Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A6 vs BMW seria 5
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Skywalker
OFF TOPIC: Ai mei, putina intelegere va rog. Sunt pe vas si costa netul 6 centi USD/minutul. Functia cautare ma cam costa.

On Topic:
An fabricatie ambele modele 2007 - 2009
Ma intereseaza la
1. AUDI A6, motorizare 2.0 TDI; 2.7TDI; 3.0 TDI - costuri intretinere, exploatare, fiabilitate, taxe si impozite, asigurare RCA si CASCO.
2. BMW Seria 5, motorizare 2.0D; 2.5D; 3.0D - costuri intretinere, exploatare, fiabilitate, taxe si impozite, asigurare RCA si CASCO.

Caroserie berlina si combi, de preferat combi.
Pret maxim oferit 12.000eur
Achizitie, anul viitor in Februarie (ca pana atunci sunt pe vas)
DORU
Urmeaza sa faca taxi in ce tara / oras ?

Nu recomand motorizari V6 pt taxi - consum marit si intretinere mai scumpa.

De ce Combi ?
habibi
suna interesant topicul mai ales ptr masinile prezentate .eu tind spre audi cu motor de 3.0 diesel .sunt curios daca o sa gasesti masina la 12 mii ,deoarece eu caut si nu gasesc fara 15 mii an 2005/2006.
AlexTM
Pentru taxi, adica la folosire aproape exclusiv in oras si in plus inseamna ca te uiti bani, nu vad de ce ai lua un motor mai mare de 2L.
As lua A6 pentru ca motorul de 2.0 TDI e mult mai .... cunoscut in lumea service-urilor smile.gif ; pentru taxi vei avea nevoie de revizii mai dese.
Si are transmisie fata, ori iarna nu vrei sa te faci de rusine daca ajungi pe vreo straduta infundata de la marginea orasului ... asta in cazul in care se va folosi in Romania.
James Kilowatt
Eu as merge pe motorizarea minima, care pentru taxi sunt arhisuficiente. Da' de unde stiti ca e vorba de taxi? unsure.gif

Presupunand ca e pt taxi, motorizarea minima inseamna si cheltuieli minime, adica profit maxim. Motor mai mare = taxe mai mari, asigurari mai scumpe, masina mai scumpa, consum mai mare. Iar avantajele nu le vad.

Eu as merge pe A6, spatiul e mai mare decat in serie 5.
pmhoria
@JK,
Pai initiatorul topicului, a facut taxi in Tm, inainte de a decola pe vapor.

Legat de masina, as lua 2L diesel. E suficient pt nevoile curente. Si as lua Audi in defavoarea lui BMW.
Skywalker
Doru:
Pentru spatiu, masina va fi folosita ca taxiu numai pe aeroportul Timisoara. Curse aeroport - oras; aeroport - exterior (alt judet; tara).
Pret per km ext 3.39lei/km; oras 2.89lei/km (noaptea); 2.59lei/km (ziua). Cursa medie e de 50lei, distanta maxima la cursa aeroport - oras - aeroport e de 30km. De la iesire din TM si pana in incinta aeroportului sunt 10km.
habibi:
Cumparata direct din Germania la @12k + taxe
James:
Asta nu stiu, dar si eu tind sa cred ca A6 e ceva mai spatios decat seria 5.
AlexTM:
Am auzit ca sunt multe probleme la motorizarea de 2l 140cp la VAG, cica le cap pica injectoarele. Daca optez pentru A6 ala va fi cu tractiune integrala (cel putin asa zic acum)
Astept mai multe pareri si cat mai detaliate vis-a-vis de costuri de exploatare.
Va salut din Japonia,Fukuoka... maine, Busan Corea de Sud.
AlexTM
Daca o sa o folosesti interurban atunci POATE s-ar mai justifica un motor mai mare.
Insa, realistic vorbind, la o masina de taxi deci una din care vrei sa scoti bani, tot nu-i vad rostul din cauza taxelor foarte mari in Romania (prima inmatriculare, impozit anual, RCA, Casco...) toate sunt descurajant (enoooooorm) de mari daca treci de 2 litri.
Seri
In februarie ai putea sa te uiti si la modelul nou de Skoda Superb, cu motorul 2.0 TDI CR. In multe review-uri se zice ca e masina perfecta pentru taxi.
DORU
Recomand motorizarea 2.0 TDI PD 170 cai sau - cum f bine spune Seri ! - Superb 2 cu aceeasi motorizare insa CR - daca poti gasi una in banii disponibili pt tine.

Daca segmentul vizat de clienti este cei cu dare de mana, atunci inteleg alegerea acestor modele, daca nu... oricum sunt ferm de aceeasi parere cu AlexTM, NU motoarelor mai mari de 2.0L mai ales ca este TAXI....aici faci un business, nu vad rostul cheltuielilor prea mari cu masina de TAXI.
Skywalker
Problema e snobismul clientilor nu al meu, Superbu nu-i rau chiar si din 2008. Iar in aeroport tredul e spre cei 3 germani AUDI; BMW; MERCEDES.
Deci motoarele peste 2l sar din schema.

HalbaSus
Ah... am uitat sa intreb, de ce nu e Mercedes E 200 cdi in cursa ? desigur nu mi-as lua asa ceva nici batut, e o balena lenesa, insa e de departe cea mai confortabila dintre cele cele 3 germane premium, are cel mai mare spatiu interior, are cel mai mic consum (desigur ca e si cea mai puturoasa, dar banuiesc ca nu vrei sa joci NFS cu clientii), are cea mai buna imagine (e un meeeeeeeeeeeertzzzzz... biggrin.gif ) si e destul de ieftin pe piata SH (riscul e sa il iei tot de la un fost taximetrist biggrin.gif).
Daca as fi la aeroprort si ar trebui sa aleg intre astea 3 clar m-as urca in E-klass... daca nu as gasi nici o Skoda Superb prin zona biggrin.gif
Skywalker
Da, Halba... dar nu-mi place Mercedes-ul.
Doru, tu tre sa stii, din ce an au rezolvat cei de la VAG problemele de injectie la 2l TDI 140cp? Stiu ca cele fabricate 2005 - 2006 - 2007? au avut probleme la injectoare.
2l TDI de 170cp e scump rau de la 3k in sus e diferenta.
Skoda Suberb 2 e prea scumpa!
A si am uitat sa va zic ca tre sa fie musai de culoare alba!
Ce inseamna o revizie la A6?
Ce ulei se recomanda?
Si care sunt detaliile la care tre sa ma uit cand o cumpar?

LE: Daca reusesc vin direct cu masina acasa! Fac numai zborul din Singapore la Munchen.
Urmeaza in vreo 2 luni poze de pe Sepang, Malaezia si F1 Singapore, avem opriri acolo cu barcutza din Noiembrie (acu' bagam China, Corea de Sud si Japonia)
James Kilowatt
Skoda Superb vine si in versiune greenline cu motor de 1.6 dizal de 105CP, care e ieftina de noua, iar la SH ar trebui sa fie si mai ieftina. Si cica ar consuma si f putin, ca e usoara (au eliminat pana si roata de rezerva, cred ca e singura sub 1.5t) si aerodinamica (Cx 0.28). In catalog e data la 4.4l/100km consum mixt.
Si e lenta, ca orice greenstuff.... da' si ce daca? biggrin.gif In oras nu ai ocazia sa iti dai seama de asta.

Pe aici a fost "taxiul anului 2009". Nu stiu cum sta cu imaginea, insa daca nu e rea, atunci strict ca taxi cred ca e cea mai buna varianta.

PS
Eu as lasa balta awd-ul, nu foloseste la nimic pt taxi. Aduce doar consum si intretinere in plus.
DORU
QUOTE (Skywalker @ Aug 4 2011, 08:40 AM) *
Doru, tu tre sa stii, din ce an au rezolvat cei de la VAG problemele de injectie la 2l TDI 140cp? Stiu ca cele fabricate 2005 - 2006 - 2007? au avut probleme la injectoare.


Sunt cateva coduri motor cu aceste probleme, cum ar fi BKP de ex (asta la VW Passat B6).

As recomanda 2 masini:

Skoda Superb MY2008, 2.0TDI-PD cu DPF si full-option:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Audi A6 2006, aceeasi motorizare, mai multi km insa:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Este clar ca Superb-ul este mai dotat si va avea intretinere mai mica prin prisma manoperei la reprezentanta.
Otto73
Pt. taxi trebuie 100% luxos confortabil (suspensii moi)
Mercedes sau Jaguar.
Motor diesel.
Vad ca lui halba i-ai spus ca nu-ti place mercedes, dar iti spun ca la taxi clientelei tale trebuie sa placa, nu tie.
T u d o r
+1 la ce a scris Otto mai sus. Mercedes are cea mai "biznis" imagine dintre cele trei.
AlexTM
Mercedes o sa te indoaie putin la taxe pentru ca are motor de 2.2, insa merge multe sute de mii de kilometri.
"E" e taxi-ul cel mai raspandit prin Europa (chiar si in Franta, tara taxi-utilor Pejo 406, 407, sunt multe)
Titi1988
Dintre toate enumerate mai sus si eu tot in mert m-as urca. De ce? BMW are imaginea de smecheras, audiul este banal, Skoda nu are imaginea de masina luxoasa (chiar daca este). Mercedes Benz da impresia de business, de high class luxury etc Si cum s-a mai spus "la taxi clientelei tale trebuie sa placa, nu tie."
ca din asta o sa-ti castigi banul thumbsup.gif
LE la motorul de 2.2 impozitul este de 792 de lei
James Kilowatt
Fara DPF!
22nst
Tot un E aleg si eu smile.gif

Si mai trebuit sa fie automata, sa nu bruschezi clientul la o schimbare de treapta smile.gif
Skywalker
M-am uitat si la Mercedes E 220CDI DPF si vad ca-i da 170cp, nu-i rau. In schimb ala 2L e chiar penibil, astia de pe aeroport ce au VAG-uri (Audi, Passat, Turan, Sharan, Octavia) le au cipuite restul sunt stock. Aia 10km din aeroport si pana in oras si invers se coxeaza masina la greu ca in aeroport conteaza cine ajunge mai repede inapoi ca se sta la rand se si pleaca ca-n Germania prima masina. Ce am observat pana acum ca cele 3 A4 avant "fac legea" sunt vanate la greu, auzeam oamenii vorbind " stai nu-l lua pe asta ca urmatorul ii ala cu Audi" na, io ce sa fac? ma duc si eu dupa trend sau ceva mai exotic A6 sau un seria 5, Suberbul iasa din discutie si cred ca si seria 5 iar acum va trebui sa ma decid asupra uneia intre astea doua berline: Audi A6 (inca nu sunt 100% hotarat asupra motorizarii, e diesel asta sigur!) si Mercedes C220CDI (e frumos, imi place modelul asta)
A6, credeti-ma 3.0TDI ma atrage, e si quatro, stiu, taxele la asta sunt RCA+impozit=3.000lei/an dar... are distributia pe lant! 2.7 nu are rost ca ma taxeazala fel si 2.0TDI nu-i rau dar incerc ca ma gandesc cum muta motorasul ala dihania de @1.6t si distributia la fiecare 60k (sa fim siguri) ajunge la @500eur ca nu bag prostii in masina, am bagat odata si... am platit mai mult.
Stiu ca ve-ti spune de consumul lui 3.0TDI, papa daca te manca talpa (la 232cp si 450nm iti cam vin idei nastrusnice) dar un consum de 12-13 cu manualu pe oras e OK iar la mixt unde ma incadrez eu zic ca un 10% e OK.
Mercedes E 220CDI - nu stiu nimic de masina asta, absolut nimic. unsure.gif

Hai sa facem versus-ul mai exact:

Audi A6 3.0 TDI vs Mercedes E 220CDI
Sa vorbim despre fiabilitatea celor doua motoare si comfort. Sincer mie cam frica de 2.0TDI-urile de 140cp ca am auzit multe de la taximetristi care au avut acest motor. Mercedes 220 e bun ala 280 nu are rost ca are numa 20cp in plus fata de 220 si daca tot ii sa platesc taxe macar sa le platesc pentru un motor puternic, nu, sa-mi zica si mie lumea ca am bolid! drive.gif
AlexTM
Ce versus sa faci, ia Mercedesa frate smile.gif smile.gif

QUOTE (Skywalker @ Aug 5 2011, 09:17 AM) *
In schimb ala 2L e chiar penibil

E 200 CDI are tot motor de 2200 cmc
HalbaSus
Intre A6 3.0 TDI quattro si E220 cdi situatie se prezinta in felul urmator:
- A6 3.0 TDI quattro va fi mai rapid .
- E220-ul va fi mai comfortabil.
- E220-ul va consuma mai putin.
- E-urile au avut oaresce probleme de fiabilitate dar din cate stiu au fost rezolvate, iar cele de pe final de cariera nu au mai avut probleme.
- A6 3.0 TDI quattro manual se gasesc foarte rar (si eu unul nu as lua asa ceva, mai ales SH... sansele sa urmeze o schimbare de ambreaj costisitoare sunt foarte mari). Oricum in opinia mea cutiile manuale nu au rost pe masini cu motoare de mai mari de 200 de cp decat pe masinile sport, daca ar fi sa iau A6 3.0 TDI quattro as lua automata (oricum nu prea gasesti manuale SH).

Nu prea inteleg treaba cu coxatul spre aeroport... cam cat de repede trebuie sa circuli ? 160-200 ? 240 ? nu e suficient daca pornesti mai repede din oras ? sau nu e sportiva treaba ? Eu in continuare sustin ca cea mai buna varianta e E200-le cu motorul lui penibil, defapt cand mi-am luat C-ul si discutam cu dealerul mercedes care vanduse mai multe E200-uri catre o firma care le folosea fix pentru taxi-aeroport si era foarte multumit de ele, in special de consum care (probabil conduse in mod "crusing") se situa undeva pe la 5% (daca mintea el, mint si eu, si mie mi se pare foarte mica cifra).
Titi1988
Unde ii JK cu calculele? Daca iei foarte simplu nr de km pe an, consumul, impozitul, reviziile si le imparti sa vezi cat iti da pe luna nu cred ca se mai justifica motorul de 3.0 . Cam cati km estimezi pe an?
HalbaSus
Decat daca trebuie sa transporti niste indivizi bine inarmati care tocmai au jefuit o banca si se grabesc sa prinda un avion particular... in cazul asta recomand A8 W12 sau S63AMG biggrin.gif Pentru ca pentru genul asta de curse acceleratia 100-250 este deosebit de importanta biggrin.gif
Seri
La E-Class s-au rezolvat niste probleme de fiabilitate odata cu faceliftul din 2006-2007. Cele cu facelift se pot recunoaste dupa stopurile care au semnalizarea si marsarierul dintr-o bucata, inainte erau separate, iar semnalizatoarele fata au niste lamele orizontale. Old vs new.
Strada Aeroportului pare destul de libera, fara coloane de masini si TIR-uri pe care sa fii nevoit sa le depasesti, cum este cazul in alte orase, asa ca nu vad nici un avantaj pentru V6. Doar pierzi bani prin consum, taxe si revizii.
AlexTM
Ya, pentru E trebuie musai luat modelul cu facelift.
Insa nu stiu exact cum se diferentiaza break-ul, care cred ca a si aparut ceva mai tarziu decat sedan-ul
Skywalker
Ohoo, Halba, stii cum se face in aeruportul din Timisoara: iei clientu' si ai zburat spre destinatie si inapoi ii dai tare ca daca nu-i dai tare vin ceilalti din spate si te fac ori pe dubla banda intre Hotel 2000 si sensul giratoriu de la Ghiroda ori pe calea aeroportului. Eu am stat acolo 3 luni, anul trecut, cu o Astra G Caravan 2.0 DTI si pe drum inapoi ii dadeam cat mai putea saracu' motor (150-170) si treceau astia cu Audi-urile de ziceai ca stau pe loc! Alex, tu stii drumu' de aeroport, la calea ferata m-a luat radarul noaptea la 01 cu 120, mergeam spre oras!
E unu acolo cu nr la masina .. - .. LAV, A4 Avant si ne povestea ca i-au spus clientii ca ei nu se grabesc! replica a fost dvs. nu dar eu da!
Acolo defapt se vaneaza cursele exterioare gen Belgrad, Budapesta, Viena sau Deva, Cluj, Oradea, Sibiu...
Cat am stat acolo am prins cateva bune dar multe distante lungi, chiar daca lasam la pret, le pierdeam in favoarea masinilor mai confortabile, am pierdut asa Suceava (600eur); Munchen (1000eur) si multe, nu mai zic ca ma enervez iar.
Alex, de ce sa iau E 200 CDI cand platesc acelasi impozit ca la E 220 CDI?

Si dece optez pentru ceva cai putere in plus, nu pentru viteza maxima a masinii ci pentru demaraj si cazuri in care chiar nu am de ales si tre sa-i dau in gura.

Eu, pana acum, nu am condus masini de peste 200cp gen A6 sau similar ci doar ceva mai normale (nu pun Clio Williams-ul la socoteala). Din cauza asta va intreb pe voi, aici, despre aceste doua masini. Halba, tu ai un Mercedes, acum, nu? Sunt multi utilizatori aici care au aceste masini sau prieteni, am nevoie de pareri pertinente pentru ca e o investitie mare, masina va fi folosita si in interes personal. Si daca tot dau un ban macar sa ma simt si eu confortabil, ce dracu' nu!

Cu media de km e cam relativ, ai zile in care faci 100km si zile cand faci 1.000km

La ce pret/km se practica in aeroport... consumul trece pe planul 2. Sa nu-mi incepeti ca atunci pot lua un Dodge Charger SRT ca nu tine.

Bugetul este de @12.000 eur in Germania la care se adauga restul... unsure.gif

Precizez ca masinile nu vor fi mai vechi de 2007 dar cochetez cu anul 2008.
AlexTM
Cine plm da 1000 EU sa mearga la Munchen, ca de banii aia meri de 2 ori cu avionul DUS-INTORS?? si iti ramane si de taxi in Munchen sa te duca la adresa.
Exceptand, evident, perioadele cand vreun vulcan mai pufaie peste Europa si se paralizeaza traficul aerian.

Stiu drumul spre aeroport, se poate merge cu viteza nu gluma.
Eu nu zic sa iei 200 CDI, ia unul care e in stare mai buna si km mai putini, 200 sau 220.
Din 2007 sau 2008 e perfect, e cu facelift, e confortabil, atractiv ... cand o sa am 1000 de Euro cu care n-am ce face, decat sa-i arunc, mai bine ma plimb pana la Munchen. Si atunci clar o sa prefer un E-Klasse unui Audi A6.
solmar
Mi se pare exagerat Timisoara-Suceava 600 euro. Sunt cca 600 km pe sens. Si spun ca e exagerat pentru ca pana la Bucuresti (aeroport) din Constanta nu se platesc mai mult de 80-100 eur. Acum luand in calcul ca vorbim de o distanta de 2.5 mai mare si ca pe drumul de intoarcere e posibil sa te opresti la un motel unde sa mai cheltui pe cazare si masa vreo 50-70 eur atunci un pret corect ar fi 400 eur, hai max 450 eur.
Iar pentru Munchen sa dai 1000... chilipir!
T u d o r
Skywalker, pe mine daca m-ai lua cu 170 pe o sosea normala te-as opri si m-as da jos. Chestia cu aia care au zis ca nu se grabesc si replica soferului m-au lasat masca. In rest ma mir si eu ca si consateanul tau Alex de cursele astea mai lungi de 100 km. Doar daca nu au baietii prafuri sau arme si trebuie sa ajunga in siguranta si repede la destinatie. biggrin.gif Caz in care merg si eu pe varianta lui Halba, un S8 sau un AMG. teehee.gif Si din cand in cand lubrifianti pentru cazurile nefericite, sa nu usture prea tare tratamentul colegilor de celula. laugh.gif
Ok, fara gluma acum eu in locul tau as alege Mercedesul fara nici un dubiu. Cine se urca intr-un A4 Avant in loc de un E classe nu merita sa fie dus nicaieri. smile.gif Idem si pentru A6, fie el si quattro (btw, ce treaba are tractiunea integrala aici?)
DORU
QUOTE ( T u d o r @ Aug 5 2011, 05:08 PM) *
Skywalker, pe mine daca m-ai lua cu 170 pe o sosea normala te-as opri si m-as da jos. Chestia cu aia care au zis ca nu se grabesc si replica soferului m-au lasat masca.


Mi-a luat Tudor vorbele din gura... an ramas siderat de modul de taximetrie din TM blink.gif
HalbaSus
bag piciorul, meseria de taximetrist in timisoara pare muuult mai misto decat meseria mea, cat zici ca se castiga din treaba asta ? ca ma tenteaza biggrin.gif... Vin cu mertzul, si in caz ca A4-le ala break nu e vre-un pui de S4 cred ca am asigurat poll position-ul tongue.gif

Lasand gluma la o parte nu cred ca ar renta sa fac taximetrie cu C320 cdi 4-matic, din urmatoarele motive:

Consumul:
- consumul urban (vara, cu masina condusa de sotie) este 13.6%, sub valoarea asta nu cred sa scada... de urcat insa urca iarna (in special din cauza traficului) cu vreo 2 litri la suta... recordul absolut a fost ~18%.
- extraurban e mai umana treaba, daca mergi civilizat in romania scoti undeva intre 7.5-8.5%, daca mergi ca turbatul in romania si o tii din depasire in depasire, franari violente apoi iar acceleratii furibunde atunci ajungi la 10-11%... Pe autostrada devine de-a dreptul economica... mers constant la ~160 (cu sprinturi pana la 180 si cu momente in care se aglomera treaba si mergeam doar cu 140) a scos 8.5%.
- in regimul de care zici tu (sprintat de la aeroport in oras si viceversa), as estima ca ar scoate undeva pe la 12-13%

Impozit si RCA
Impozit ~2000 ron, RCA 1100, de CASCO nu vorbesc ca ma enervez si eu.

Intretinere
La revizii schimbi vreo 9 litri de ulei sintetic si 2 filtre de aer (vreo 6-7 milioane tot costa si daca nu faci revizia la reprezentanta). O revizie la care schimb filtrele de aer si motorina la reprezentanta ma costa undeva pe la 1100 de lei. Daca schimb si lichidul de frana, filtrul de polen si alte chestii de genul asta ajung la 1600 ron. Ar mai fi anvelopele care fiind de 17 nu sunt deloc ieftine.

Tocmai de aceea ca si masina "utilitara" nu as lua masina cu motor de 3000 cmc. Ahh, desigur, pe principiul "dai un ban dar stai in fata", ai si avantaje la un motor de genul asta, pot sa merg repede fara sa para ca merg repede. Pot sa sprintez destul de usor si cu A3-ul pana la 200 km/h... dar se simte ca tragi de masina ca disperatul, chiar daca masina e destul de bine antifonata tot iti de senzatia aia de cal batran fugarit care mai are un pic si isi da duhul... creaza un oarecare sentiment de panica in pasageri cand o calc pana la viteza maxima... si asa fac cam toate masinile cu motoare de 2000... cu C-ul (sau alte sedan-uri cu motoare de 3.0) nu exista diferente semnificative daca merg cu 120 sau cu 220 km/h... si nici cand accelerez nu ai impresia ca isi da motorul sufletul... daca la 170-180 apas acceleratia mai tare masina merge mai tare... nu trebuie sa stau cu piciorul infipt in podea si sa ma rog de acul kilometrajului sa urce (e o chestie foarte utila cand esti fugarit de alte taxi-uri cu A4 avant biggrin.gif).
O alta chestie misto (si treaba asta e si mai evidenta la E-klass) este suspensia... care poate nu e cea mai performanta pe circuit insa este absolut fenomenala pe drumuri usor proaste... poti sa iti duci clientii cu 120 si pe drumuri mai proaste fara sa le scoti pietrele de la rinichi. Am mers cu un E280 destul de tare pe un drum virajat si as putea spune ca era destul de placuta senzatia, avea ruliu, ii fugea putin spatele (bine, treaba asta era un pic intentionata biggrin.gif) dar se corecta superb, imi dadea senzatia de mare pilot si ma incuraja sa merg si mai tare... Singurul defect, daca il putem numi asa, este tocmai "amortizarea" tuturor senzatiilor... chiar daca mergi tare nu o sa ti se para ca mergi tare, probabil orice E-klass sub 320cdi te va dezamagi la prima impresie... daca nu urmaresti acul vitezometrului ti se va parea ca stai pe loc cu ea.
Skywalker
Halba - Taximetroii de pe aeroport fac in lunile de vara (iunie, iulie, august... mortaciune) 1.000eur net si in rest 2000 eur +/- 200. Daca-i intrebi se plang ca-i naspa rauuu, ca mai sta o luna cat are platita parcarea si pleaca inapoi pe oras... si uite ca dupa un an sunt tot acolo, dece? ca se plictisesc acasa? sau brusc au un hobby sa vada avioanele cum aterizeaza si decoleaza de pe pista? Sa fim seriosi!
solmar - Am avut cursa TM-SB-TM pe ceas cu tarif de noapte (2.89lei/km) 1.620lei; TM-Vatra Dornei 520km cu 450eur; TM-SV 630km 550eur + masa si hotel; TM-Munchen (cu vulcanu') 1.000 eur fix si era bataie pe taxiuri in aeroport atunci; TM-Oradea 100eur; TM-Deva 100eur; TM-CJ 150eur astea sunt la negociere ce daca ii pun ceasul... ii rup fasu' la 3.39lei/Km un Oradea e vreo 550lei woot.gif
Tudor - Nu glumesc astia le calca de le sar rotile... si io dupa ei.
Doru - numai astia din aeroport, astia de pe oras sunt mai normali
AlexTM - vulcanu' frate, vulcanu'

Banii se fac cu strainii nu cu romanii, nu prea ei vor cu S klasse si la pret de Logan, ete ....
Asta ce l-am dus la SB si inapoi in TM la hotel era curier DHL, venise seaca cu cursa de Munchen la 23:30 si a vrut Sibiu, bineinteles ca prima data l-am dus pe strada Sibiu din TM dup'aia la Sibiu biggrin.gif

deci sa inteleg ca cea mai rentabila devine Mercedes E 220 CDI drive.gif

Titi1988
Frate deja vorbim de curse gen the transporter.. In acest caz E320 sau A6 3.0 TDI sunt o alegere mai buna + un chip la 260-270 de cp si altfel sta treaba. Jur ca ma tenteaza si pe mine o asfel de slujba. Iti iei statie si stii unde is radare/controale si poti sa ii dai wink.gif
solmar
QUOTE (Skywalker @ Aug 5 2011, 06:46 PM) *
solmar - Am avut cursa TM-SB-TM pe ceas cu tarif de noapte (2.89lei/km) 1.620lei; TM-Vatra Dornei 520km cu 450eur; TM-SV 630km 550eur + masa si hotel; TM-Munchen (cu vulcanu') 1.000 eur fix si era bataie pe taxiuri in aeroport atunci; TM-Oradea 100eur; TM-Deva 100eur; TM-CJ 150eur astea sunt la negociere ce daca ii pun ceasul... ii rup fasu' la 3.39lei/Km un Oradea e vreo 550lei woot.gif

Banii se fac cu strainii nu cu romanii, nu prea ei vor cu S klasse si la pret de Logan, ete ....


E o nisa extrem de sensibila si volatila. Nu spun sa nu incerci ci doar sa fii prevazator/atent si extrem de adaptabil. Ai in vedere ca in orice moment se poate trezi un destept sa ceara oficial drept de smecher adica sa concesioneze activitatea de taximetrie in aeroport si atunci e naspa.
Skywalker
Au incercat deja sa puna monopol pe activitatea de taxi din aeroportul TM dar... nu le-a mers.
Ca sa o "duci" bine iti trebuieo masina tare si vreo 2 ani de aeroport ca dup'aia ai clientela ta. Am avut clienta ce venea de 2xluna la TM si mergea cu mine la Resita dar am pierdut-o ca m-am reapucat de barci si nu numai pe ea am pierdut-o, multi, unii i-am transferat pe la alti prieteni taximetroi.
Din TAXI se fac bani dar tre sa fi cu 5 secunde mai destept ca ceilalti. Eu am deschis versus-ul asta pentru a afla ce inseamna in exploatare masinile discutate mai sus pentru ca eu nu pot veni cu bugetul de masina si gata! Trebuie sa stiu ce inseamna costurile de exploatare iar singurul care mi-a prezentat costuri exploatare a fost Halba.
Eu vreau sa aflu ca masina X cu motorul A in 10.000km costa atat...; ca masina Y cu motorul B costa atat...; ca masina Z cu motorul C costa atat... si cum ar alege un posibil client masina.
Daca nu ar fi faza asta cu TAXI, m-as putea da si cu o buda de Logan ca unde ma duce una de 15k eur(cu toate cheltuielile) ma duce si asta de 3k eur, corect?
Am un amic cu un (avion frate) S klasse din 2009 (luat in 2010), nu vreti sa stiti cati bani face ala, va enervati! Baga taxi pe Otopeni! vine neamtu' vrea la Intercontinental...30eur ii da banii fara sa comenteze.
Noi, Romanii avem in proverb "Obrazu' subtire cu cheltuiala se tine" - daca vrei sa faci bani, apoi prima data baga bani si dup'ai fai!
OFF TOPIC - Io m-as duce la un A8 de 4.2TDI dar va trebui sa mai stau inca un contract de 7 luni pe o barca de Asia si sa piarda chinezoii mei la greu... io's pe comision, in tura asta de 7 zile Hong Kong - Tianjin am facut 430usd + salaru' de 245/sapt. si spectacolul de acum urmeaza cu chinezii din Beijing, faci lejer 1.000usd in 7 zile pe casino.
Cred ca alegerea a fost facuta... A6 Avant 3.0 TDI DPF (AF 2008) tiptronic

LE
Sper sa nu ne clatine taifunul MUIFA cand plecam azi din Tianjin spre Japonia!
HalbaSus
Nu e rea alegerea, greu o sa te mai "faca" cineva in drumul spre aeroport. Am o singura nelamurire, de ce break ? Adica eu inteleg ca tu iti iei clientii de pe aeroport, ori nu cred ca pot transporta mai multe bagaje pe avion decat incap in portbagajul unui A6 sedan. In plus sedanul e mai aerodinamic deci consuma mai putin si e mai rapid la viteze mari (ori inteleg ca tu vei circula in special la viteze mari)... Si arata mai bine.

P.S: Daca as fi client de taxi eu tot in E m-as sui. Si putem face sondaj daca vrei dar cred ca majoritatea oamenilor s-ar urca in E-klass in dauna unui A6... acum totul e sa nu ai concurenta cu E-uri, de A4-uri avant eu nu mi-as face probleme.
DORU
Si eu am intrebat inca din postarea 2 de ce Combi... unsure.gif
habibi
ma bucur ca ai ales motorul de 3 l ,dar tot trebuie sa mai cresti potul ,12mii este putin .pe germania caut si eu si nu gasesc ceva sa im i placa .
22nst
A6 Avant 3.0 tdi 2008 si tiptronic la 12000 euro nu gasesti:)

Uite o masina dar e si mai scumpa nu e nici 2008 nu e nici din DE
Skywalker
Pana in Februarie 2012 mai scad preturile... smile.gif
Masina va fi folosita si in interes personal iar combi este o alegere potrivita mai ales ca spatiul de incarcare este mai mare si nu-mi va distruge vreun idiot chederele de la portbagaj... si da, sunt bagaje de la unii nu-mi incapeau nici in Astra Caravan, pentru ca vin in grup cate 2 sau 4 persoane cu bagaje.
Voi zice-ti de tiptronic... chiar sunt mai multe pe piata SH decat manuale si daca ma gandesc bine chiar e mai bine asa ca numai la buda aia de Astra G 2.0DTI, ambreiajul e 1.000eur si volanta aia dubla te ucide la cat costa.

Intrebare, intrebatoare: o remapare la 3.0 TDI pana unde urca puterea si cuplu?
232cp si 450nm 1400-3250rpm
DORU
QUOTE (Skywalker @ Aug 6 2011, 01:23 PM) *
Intrebare, intrebatoare: o remapare la 3.0 TDI pana unde urca puterea si cuplu?
232cp si 450nm 1400-3250rpm


Ca dealer Dimsport iti raspund:

Motorul cu 233 cai are cuplu OEM la 500Nm...
Stage 1: 280 cai / 560 Nm
Stage 2: 300 cai / 580 Nm

Motorul cu 224 cai are cuplu OEM la 450Nm...
Stage 1: 260 cai / 540 Nm
Stage 2: 280 cai / 560 Nm

Despre preturile aferente discutam in februarie 2012.
Otto73
QUOTE (Skywalker @ Aug 5 2011, 07:31 AM) *
" i-au spus clientii ca ei nu se grabesc! replica a fost dvs. nu dar eu da!"

Asta e "CUSTOMER SERVICE" in Romania.
Clientul nostru "stapanul" nostru. banned.gif
former_ozz
E hazliu si nu prea. Daca te omoara un d-asta, cum se intimpla des, e nasol.
HalbaSus
Exista vre-un caz documentat de taximetrist care sa-si fi ucis clientii mergand cu viteze ridicol de mari ? (caz mediatizat de pasager mort in taxi stiu ca a fost doar cazul lui Teo Peter unde nu taxi-ul mergea cu viteze fabuloase ci SUV-ul care l-a lovit).
Cred ca chiar daca ii luam in considerare pe timisoreni media de viteza a taxi-urilor din Romania este sub cea a unei masini normale. Cam toti cu care am mers eu mergeau la eco-maraton crunt... Cel mai nasol a fost cu unul cu o dacie 1310 care accelera (vorba vine) pana pe la 50-60 km/h apoi oprea motorul si scotea din viteza masina... si il mai pornea cand ajungea pe la 10-20 km/h...
former_ozz
Ma refeream la cazul expus.
Nu stiu de taximetristi (ca nu-s mediatizate accidente cu unul/doi) dar stiu de microbuzisti. Care-i diferenta?
HalbaSus
Microbusistii sunt oameni din specia dubarilor... (posibil ca si unii din acesti taximetristi vitezomani sa fie din aceasi specie desi nu prea cred), dubarii nu merg cu viteze ametitoare (e adevarat ca nici nu prea pot) insa ei merg intr-un stil mult mai sinucigas: depasiri in orb, triplari, curbe taiate, etc... nimeni si nimic nu e mai rapid pe drumurile publice din romania decat dubarii biggrin.gif
Skywalker
Sunt tembeli si printre taximetristi, stati linistiti.
Eu vreu motor puternic ca sa fac depasirile rapid nu ca sa ma dau cu 250 cat poate masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.