Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Original Auto - Tinichigerie fara revopsire, polisare si ceruire, spalare tapiterie - Bucuresti
Masini.ro Forum > Bazar > Dealeri - magazine auto
exxpertdetailing
Tinichigerie fara revopsire, paintless dent repair, PDR, reparatii grindina sau tinichigerie nondistructiva reprezinta denumiri ale aceleiasi operatiuni: de reparatie a elementelor de caroserie ce au suferit mici infundaturi pe suprafetele de tabla, fara ca vopseaua sa fie afectata.
Este destinata remedierii micilor indoituri ( denturi ) provocate de manipulare neatenta, de grindina sau de actele nu tocmai civilizate cum ar fi pumni in plafon, aripi sau suturi bine tintite in usi. S-a reusit remedierea prin aceasta tehnica a plafoanelor ce fusesera afectate de caderi masive de zapada, fiind infundate pe mai mult de 50-80% din suprafata.

La autoturisme, cea mai frecventa situatie o reprezinta dentul sau indoitura produsa la parcare prin deschiderea usilor. Profund inestetic, un asemenea dent sta ca un "cui” in ochiul propietarului iar solutia clasica de remediere este arhicunoscuta- chituire si revopsire ce implica timp indelungat de imobilizare al autoturismului, costuri ce depasesc 150 euro / piesa revopsita si, cel mai important, folosindu-se chit si revopsire autoturismul nu mai poate fi declarat 100% original, fapt ce se resfrange dramatic la revanzare.

Tinichigeria nondistructiva se bazeaza pe 2 tehnici principale si anume :
1. Lucru cu extractoare si termoadeziv ce se aplica in situatia in care autoturismul are vopseaua originala si se preteaza foarte bine la indoiturile superficiale, insa folosindu-se dispozitive speciale se poate aborda si extragerea de indoituri la pragurile stalpi si montanti laterali. Se impune ca autoturismul sa aiba vopseaua originala deoarece in cazul elementelor revopsite, cand se actioneaza cu termoadeziv si extractoarele aferente, exista riscul de a deteriora prin smulgere stratul de vopsea, fapt ce ar duce la revopsirea integrala a elementului.
2. A doua modalitate de a remedia indoiturile si infundaturile consta in utilizarea unei intregi truse de leviere si parghii special concepute. Acest mod de lucru este extrem de elaborat si eficient, necesitand stagii speciale de pregatire.
Aceasta metoda de reconditionare auto se aplica in general tuturor marcilor, doar ca preturile difera in functie de clasa in care se incadreaza masina.
In Romania, aceasta procedura abia incepe sa se extinda, dar exista deja centre unde specialisti care au lucrat 13 ani in strainatate la cateva din marile case auto (Fiat - Alfa Romeo, Audi – Volkswagen, Ferrari), aplica cu succes si multumire aceasta procedura in service-ul lor.
Pentru orice nelamuriri sau curiozitati (preturi estimative, procedura detaliat), astept o intrebare aici pe forum, sau puteti cauta mai multe informatii pe site-ul nostru
http://www.originalauto.ro/.
exxpertdetailing

cateva poze pentru a va putea face o idee despre munca noastra
colaboram cu societatile de asigurari, mai putin Astra
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.