fiabila decat cea "standard" in 5 viteze.


Banii ii voi avea probabil prin Februarie, pana atunci am de cautat. Nu vreau insa sa ma grabesc, o sa astept s-o gasesc pe cea potrivita.


Astept feedback-ul vostru.
Bogdan

AlexTM
Decat sedan, mai bine break-ul smile.gif Parere subiectiva, arata mult mai bine.

Oricum, am mai multi prieteni cu Megane si toti sunt multumiti de el.
La sedan e diferenta clara la stopuri, intre varianta 1 si cea cu facelist. Prima are marsarier-ul (sau semnalizarea) de forma rotunda
http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...wAg&dur=880

faceliftul are niste dungi orizontale in loc:
http://www.autonovo.ro/img/renault/megane_..._11_0_thumb.jpg

BoggyPhoto
Complet de acord cu tine, arata mai bine hatch-ul, mult mai sportiva. Am vazut una portocalie cu jante negre si arata foarte bine(totul stock la ea inafara de jante).
Problema e ca o sa-mi trebuiasca spatiu in spate. O sa fie si sistem de sunet(subwoofer), apoi vin de bagat trepiede, stative, blende, etc. Cu astea o sa ma car.

Si prefer sa merg cu 4-5 prieteni la munte si sa ne simtim exceptional, decat sa ne ingramadim cu bagajele in brate.
T u d o r
La Reno trebuie sa tii cont de pretul cam mare al pieselor si al servisarii. In plus fiabilitatea si Renault-ul n-au prea facut casa buna. Iar service-ul lor e destul de "cunoscut". smile.gif Dar ce-i drept la banii astia nu prea ai multe alternative din clasa asta.

mike.omega
Eu am condus modelul cu facelift, 1.9 dCi, 6 trepte. Mi s-a parut ca se comporta ok cutia, consumul era rezonabil. Ce nu mi-a placut a fost interiorul. Avea urme de uzura cum ar fi: vopsea decojita de pe manere si bord, piele decojita/uzata pe volan, scartaia tot ce inseamna cotiera, frana de mana si buzunarele cu capac de pe usi.

Cum tu optezi pentru o masina SH, poti sa eviti reprezentanta daca gasesti un service multibrand serios smile.gif
AlexTM
QUOTE (BoggyPhoto @ Dec 20 2011, 12:47 AM) *
Complet de acord cu tine, arata mai bine hatch-ul, mult mai sportiva.


Ne-am inteles separat biggrin.gif eu vorbeam de break (zis si wagon, combi, estate, caravan ... )
Mie nu-mi place nici hatch-ul nici sedan-ul.
Titi1988
De cateva luni conduc meganeul 2 al unchiului meu si vreau sa zic ca masina ii plina de greieri!!! Absolut tot bordul scartaie, nissanul ii lux pe langa masina asta. Ii modelul cu echipare de top 55.000 km simotor de 1.5 dci. Pe logan mi se pare ok motorul dar pe megane este foarte lenes si consumul este mai mare. (6.7 in oras faa de 5.9-6.0 pe logan)
Si nu sunt singurul care are aceasta priblema cu greierii..
BoggyPhoto
QUOTE (AlexTM @ Dec 20 2011, 08:38 AM) *
QUOTE (BoggyPhoto @ Dec 20 2011, 12:47 AM) *
Complet de acord cu tine, arata mai bine hatch-ul, mult mai sportiva.


Ne-am inteles separat biggrin.gif eu vorbeam de break (zis si wagon, combi, estate, caravan ... )
Mie nu-mi place nici hatch-ul nici sedan-ul.


Scuze, mi-a venit in minte hatch-ul cand am citit. Nu-mi place, mi se pare prea "batraneasca". M-am interesat si de break-uri, dar tot Sedane imi place.

Se poate rezolva problema greierilor? Evident, o sa testez masina inainte, si test drive, si service.
Titi1988
La primera am rezolvat problema. Placticuld e la bord intra in vibratie si lovea alta piesa, am pus o bucata mica de cauciuc si gata, Dar la megane parca tot bordul se misca, nu exista piesa care sa nu scartaie daca nu o atingi, incepand de la piesa deasupra instrumentelor de bord, piesa de pe mijloc, torpedoul etc.

Exact asta este interiorul la meganeul lui si am facut sageti la piesele care se misca si suna.

LE daca este in garantie sunt obligati sa rezolve problema dar dupa ce nu mai ai garantie costa foarte mult si nici nu cred ca le mai pasa de greieri..iti zic ca asta ii si gata.
solmar
QUOTE (Titi1988 @ Dec 20 2011, 05:11 PM) *
Exact asta este interiorul la meganeul lui si am facut sageti la piesele care se misca si suna.

Mergea si cu o elipsa care sa includa tot bordul. Mai ramasesera pedalele nesagetate!
James Kilowatt
QUOTE (BoggyPhoto @ Dec 20 2011, 03:56 PM) *
Se poate rezolva problema greierilor? .


De cele mai multe ori asta e o batalie pierduta din start, daca ai cate unul stingher si usor de identificat mai merge, insa daca a venit cu toata familia e lupta cu morile de vant. Solutia (recomandata de multe ori si de service) e sa dai radio-ul mai tare...
mike.omega
Pe la 7500 poti gasi un C5, dar neaparat 2.0 HDI smile.gif
DRAGOS
Referitor la megane, sedan vs hatchback/break. Primul este facut in Turcia, celelalte 2 in Franta. De aici apar se pare ceva diferente dpdv calitativ intre masini.
solmar
Greierii turcesti sunt dintr-o rasa mai rezistenta si se inmultesc mai repede. Greierii frantuzesti au un chelchesoz al lor, daca ai rabdare iti vor canta si sansonete. Sunt mult superiori celor turcesti.
AlexTM
Acuma nu stiu daca e chiar Franta si nu Portugalia, dar tot pe-acolo. Deci, eu zic sa te mai uiti odata la linia break-ului, ca nu are un aer deloc batranesc (mai batranesc e sedan-ul smile.gif )

Ca sa nu mai vorbim de aspectul practiv. Pai daca vrei sa incarci un vraf de trepiede si doua de umbrele, cum le bagi in sedan? Te cocosezi si le inghesui cum poti prin deschizatura aia mica?
DRAGOS
Clio al maicamiii e made in frantuzia si se tine bine la capitolul greieri la aproape 60k km facuti pe toate tipurile de drum, inclusiv light-off-road. A avut ceva pe la hayon dar l-am omorat, iar acum mi se pare ca zumzaie ceva pe la centura pasagerului, dar e cam bolnav greierele ala, canta incet si doar uneori.
mike.omega
Am vazut azi o Primera la 5500 de euro, langa o reprezentanta Nissan, daca e cineva interesat ma pot uita si de motorizare biggrin.gif
Titi1988
Primera gasesti si mai ieftin de atat.. Nu se compara la interior cu meganeul. Este cu o clasa mai sus. Dar motorizarile diesel sunt rare si de obicei cu foarte multi km.
BoggyPhoto
M-am uitat si la C4 de exemplu. Dotari gârlă, dar nu-mi place deloc. Nici interiorul, nici organizarea spatiului, nici cum arata exterior. Botul e misto, dar spatele parca e carucior de copii.

Nissan Primera... auch teehee.gif . Intra la SsangYong ca si exterior. Nu-mi place deloc.

Bine, nici Megane nu e frumusetea de pe pamant, dar nu e urata. N-am bani acum de o masina frumoasa foc, dar vreau o masina in care sa ma simt bine. Sincer, m-ar fi multumit si un Logan, dar dupa ce-am vazut cum se incolaceste pe celelalte masini in accidente, mi-a trecut. Nici dotarile nu sunt la nivelul altora, si nici comfortul. E ieftin, rezistent in timp, acceleratie buna pentru ca e usoara, e spatios. Dar atat.

Vorbeam cu un taximetrist care avea Octavia, ca a avut de ales intre Octavia si Megane cand a fost s-o cumpere. A luat Octavia pentru ca piesele la momentul ala erau mult mai ieftine(de vreo 3 ori mai ieftine), dar ca daca nu era pe taxi ar fi luat Megane pentru ca e mult mai fina in comenzi si sta altfel pe drum.

Am mers cu un alt Megane, tot taxi, 365.000 km pe bord. Nici urma de greieri, sau alte insecte prin bord. Soferul mi-a recomandat facelift-ul daca tot iau. Mai zicea ca n-a schimbat mare lucru la el, inafara de cele "normale". Planetare, ambreiaj, consumabile, etc.
Un alt taximetrist(pe Logan) mi-a zis ca la Megane se simte diferenta intre variantele mai chele, si cea full options(a mers cu ambele). Nu cea evidenta, de dotari, ci din punct de vedere al antifonarii(poate confirma cineva?).

Deci in banii astia, o sa raman pe Megane. Voi ce-ati alege daca n-ati avea bani pentru amandoua?

Motor 86cp, cu ESP. (cam lenesa in depasiri, urcari, mai ales daca vor fi 4-5 oameni in masina)
Motor 105cp, fara ESP. (in situatii "cruciale" ar ajuta ESP-ul)

Vreau sa astept pana gasesc 105 cu ESP. Oricum, dupa cumparare si "obisnuire" cu ea vreo 2-4 saptamani, o sa-i fac chip tuning. De la 105 cp / 250 nm ar ajunge la 125cp / 280nm.

BTW, daca e sa am greieri in ea, o sa duc o lupta crancena cu ei pana dispar. De la spray-uri cu teflon, la "chedere" din banda adeziva la imbinari. Nu mi-e de asta, tot o rezolv.
BoggyPhoto
M-am sucit putin, o sa merg pe motorizarea de 1.9 130 cai. Sau 120 daca sunt grabit si nu gasesc de 130. Stiti ceva de motoarele astea, sunt fiabile?
T u d o r
Ala de 120 cai a avut niste probleme destul de mari la inceput, nu mai stiu daca le-au rezolvat intre timp.
James Kilowatt
Pana in 2003 cele de 120CP au avut probleme urate, care au devenit publice in 2006 biggrin.gif Clar, de evitat. Insa banuiesc ca la bugetul tau oricum nu intra unele atat de vechi.

Da' de ce musai Reno? Si de ce musai diesel?
T u d o r
Aia cu musai Reno nici eu n-o inteleg. biggrin.gif
BoggyPhoto
Recomandati-mi alt sedane incapator, cu dotarile asteia(neaparat ESP, eventual climatronic), consum de 7l @ 130 cai sau 5-6 @ 100, si 5 stele la NCAP(airbaguri sofer, cortina, cortina spate).

Nu neaparat Reno, doar ca Megane-ul bifeaza toate casutele care-mi sunt necesare si importante.

Nu m-am interesat de Nissan Primera, dar nu-mi place de niciun fel cum arata. Poate daca nu lucram in domeniul vizual treceam cu vederea treaba asta.

De greierasi nu mi-e frica, in caz de asa ceva demontez tot bordul si o rezolv. Oricum, cautasem pe net despre problema asta si ghici unde am ajuns. Pe forumul Lexus. smile.gif)
Titi1988
Primera are ceva probleme de imagine la exterior dar interiorul este unul deosebit! Si nu se compara spatiul interior din megane cu cel din primera. Acum conduc si megane si primera si... de 1 luna nu am mai scos megane-ul din garaj ( chiar daca ii mai dotat decat nissan-ul, sa nu vorbesc de simfonia de greieri ) Am un prieten cu Pirmera din 2002 1.9 diesel 120 cp 190.000 km si nu a avut probleme mari la motor. A mai picat una alta dar s-a rezolvat relativ ieftin tinand cont de nr de km. Climatronic au toate Pirmera, airbaguri vreo 8, dar nu cred ca o sa gasesti cu ESP confused.gif

PS nici mie nu mi-a placut exteriorul, dar cu niste geamuri fumurii, jante de aliaj si arata cat de cat ok acum. In poza asta chiar mis e pare o masina frumosa!

LE nu cred ca o sa gaseste diesel mai nou de 2004.. confused.gif
BoggyPhoto
QUOTE (Titi1988 @ Jan 7 2012, 11:39 AM) *
LE nu cred ca o sa gaseste diesel mai nou de 2004.. confused.gif

Singurul Primera pe care l-am gasit pana in 7000 Euro(doar pe Autovit am cautat) e asta: http://www.autovit.ro/nissan-primera-C22171712.html

Benzina, si fara ESP.

Tot nu-mi place masina, cu toate ca in imaginea pusa de tine arata mult mai bine.

Masina trebuie sa fie inmatriculata neaparat dupa 2007, din cauza idiotilor care pun taxe cand se trezesc urat dimineata.

Alte variante in gama de pret: multe Loganuri, Hyundai Accent, Chevrolet Aveo, Ford Mondeo.
Foarte putine, mai toate pe benzina.


Referitor la "de ce diesel". Consum mai mic, mers mai ok in oras(se pleaca mai usor de pe loc).
Sigur, sunt pareri si pareri. Ba ca ce salvezi ca bani pe combustibil dai pe piese, ca-s mai putin fiabile. Ba ca sunt tractorase. Ba ca nu-s la fel de sportive ca cele pe benzina(aici sunt de acord, benzina are ceva aparte. Dar prefer sa fie cineva sportiv cu motor de 100 cai benzina, si sa nu tina pasul cu tractorasul de 130 care are cuplu sa-l traga si dupa el).

Voi face drumuri multe si lungi. Vreau ca ~1 data pe weekend sa plec din Bucuresti. Munte, mare, orice-mi vine in cap sa vad/fotografiez. Deci dieselul va fi mai rentabil.
22nst
Ce zici de ASTA?

Legionaru'
Sau ASTA
22nst
Aia e predare leasing!
Rate ramase 36 x 301 euro.
T u d o r
Cam ciudat de ieftina asta ultima. Si nu pune nici poze prea concludente.

Mda...normal, era cu preluare. smile.gif

M-am uitat si eu pe mobile si pana in 7000 euro gasesti destule masini de clasa compacta in stare buna. Eu ti-as recomanda un Focus (Sedan daca nu se poate altfel) cu TDCI 1.6 de 110 cai. Sau un Pejo 307 cu acelasi motor, sunt ieftine si pot spune ca a mea (am detinut una) nu m-a dezamagit niciodata si nici pe actualul proprietar desi a trecut de 100000 km. In plus ambele sunt mai spatioase decat Megane la interior, au scaune infinit mai bune iar motorul n-o fi la fel de puternic cum e 1.9 DCI dar sigur e mai fiabil si mai rafinat in mers.

uite un exemplu, s-ar putea ca km sa nu fie chiar reali. smile.gif O fi apartinand unei batranici. rolleyes.gif
BoggyPhoto
Motor de 2.3 pe Toyota aia?! Damn, nici gand. Impozit, asigurare, consum.

307-le e hatchback, si am zis ca vreau spatiul unui Sedane.


Tocmai am mers cu Megane-ul unui prieten acum, motor 1.5 105, 104.000 km are masina, 17.000 facuti de el. Mergea pur si simplu superb... A dat 4300 pe ea.

Singura problema e ca s-a rupt un cablu panglica in caseta volanului si ii arata problema la airbag. Cica 300 Ron sa schimbe.
Nici urma de greierasi, acceleratie foarte buna(eram 3 in ea - cred ca 1.9 130 o sa fie vis, nu mai fac chip tuning).

Daca inainte eram 80% spre Megane, acum chiar ca nu mai sunt sanse sa ma razgandesc. M-a convins.

Cu ocazia asta am aflat si de un mecanic care ma va ajuta cu testul in momentul cumpararii. Acum doar sa am banii si destule masini din care sa aleg.


P.S. Sper sa nu se inteleaga ca-s batut in cap si am tunnel vision cand vine vorba de asta, dar dintre toate optiunile asta mi se pare cea mai buna. Va multumesc si pentru alternative!

Daca mai stiti chichite, sfaturi... De ex la ce sa ma uit cand va fi s-o cumpar(prima masina cumparata, asadar sunt noob cand vine vorba de semne si indicii).
GabiA
Eu as evita 1.5 dci de 85 cp din cauza problemelor cu pompa de injectie delphi sau injectoare. De fapt as evita toate DCI-urile indiferent pe ce model au fost puse.
Dar daca vrei sa te rogi sa iti porneasca dimineata si sa tina bateria sau sa dai 30 de milioane pe o pompa noua, 1.5 dci 85 cp este alegerea perfecta
Un diesel in romania FARA garantie si la sh este un risc foarte mare.
T u d o r
Bogdane, daca tot vrei Renault de ce nu iei in considerare si benzina? Motorul 1.6 al lor e unul reusit.

Cauta pe net oferte despre "reconditionez injectoare Delphi" si numara rezultatele. biggrin.gif De ce crezi ca toti reconditioneaza doar injectoarele Delphi?

Focus Sedan nu merge? Despre el nu ai zic nimic.
James Kilowatt
Io-te aici, una cu spatiu decent si acceleratii decente whistling.gif
http://www.masini.ro/forum/content/Vanzari...40/#entry392670
T u d o r
Da' nu e dizal. biggrin.gif Si doar nu crezi ca mai poate cineva scoate consumurile alea date de stapan in afara lui insusi. laugh.gif De fapt am eu un prieten, ar putea sa se puna la un eco maraton ca si ala are tot motor 1.8T dar pe un Passat.
BoggyPhoto
QUOTE ( T u d o r @ Jan 7 2012, 09:31 PM) *
Bogdane, daca tot vrei Renault de ce nu iei in considerare si benzina? Motorul 1.6 al lor e unul reusit.

Cauta pe net oferte despre "reconditionez injectoare Delphi" si numara rezultatele. biggrin.gif De ce crezi ca toti reconditioneaza doar injectoarele Delphi?

Focus Sedan nu merge? Despre el nu ai zic nimic.


11 litri in oras pentru 1.6 benzina. Asta fiind media, unii zic de 13l/100. 110 cai, dar nu cine stie ce cuplu, mai ales pentru un drum de munte cu masina plina.

Daca pica injectoarele le schimb. As putea sa iau orice masina, si sa-mi explodeze motorul dupa 3 luni. As putea sa iau si ultima rabla si sa fiu singurul supravietuitor dupa 21Dec 2012. E vorba si de noroc aici.

Focusul e interesant, dar pe la 6500 (cam maxima, 7000 fortat) nu prea gasesc variante ok.

QUOTE (James Kilowatt @ Jan 7 2012, 09:35 PM) *
Io-te aici, una cu spatiu decent si acceleratii decente whistling.gif
http://www.masini.ro/forum/content/Vanzari...40/#entry392670


Frumoasa masina, dar uitam de taxa de prima inmatriculare pentru o masina 1.8 din 2003.
T u d o r
Tu ai ceva cu masina aia pe drumuri de munte. Nu vrei un Patrol? teehee.gif Pe unde merge dieselul merge si benzinara, crede-ma pe cuvant. Mai turata dar gandeste-te ca pentru un mic avantaj dat de cuplu vei avea in schimb o masina cu probleme dovedite si renumite la motor, cu km mai multi sau mai batrana pentru aceiasi bani. In plus se aude pe ici pe colo ca motorina va fi accizata suplimentar, ceva directiva europeana legata de nu stiu ce poluare. smile.gif De fapt taxa de fraieri, au vazut ca lumea s-a dat pe diesele de cativa ani si profita. Ca si ai nostri ca doar n-om fi noi mai breji ca altii.

Ca discutie paralela daca vrei sa cari lumini/stative/stuff foto cu gabarit mare crede-ma pe cuvant ca un hatch este muuuuult mai bun decat un sedan. Asta cu conditia sa nu cari si manechinele pe toate scaunele masinii. biggrin.gif Eu am adus in 307 de la Ikea o masa, un scaun mare de calculator, 2 dulapuri pentru pantofi si alte maruntisuri si... tine-te bine... 3 pasageri. N-o sa crezi dar asta e realitatea. Am cam inchis hayonul cu forta si scaunul pasagerului din fata era la maxim inainte si cam aplecat dar au incaput toate. Atunci mi-am iubit masina. In Honda nu luam aproape nimic decat unul eventual in diagonala peste scaunul din fata dar nu mai era loc decat de 1 pasager. Restul nu incapeau in portbagaj.
DRAGOS
Ma, eu il inteleg perfect. Omul vrea o masina care sa-i placa, sa traga decent si sa consume putin. Mie megane-ul mi se pare foarte ok. Au avut intr-adevar probleme, dar s-au rezolvat mare parte din ele odata cu face-liftul. Nu uitati ca injectoare delphi au si motoarele dci de logan...si merg de n-au treaba.

Ca o parantez am un prieten bun care are 2 lagunaII 1.9DCi 120cp si un clio 1.5 dci 65, toate 3 luate din Franta cu peste 130.000km. Acum au toate peste 200.000 si merg foarte bine, fara probleme la injectoare sau alte nebunii, deci se poate smile.gif

Si vorba lui, daca se strica, le schimba, poate n-o nimeri chiar ultimul harb la care sa cada toate. Boggy pare genul de om care nu da toti banii din casa pe masina, cred ca-i mai raman lui acolo ceva, de 1 injector - doua.

Strict la subiect, eu mai vad un singur concurent pt megane-ul asta, Focus Sedan 1.6TDCI 110cp. Daca iti place modelul, e o masina reusita cu un motor decent si economic, merita luata in calcul.

@Tudor, e ikea, cu honda le iei dezasamblate biggrin.gif
Titi1988
Dupa cum vezi in semnatura am 3 loganuri MCV si de 70 cp si de 85, toate au peste 100.000 de km si la cea de 70 cp i-a picat suflanta la 105.000 km ( 3000 de lei) in rest merg foarte bine toate. Motorul este unul bun, relativ puternic si economic. In oras scot 6.2-6.5 in functie de trafic iar extraurban am reusit acum 2 saptamani sa scot pe 70 de km medie de 4.0. La mers sportiv un 5.2... Dar ca si masina personala nu mi-as lua acest motor. De la un 2.0 TDI in sus..

Si in legatura cu consumul la 1.9.. am citit pe forumul reno ca cel urban ajunge si la 10 in Bucuresi . Eu cu leon-ul prietenei mele la ora de varf nu scot sub 10 nici impuscat ( 2.0 TDI 140 cp) iar extraurban cam 5.9-6.5
Daca luam in calcul ce se mai scrie prin presa:
1.o sa fie impozit/taxa in plus la diesel pt poluare
2.o sa ajunga la 7 lei/litru motorina iar benzina 6 lei

pica avantajul principal pt care lumea isi ia diesel: Consumul
22nst
Ca o paranteza la toata discutia de mai sus, aceasta Mazda 3 mi se pare ca are un pret bun!
BoggyPhoto
Cu siguranta, pentru ce masina e, pretul e bun. Din pacate e mult peste ce pot acum. Bugetul meu de 6500-6700 Euro inseamna ~300 milioane. teehee.gif Oricum, imi plac Mazdele. RX-8 mi se pare si acum superba, si chiar sunt curios cum se simte un motor rotativ.

Da, am citit si eu pe forum la Reno ca sunt variatii mari intre consumuri la 1.9. Unii zic ~7.5, altii 10-11. O sa ma gandesc serios daca merita consumul asta in plus fata de un 1.5 105 cai care scoate ~5.5 in oras. Asta daca 1.9 consuma intr-adevar atat.

O sa le compar in condus pe amandoua, si o sa vad consumul pe computerul de bord la 1.9.

Prin martie sper sa am banii, macar o sa fie fix la inceperea primaverii, s-o iau cu cauciucuri de vara.
Titi1988
Alege 1.9 ca altfel o sa regreti la depasiri.. nu cred ca ii atat de mare diferenta de consum. Maxim 1.5-2 litri. Si in legatura cu cauciucurile, cauta masini care au 2 seturi de cauciucuri sau si mai bine 2 seturi de jante.
variatiile de consum sunt in functie de sofer, conditii de trafic etc
BoggyPhoto
QUOTE (Titi1988 @ Jan 8 2012, 09:21 PM) *
Alege 1.9 ca altfel o sa regreti la depasiri.. nu cred ca ii atat de mare diferenta de consum. Maxim 1.5-2 litri. Si in legatura cu cauciucurile, cauta masini care au 2 seturi de cauciucuri sau si mai bine 2 seturi de jante.
variatiile de consum sunt in functie de sofer, conditii de trafic etc


Nu stiu daca cauciucurile vor fi atat de importante in momentul achizitiei. Prefer sa pun eu dupa ceva care sa-mi placa.
Intentia e urmatoarea: O iau, si daca are cauciucurile in stare ok astept pana la iarna, cand iau unele bune pt zapada. In primavara 2013 le schimb pe astea de vara si ori iau all seasons(cel mai bine daca o sa umblu cu ea prin munti/drumuri de tara), ori ceva spre slick-uri, de asfalt.

Am vazut/simtit diferente uriase intre cauciucuri all seasons(deloc rele) si unele sport/de vara, pe asfalt. Si asta pe Logan. La fel si la cele de iarna, cu unele bune simti cum agata/se fixeaza in zapada/gheata la acceleratie, viraje, si la franare(simti cum scartaie zapada ca lumea sub roti).

Asadar cauciucurile sunt un aspect foarte important pentru mine, dar nu voi sta in ele cand va fi sa iau masina(cu toate ca daca-s in stare proasta, mai negociem la pret de unele noi).
Titi1988
Parerea mea este sa ai dedicate fiecarui anotimp. Eu nu o sa mai fac greseala cu all-season-uri. Sunt niste porcarii. Pe zapada am avut probleme mari cu ele.
BoggyPhoto
QUOTE (Titi1988 @ Jan 8 2012, 10:17 PM) *
Parerea mea este sa ai dedicate fiecarui anotimp. Eu nu o sa mai fac greseala cu all-season-uri. Sunt niste porcarii. Pe zapada am avut probleme mari cu ele.


Asta cu siguranta, de all seasons spuneam pentru primavara/vara/toamna. Curse nu fac, si au aderenta mai mare decat cele de vara pe drumuri neasfaltate, iarba, samd.

Oarecum off-topic, unde gasesc un spec sheet cu toate becurile de la Megane? Ma refer la monturile tuturor, ca nu le stiu dupa coduri. Ma intereseaza sa le schimb pe toate inafara de faruri, cu LED-uri. Toate din stopuri, semnalizatoare si cele interioare.
RUE
eu daca as fi avut 2 raduri de roti complete as fi facut schimbarea probabil in functie de vremea de afara: ninge... le pun de iarna in 30 min, e cald ca primavara pt o sapatamana - le pun de vara. de iarna as fi folosit doar cu zapada.
Titi1988
QUOTE (RUE @ Jan 9 2012, 09:10 AM) *
eu daca as fi avut 2 raduri de roti complete as fi facut schimbarea probabil in functie de vremea de afara: ninge... le pun de iarna in 30 min, e cald ca primavara pt o sapatamana - le pun de vara. de iarna as fi folosit doar cu zapada.



daca ai atelier de vulcanizare.. altfel munca..timp..te murdaresti.. dry.gif
BoggyPhoto
Cred ca se refera la 2 seturi jante+cauciucuri.

Am inteles ca nu e recomandat sa schimb becurile cu LED-uri pentru ca LED-urile au o rezistenta ca sa consume cat consuma cele normale(sa nu apara erori), si rezistenta aia topeste soclul becurilor.
Titi1988
si daca ai 2 randuri de jante si cauciucuri tot ii mult de lucru, sa ridici de 4 ori masina cu cricul sa desfaci 5 x 4 suruburi la fiecare roata, sa scoti din garaj un set de jante, sa-l bagi pe celalalt wrf?? nici gand sa merite. Si in legatura cu LED-urile, am uitat sa-ti zic ca daca ai in bord martor de bec ars nu poti sa-ti pui, ca tot timpul o sa porneasca in bord. Eu la primera n-am nicio treaba. Deja am LED-uri pe pozitii si no problem!
AlexTM
Ba se pare ca da, doar ca trebuie si rezistente. Fix asta spunea mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.