Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vand Mazda RX8 Challenge 192 CP
Masini.ro Forum > Bazar > Vanzari masini
tipografu
Anuntul meu de vanzare: http://www.masini.ro/forum/
Daca este cineva interesat,telefonul de contact il gaseste in anunt.
Mariustom
Din Regulamentul secțiunii Vanzari, aflat deasupra confused.gif :
"4. Este recomandat ca anunturile auto/moto sa fie postate si pe www.bestauto.ro / www.bestbike.ro "

Așadar, se admite cel mult link spre acele 2 site-uri de vânzări.
Dacă ți-e greu să-ți prezinți mașina aici, spre vânzare, atunci acest topic se va șterge thumbsup.gif
ninja.gif
tipografu
Ok,postez aici anuntul:
Vand Mazda RX8,pret 10.900 EUR:
-model Challenge fara piele
-rulaj 33000 km
-putere 192 CP
-cutie de viteze manuala (5+1)
-capacitate 2616 cm3
-motorizare Benzina
-culoarea argintiu metalizat
-usi 4/locuri 4

Dotari siguranta :ABS; Airbag; Alarma; Antifurt; ASR; ESP; Faruri ceata; Închidere centralizata; Servodirectie; Sistem Isofix;
Dotari confort :CD Player; Climatizare automata,Geamuri electrice; Jante din aliaj; Oglinzi electrice si încalzite; Volan reglabil;Comenzi pe volan;Tapiterie velur
Alte observatii:
-toate interventiile realizate la reprezentanta, verificabile in sistemul Mazda
-stare tehnica ireprosabila
-asistenta rutiera pe viata in toata Europa, conform conditii Mazda Europe Service
-consum urban 15-17%, consum extraurban 11-13%
Accept unele variante cu tractiune fata, an fabricatie minim 2006, putere min. 170 CP(ex Mini Cooper S ,Corsa OPC,Clio RS).
Nu ofer diferenta.
Pentru contact si detalii rog PM
HalbaSus
Wow, o vinzi ? Cum asa ?

Foarte misto masina !
tipografu
Multumesc!
Nu sunt cu adevarat hotarat sa o vand.Singurul meu motiv pentru care as renunta la ea ar fi impozitul,nejustificat din punctul meu de vedere,pentru motor de 1.308 cmc nivelul de impozitare fiind calculat ca pentru capacitate dubla(2.616 cmc).
Ca sa fiu sincer,am postat anuntul mai mult in urma reprosurilor sotiei ca mi-am luat masina asta doar pentru mine pentru ca are o problema cu tractiunea spate,motiv pentru care nu vrea sa o conduca.
Am stabilit ca daca are o problema cu tractiunea spate o vand si neaparat o inlocuim cu alta din aceeasi poveste,insa clasa mica si cu tractiune fata,pe care o putem conduce amandoi-ea zi de zi tiptil de colo-colo,eu cand am chef si cum imi place drive.gif
Daca o vand,foarte bine,mergem mai departe conform planului,daca nu,iarasi foarte de bine,macar am dovedit ca am incercat laugh.gif
solmar
Nu se face s-o vinzi din cauza reprosurilor. Mai bine ii cumperi sotiei o masina din cele enumerate si inchizi acest subiect care pare dureros vazut dinafara.
PS Insista pe Mini (pentru o viitoare tura la Euroring) dar fara sa-i spui adevaratul motiv thumbsup.gif wink.gif
tipografu
Nu e nimic dureros,doar inlocuiesc ceva cu altceva.Sper ca n-a sunat a melodrama.
Deja am 3 masini(SFe,Grande Punto si RX8) si noi suntem 2,plus ca nici resursele nu sunt nelimitate 39110506.gif .
In acest moment RX8 e doar pentru placerea de a conduce si o utilizez doar eu si doar ocazional(drumuri lungi sau week-end).Daca l-as vinde,il inlocuiesc cu o alta masina pe care am folosi-o amandoi, ar fi folosita zilnic si ordinea in utilizare s-ar schimba,in sensul ca Grande Punto cu al lui 1.2 jalnic ar ramane fix de back-up.
HalbaSus
Deci lumea pe aici sufera in tacere ca are masini cu tractiune fata sau in cazul mai bun cu tractiune intregrala (care tot nu e o mare realizare pe circuit), eu eram putin mandru ca masina mea cu tractiune fata are usoare tendinte supraviratorii pe circuit, iar tu care ai "a proper car" cu tractiunea propulsia pe puntea pe care ar trebui ea sa fie vrei sa o vinzi ?
Si pt ce ? Pt o masina cu multi cai si tractiune fata ? In primul rand o masina cu tractiune fata si multi cai e mult mai periculoasa/naravasa decat una cu tractiune spate... Sa bagi un RWD in drift nu e chiar asa usor cum ar crede unii... sa subvirezi cu o masina cu tractiune fata si peste 170 cp e ceva standard... In plus, ca sa folosesc cuvintele lui Clarkson e mult mai bine sa ai RWD pentru ca vei lovi copacul cu spatele si nu il vei vedea cum se apropie de tine, in timp ce cu FWD va trebui sa te uiti la copac in timp ce te indrepti spre el si il lovesti...
In privinta impozitului iti dau dreptate, si sunt in asentimentul tau, eu am un C320 cu motor de 3.0 iar ai mei au un touareg cu motor de 3.6 si un ML cu motor de 3.2... deci stiu ce inseamna impozitarea masinilor cu motoare mari in romania. Mi se pare normal sa platesc mai mult pe un motor de 3.2 decat pe unul de 1.2 dar nu mi se pare normal sa platesc de 50 de ori mai mult pentru ca nici masina nu a costat de 50 de ori mai mult, nici nu consum de 50 de ori mai multa benzina si nici nu poluez de 50 de ori mai mult.

L.E: Abia acum am vazut postarea ta... Mie mi se pare normal sa scoti la vanzare punto-ul cu motorul jalnic... Daca schimbi RX8-ul cu altceva nu castiga nimeni nimic.
L.E.2: La o analiza mai aprofundata: pastreaza RX8-ul, vinde fiat-ul si santa fe-ul si cumpara in locul lor o impreza wrx sau un evo... in felul asta veti avea 2 masini de familie, ambele cu 4 usi dintre care una va avea tractiune integrala... perfectiunea intruchipata !
James Kilowatt
Sau, in loc de Evo sau STI cumpara un Merc/Audi cu AWD si cutie automata, iar sotia n-o sa mai aiba nici o scuza sa nu-l conduca! Si ai in continuare parte si de spatiu, si awd, si fun. Si nu e musai sa aiba motorul peste 2L, da' poate sa aiba fara probleme peste 200CP.
solmar
Well, eu am gandit ca Halba dar am ezitat sa-ti spun. M-am gandit ca stii tu mai bine ce sa vinzi si ce sa cumperi, in definitiv sunt banii tai. Dar acum, avand in vedere ca suntem doi cu aceeasi parere cred ca trebuie sa reconsideri. In fond poti sa cumperi inca o masina si vei avea un parc auto din ce in ce mai divers.
tipografu
De acord cu teoriile expuse si variantele propuse,insa trebuie sa iau in calcul multe alte aspecte.
Pentru justificarea deciziei adaug noi date in completarea problemei :
Avem o fetita de 4 ani care petrece destul de mult timp in masina,dus/intors zilnic de la gradinita.
Locuim in afara Bucurestiului la aprox 20 km.
Avem nevoie neaparat de 2 masini pentru ca avem serviciile cu locatii diametral opuse si nu avem cum sa ne folosim de aceeasi masina.
A 3-a masina e binevenita,poate fi tinuta de rezerva.

Rationamentul meu este urmatorul:
S’Fe-ul e masina de baza si e ultima la care as renunta.E pentru toate anotimpurile,relativ economica,incapatoare cat o duba(si tinuta de drum tot de duba) ,automata ,confortabila atat la drum lung cat si in oras.
Prin excludere raman doua variante:
- Grande Punto,pe care daca-l vand nu iau mare lucru,cu banii de pe ea nu am ce sa iau in loc,deci pica.Poate fi tinuta foarte bine de rezerva,are taxe mici,nu cere mult.
-RX8-ul il folosesc doar 6 luni pe an si pentru restul platesc taxe si asigurari fara sa-mi foloseasca.
Nu poate fi considerat masina de rezerva decat o anumita perioada din an(1/2 primavara +vara+1/2 toamna cand merg cu ea) si nu se preteaza utilizarii zilnice in trafic urban, in oras il sufoci.Stie sa faca lucruri minunate ,dar doar daca il pui la treaba si ii oferi spatiu.
Daca-l vand pot sa iau altceva in loc care sa poata fi utilizat zilnic de colo-colo si sa-mi ofere si ceva satisfactii dinamice daca am chef sa merg mai altfel cu masina.E adevarat,orice inlocuitor as alege care sa fie si masina de zi cu zi nu se va ridica la nivelul lui RX8 ca tinuta de drum si senzatii,insa nu le poti avea pe toate,asa ca m-am consolat si am decis ca pot sa accept un astfel de compromis.
T u d o r
Era pe autovit un Clio RS cam pe la acelasi pret, model 2008 rosu. Incearca sa propui un schimb proprietarului, mie mi-a placut masina aia. E versiunea Cup asa ca trebuie sa te astepti sa fie mai rigida decat RX-ul.

Ahh, vezi ca ne-am apucat de organizarea urmatoarei intalniri, te asteptam cu Santa Fe-ul pe circuit. biggrin.gif
HalbaSus
@tipografu, eu inteleg rationamentul de a renunta la RX8... nu inteleg insa rationamentul in masina FWD cu multi cai. Adica inteleg, iarna pe zapada RX8-ul e nasol ca ai gume late, propulsie, cutie manuala, si garda joasa la sol si riscul de a te impotmoli sau derapa e foarte mare... dar cu o masina FWD... cu multi cai, cutie manuala, gume late, nu e tot la fel ? Ok, ai usorul avantaj al greutatii motorului pe puntea motrica... dar sa nu crezi ca un clio sau alt hot hatch cu garda la sol de 10 cm si cupluri multe pe rotile din fata e foarte usor de condus pe zapada.

Daca tot vrei o masina buna si iarna si vara, sa fie si fun si sa o poata conduce si sotia atunci eu as recomanda:
- Subaru Impreza WRX/Mitsubishi Evo: ai awd deci vei putea merge si iarna... si vei putea merge mai repede decat cu santa fe-ul. In plus sunt si destul de fun iarna... si nici vara nu sunt plictisitoare... motoare sub 2000 pt impozit redus (ma rog, unele impreze au motor de 2.5). Au spatiu mai mare decat RX8-ul.
- Golf V GTI DSG - Are automata, si inca o automata foarte buna, o poate conduce si sotia si cu putin training si fetita de 4 ani (glumesc evident biggrin.gif), iarna cu gume adecvate nu e catastrofala... va trebui sa te bazezi putin si pe dezapezire, insa e fun vara...

P.S: Daca nu reusesti sa o vinzi pana in sezonul rece ar fi o idee sa incerci niste gume de iarna foarte agresive, eu am Pirelli Winter Carving (sunt cramponabile ninja.gif ), iarna trecuta am iesit sa fac drifturi intr-o parcare de hypermarket, desi masina nu avea probleme in a livra suficient cuplu cat sa pierd aderenta pe toate cele 4 roti chestiile alea sapau si la cea mai mica urma aderenta ma "scoteau" din drift... nu am alunecat nici macar un odata cu ele neintentionat desi pe strada mea iarna dureaza mai mult biggrin.gif
solmar
De fapt acum ai (aveti) o masina in plus. De ce iti trebuie o a 3-a de rezerva in caz ca se intampla neintamplata? La fel de bine se strica si Punto doar stand. Si te trezesti ca in loc de o problema ai doua... Se strica o masina!? Se intampla, pentru asta exista prieteni, taxiuri, masini de serviciu, bere, sprituri, mai mult timp cu sotia, zile libere. Pare ca esti dependent de masina ceea ce este un neadevar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.