Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vw jetta 2011
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Pages: 1, 2
dumy_sl
Salut!
Ma intereseaza parerile voastre despre aceasta masina pe care tocmai am achizitionat-o si astept sa mi-o aduca ( ca asa e la noi, astepti 2 luni sa-ti aduca masina).

Bataia sa dat intre jetta si elantra, dar in final am zis ca pana la urma masina nemteasca e masina nemteasca.
DRAGOS
daca ai luat-o din rationamentul asta ai facut o alegere proasta.

daca ai luat-o pt ca era mai dotata, cu motor mai bun(consum/putere) sau mai ieftina ai facut o alegere buna.
22nst
vai... nu credeam ca mai exista oameni care cumpara o masina pt ca este nemteasca =)
RUE
cel putin la aspect noua elantra din ce am vazut pe net si la tv arata bestial.
are cineva o elantra de 1.6 de prinn 2002-2003 si la 150 000 km nu a schimbat decat consumabile si e utilizata pentru serviciu nu de plimbare doar.
masina dotata f bine, a costat 11 000 euro la vremea aia si are si climatronic. spatiu si design ok inca de atunci.
jetta nu e deloc speciala, doar ca sa zicem seamana cu passatul si e pt cine nu a avut bani sa si ia un passat nou.
asteptarea nu e prea lunga si iti urez km fara numar si evenimente!
RUE



Seri
Dummy, daca ti-ai configurat masina e normal sa astepti vreo 3 luni, chiar daca ti-o comandai din Germania, nu e un romanism. Doar masinile care sunt deja pe stoc la dealer vin in aprox 2 sapt.

La Hyundai nu inteleg de ce i-au zis Elantra si nu i30 sedan sau i35.
Eu as fi ales Hyundai pentru garantia de 7 ani, designul exterior mai sportiv, spatiul interior mai mare, dotarea standard mai bogata si pretul mult mai mic. thumbsup.gif

S-o folosesti sanatos!
dinpoplaca
Si eu as fi ales Elantra. La noi elantra pe autostrada are consum aproape ca un diesel.
22nst
nu totul se rezuma la consum
Titi1988
nu ii nemteasca.. whistling.gif
dinpoplaca
QUOTE (22nst @ Jul 31 2011, 09:40 AM) *
nu totul se rezuma la consum

Pana la urma la banii astia si la nivelul asta totul se rezuma la consum. Motoarele sunt cam la fel, dotarile cam la fel, dupa cateva luni te intereseaza doar consumul si cat te costa schimbul de ulei, filtrele etc.

Elantra arata mai bine, are garantie mai buna, precis consum mai bun si daca e si mai ieftina ?.....

laurentiu
Eu as fi ales Jetta, pentru ca toti de aici mi-ar fi spus sa aleg Elantra. smile.gif)
Lasand gluma la o parte, nu e neaparat o alegere rea... pana la urma timpul si nr de km au demonstrat ca VW nu e chiar asa cum se spune in ultimul timp. Iar acel pret ceva mai mare este oarecum justificat. Sincer eu nu as fi ales Hyundai. Mi se pare in continuare o imitatie a calitatii masinilor japoneze. Asa ca daca vrei ceva "nenemtesc" mai bine iti iei o japoneza.
Uite, eu am VW si sunt multumit. Si eu si Getodac si AlexTM si Horia... Si daca nu ma insel Azazel are Passat si e si el multumit de masina. Asa ca de ce sunteti voi asa porniti?
dumy_sl
in primul rand ca spatiu este o enorma diferenta intre jetta si elantra, clar in favoarea vw.
diferenta de pret a fost relativ mica (3000 de euro in plus jetta), asta in conditiile in care elantra are un discount de cca 2000 euro.
ca dotari, din nou jetta are un plus (configurata de mine)
ca motorizare jetta este 1.4 tsi 122 cp si elantra 1.6 benzina 132 cp (pt elantra este singura motorizare disponibila in romania)
ca design, categoric elantra, la capitolul asta are 3 clase in plus.
pmhoria
1.4 TSI 122 cai e super ok motorul, daca il cuplai si la un DSG era de vis. In rest, asteptare usoara ..si poze cand vine wink.gif
DRAGOS
Pai in cazul asta da, ai facut o alegere buna. Consum mai bun, taxe mai mici, dotari mai multe, spatiu mai mare. N-ai luat-o pentru ca e "nemteasca frate!" smile.gif
James Kilowatt
+1 Dragos
Mai mult, motorul de 1.4 de 122CP poate ajunge prin chiptuning la 150CP, cifra destul de decenta. Iar cuplul e disponibil de jos, nu e nevoie sa il chinui ca sa simti ca trage.

@Laurentiu
coreenele nu mai au dupa parerea mea nici un complex fata de japoneze. Ba din contra, dupa mine chiar incep sa fie sensibil peste, iar asta se vede in cifrele de vanzari. Coreenii sunt in crestere constanta si au ajuns in top5, in timp ce japonezii sunt in scadere, iar honda a iesit din top 20.
Uita-te la Hyundai ce motoare aduce pt Europa, si uita-te la Honda care pe un continent unde dieselul e la putere si cc sunt taxati, vine in continuare cu un singur diesel si ala de 2.2 de pe vremea potopului. Rezultatul e ca Honda a ajuns in vanzari la acelasi nivel ca defunctul Daewoo -actualul chevrolet- care e practic un newcomer.
Cat despre toyota, daca vrei o motorizare decenta intri intr-o gama de pret in care ai de unde alege masini mult mai rafinate.
Eu avand o coreeana, si cautand o masina noua, am fost dezamagit total de calitatea japonezelor in urma drivetestelor. Numa' gura mai e de ele biggrin.gif

Cu coreenele, singura problema e ca au angajat probabil la marketing pe ala dat afara de la Honda, care a decis ca in loc de motoare turbo, mai bine sa aduca motoare mari aspirate teehee.gif Motorul de 2L turbo, cu twinscroll, injectie directa si 275CP (disponibil pe sonata) nu vor sa-l aduca, desi se poate bate de la egal la egal cu orice motor de pe piata. Insa spera sa vanda 2.4, care e mai slab si cu taxe mai mari:blink:
Insa macar stau bine la diesele, sunt performante si decente la pret, spre deosebire de japonezi la care sunt fie depasite, fie exorbitante, fie amandoua. In Evropa, la urma urmei, inca dieselu' face legea, desi e posibil sa se schimbe (din nou) tendinta.
dumy_sl
QUOTE (pmhoria @ Aug 1 2011, 10:28 AM) *
1.4 TSI 122 cai e super ok motorul, daca il cuplai si la un DSG era de vis. In rest, asteptare usoara ..si poze cand vine wink.gif



DSG nu, ca urasc cutiile automate si pielea la o masina.

un alt avantaj la hyundai ar fi garantiile pe care le ofera, spre exemplu, socrii mei si-au luat i30 si au 7 ani garantie integrala spre deosebire de 2 la vw.

cat despre chiptuning-ul la 150 cp, mai bine nu, ca am un ghinion incredibil si carnetul imi sta mai mult la politie sad.gif
AlexTM
DSG nu-ti aduce decat confort la condus, nu inteleg cum ai putea sa-l urasti; daca tii neaparat sa schimbi personal vitezele, se poate si la automata.
Oricum, e tarziu.

Strict intre cele doua as fi ales si eu Jetta, daca bugetul mi-ar fi permis (mie diferenta de 3000 de Euro nu mi se pare mica). Am colindat dealerii acum aprox o luna, in cautarea unei masini. La Hyundai n-am ajuns pentru ca l-am respins din start (nu-mi place design-ul) insa printre ceilalti (Renault, VW, Opel, Citroen...) la VW era un plus la calitatea finisarilor si la impresia privind soliditatea masinii.
dumy_sl
QUOTE (AlexTM @ Aug 2 2011, 04:30 AM) *
DSG nu-ti aduce decat confort la condus, nu inteleg cum ai putea sa-l urasti; daca tii neaparat sa schimbi personal vitezele, se poate si la automata.
Oricum, e tarziu.

Strict intre cele doua as fi ales si eu Jetta, daca bugetul mi-ar fi permis (mie diferenta de 3000 de Euro nu mi se pare mica). Am colindat dealerii acum aprox o luna, in cautarea unei masini. La Hyundai n-am ajuns pentru ca l-am respins din start (nu-mi place design-ul) insa printre ceilalti (Renault, VW, Opel, Citroen...) la VW era un plus la calitatea finisarilor si la impresia privind soliditatea masinii.



corect nu este mica, dar eu vroiam sa subliniez faptul ca, din diferenta de 3000 mai ramane doar 1000 pt ca elantra avea un discount de aproximativ 2000, in concluzie la 1000 euro in plus am:

-radio cd cu mp3, touch screen si magazie de 6 cd
-8 incinte acustice
-gurile de ventilare pt locurile din spate
-mai mult spatiu pt pasagerii din spate (eu am 193 cm inaltime si pot sta in spatele meu)
-scaune fata sport
-tempomat
-asistenta la plecarile din rampa (desi nu stiu cum se manifesta)
-geamuri spate si luneta care absorb pana la 65% lumina

astea, si probabil altele care nu-mi vin in minte acum in plus fata de elantra
laurentiu
CITAT(James Kilowatt @ Aug 1 2011, 10:32 AM) *
@Laurentiu
coreenele nu mai au dupa parerea mea nici un complex fata de japoneze. Ba din contra, dupa mine chiar incep sa fie sensibil peste, iar asta se vede in cifrele de vanzari.


Cifrele de vanzari sunt irelevante pentru mine. In cazul asta VAG este peste multi ca are vanzarile cele mari. Au fost printre putinii care erau pe plus in timpul crizei. Si Mazda este in toate topurile de fiabilitate pe locuri fruntase, Volvo e tot mai apreciat in Germania, insa vanzarile sunt la pamant.
pejte
QUOTE (laurentiu @ Aug 1 2011, 09:43 AM) *
Asa ca daca vrei ceva "nenemtesc" mai bine iti iei o japoneza.


thumbsup.gif
Seri
Asistenta la plecarea din rampa mentine franele pana cand incepi sa mergi inainte. Nu stiu daca se activeaza singur sau trebuie sa actionezi frana de parcare inainte.
James Kilowatt
@Laurentiu
Evident ca vanzarile nu sunt un argument in sine, ci doar o indicatie. Vanzarile puternic sunt influentate de imagine (cum e la VAG), nu doar de calitatea msinilor, insa aici nu se aplica. Coreenele nu au o imagine mai buna decat japonezele, dimpotriva. Prin urmare daca au inceput sa le bata in vanzari inseamna ca japonezii dat-o in bara. Si nu ma refeream doar la germania, ci in Europa in general. Japonezii au luat-o in directia proasta, in timp ce coreenii in cea buna. Coreenii au inceput sa faca masini "europene", pentru europeni, in timp ce japonezii in continuare par sa gandeasca masinile pt piata lor si sa le aduca si la noi.

Care-i reteta de succes in Europa? Un "Golf", "Megane", cu motor diesel pe la 1.6, the sweet spot in materie de performante si fiscalitate (PSA, Ford, (tot motoare PSA), VAG, Fiat&Co, toti au 1.6, Reno are 1.5, iar Ford au si unul de 1.8, Opel de 1.7). Merge si nu 2L pentru cine vrea ceva mai musculos (toti de mai sus au cate unul, insa toti "opriti la 1999cc, inclusiv MB si BWM). Sub e prea anemic pe niste masini din ce in ce mai grase, peste e prea taxat.
Ce-au facut coreenii? Au venit fix cu o compacta care e ca dimensiuni exact media compactelor europene, cu motor diesel de 1.6. Si unul mai potent de... 2L, ce coincidenta.
Ce fac japonezii? Vin cu o compacta scumpa de mori (civic benzen la aceeasi echipare costa cat petrolierul meu, si are performante inferioare), taxata cam tare in vers dizal (2.2L), si, parere personala, calitate jalnica, mult sub coreene. De garantie nici nu mai zic.
Iar Corolla/Auris nu prea sunt pe gustul europenilor, care le vor mai rigide si ceva mai iuti (astea au dizal de 1.4). In materie de tinuta de drum in Europa moda e alta decat in US sau Japonia, iar astia probabil vin cu aceeasi suspensie pe toate pietele.

Ar mai fi o reteta de succes.... Loganul si Dusterul. Deocamdata Logan nu are concurenta, insa Dusterul incepe sa aiba, si e tot de la coreeni, nu de la japonezi.

La benzinare situatia e mai la egalitate, nici coreenii nici japonezii inca nu s-au prins de moda de downsizing pornita din Italia si Germania(motoare mici, injectie directa si turbo, cum au surorile italiene, VAG, Opel sau PSA-BMW). Aka, consum mic, performante acceptabile si costuri fixe scazute, alegerea cuiva care merge putin. Sunt curios care se vor adapta primii, japonezii sau coreenii.
AlexTM
Amu', ca sa fiu carcotas, eu as fi preferat Octavia fara sa stau mult pe ganduri. Jetta pare intr-adevar "Passat-ul saracului" smile.gif
Octavia are spatiu interior mare (nu m-am uitat atent in Jetta dar sunt convins ca e mai mare), are portbagaj mai mare
Dezavantaje ... hmmm ... nu-mi vine nici unul in minte smile.gif
DRAGOS
@J Kw

Mai, nu stiu cum e in belgia, dar in romania in continuare civicul e cu 2-3 mii euro mai ieftin ca un golf echipat similar, cum era si cand l-am cumparat eu. De comparatia cu superb nu se pune problema.

Si acum sincer, am condus golf destul de mult si din cand si o jetta din aceeasi generatie. Niciunul nu are nicio treaba cu civicul la capitolul feeling, de orice fel. De la feeling pe sosea, frane, directie, cutie de viteze, pana la asezarea comenzilor in interior, scaune, asezare a pedalelor, golful mi se pare clar inferior.

Singurul loc unde golf-ul bate civicul este la comfort, insonorizare si foarte putin pe la calitatea asamblarilor, dar si acolo e discutabil, civicul are materiale mai frumoase si placute la atingere dar mult mai pretentioase.

Ca sa nu mai spun de garantia vw, care in romania e dupa cum ai noroc sau au chef cei de la service.

Eu si daca as face alegerea de 10 ori, tot civic as lua in clasa asta, chiar si acum cand au aparut vreo 3-4 modele noi si civicul e la final de generatie.
James Kilowatt
In Ro e posibil sa fie cu totul alte preturi, mai mari la nemtesti si mai mici la chinezarii biggrin.gif
Eu am fost f dezamagit de civic la drivetest in materie de calitate. Greieri, pastic naspa, si cu cutie automata (destul de banala) voiau 24k€, cu tot cu reducere, adica fix cat am dat pe petrolier (care insa e cu manuala). Insa la greieri si insonorizare e sub Hyundai Getz care avea de 30 ori mai multi km. A remarcat asta pana si nevasta-mea care nu se pricepe la masini si nu observa o groaza de alte detalii.
In privinta tinutei de drum, iar e discutabil. E rigida, insa subvireaza ca un ciocan, cel putin in configuratia standard. M-am convins de asta si pe Euroring acum 2 sau 3 editii, unde a venit un tip cu type-R. Am facut si cateva tururi dupa el cu George in masina, intreaba-l si pe el daca pe mine nu ma crezi biggrin.gif Nici timpii scosi pe fastestlaps nu sunt grozavi.
Golf s-ar putea sa nu para, insa s-ar putea sa fie mai rapida pe circuit. G4 era sinistru, G5 nici mie nu mi s-a parut grozav, insa G6 chiar nu e rau deloc.


LE
De fapt.. ia uite, comparatie cu un golf mai slab motorizat
http://fastestlaps.com/comparisons/honda_c...22ps_mk_vi.htmlµµ

Sau daca vrei ceva mai agresiv
http://fastestlaps.com/comparisons/honda_c..._gti_mk_vi.html
DRAGOS
Mircea si al sau type-r, hehe laugh.gif Din ce imi aduc aminte a scos totusi timpi destul de buni.

Greieri, am avut si eu cativa, dar nu era nici pe departe full de greieri. Intr-adevar, ma enervau groaznic, dar aparusera din cauza drumurilor de kkao si a suspensiei destul de tari, chiar si stock. Intre timp i-am rezolvat pe toti in garantie si masina e absolut silent, inclusiv pe piatra cubica.

Pe forumul marcii sunt persoane de prin germania si alte tari cu drumuri normale care n-au avut niciodata probleme cu greierii. Nu stiu ce era cu masina aia de drive-test, dar inclin sa cred sa cred ca era rupta. Plastic de cacao exista la greu, dar nu mi se pare mai varza ca cel din golf de exemplu. Ambele au zone cu platic dur si zone cu plastic ok.

La capitolul stabilitate, eu am o vaga senzatie ca problema masinii stock sunt gumele, michelin pilot primacy. Astea-s gume de limuzina, cu indice de viteza W(300km/h, la ce dracu le-o trebui nu stiu, nici in picaj nu atinge viteza asta), care tin o vesnicie, dar care n-au nicio treaba cu virajele. Intr-adevar se simte subviratoare, dar nu mai rau ca alta tractiune fata. Diesel a condus masina mea(si stock si cu suspensia noua) si poate sa-si dea cu parerea.

Totusi, stiu o groaza de persoane cu gti si type-r, parerea unanima de ambele parti este ca pe circuit type-r-ul joaca in alta liga. E ceva putred acolo.
DRAGOS
LE: acum am vazut ca acolo e vorba de golf 6, care e clar mai rapid in linie dreapta, dupa 0-100 pare a fi DSG. In plus e masina aparuta in 2009, anul in care type-r a iesit din farbicatie. smile.gif Totusi, daca te uiti pe timpi, ai sa observi ca pe unele circuite, mai scurte in general, sunt aproapiate ca timpi.

masina de comparat cu fn2 este gti5
James Kilowatt
Daca zici tu smile.gif
http://fastestlaps.com/comparisons/vw_golf...type-r_fn2.html
Pe circuit e stransa treaba, insa tine cont ca G5 GTI e mai lenta in linie dreapta.

Io-te si la astia:
http://fastestlaps.com/comparisons/honda_c...k_v_20_fsi.html

Mircea nu stiu ce timpi a scosi, insa nu pareau prea grozavi. George mergea "cu frana pusa" dupa el, normal oarecum avand in vedere ca avea de doua ori mai multi HP, si e drept ca ala uneori mai si facea cascadorii intentionat, gen frana de mana smile.gif Insa masina subvira in mod evident ca un hatch de mers la supermarket, reusea cat de cat sa o faca neutra cu frana de mana... insa nici asa nu supravira ca o masina sport ce se vrea. 120d-ul lui Pista de ex se comporta mult mai bine. In 2 sau 3 tururi in care s-a jucat inclusiv cu frana de mana (cat am stat cu George in spatele lui) nu a trebuit contrabracheze nici macar o singura data.

Io-te ce zic si asta
http://www.youtube.com/watch?v=PaYW1mUE8RI

LA drivetest am fost cu doua, nu cu una, o 1.8 benzen manuala si 2.2 dizal automata. Amandoua aveau problema cu greierii. Singura chestie interesanta a fost consumul la benzen, comparabil cu cea diesel. A, si trapa, aia i-a placut sotiei smile.gif Eu nu cred ca erau doar chinuite, ci prost facute. Am mers si cu accord (tot dizal), de la acelasi dealer si pe acelasi drumuri si ala nu avea probleme cu greierii. Avea insa o problema cu pretul, 33k la prima strigare.
DRAGOS
Pai in link-ul dat de tine, in linie dreapta masinile sunt egale. Type-r chiar pierde dupa 100km/h, din ce in ce mai rau, 0.2s pana la 100mph si 0.4 pana la 200km/h. Singurul loc in care cel putin teoretic castiga e la 0-400m, dar acolo conteaza startul de pe loc. Pe cirucuit e stransa treaba, dar in favoarea hondei. Deci?


Max speed 235 kph 235 kph
0 - 100 kph 6.8 s 6.8 s
0 - 100 mph 16.1 s 15.9 s
0 - 200 kph 33.8 s 29.9 s
1/4 mile 14.8 s 14.9 s

Cu golf5 2.0fsi chiar m-am jucat...si am cam castigat. Nu zic, o fi vorba si de sofer, cifrele alea de pe site probabil reflecta intr-o oarcare masura realitatea.

Mircea e "jucaus" de fel, nu e un etalon pt mers repede, ii place sa se dea in specatcol.

Prin comparatie cu bmw-ul lui pista in mod evident iese in dezavantaj, nu se compara masinile, dar seria 1 costa de noua de 2 ori cat un civic echivalent. Eu as zice ca subvireaza exact ca o tractiune fata.
dinpoplaca
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 2 2011, 02:46 AM) *
@Laurentiu
Evident ca vanzarile nu sunt un argument in sine, ci doar o indicatie. Vanzarile puternic sunt influentate de imagine (cum e la VAG), nu doar de calitatea msinilor, insa aici nu se aplica. Coreenele nu au o imagine mai buna decat japonezele, dimpotriva. Prin urmare daca au inceput sa le bata in vanzari inseamna ca japonezii dat-o in bara. Si nu ma refeream doar la germania, ci in Europa in general. Japonezii au luat-o in directia proasta, in timp ce coreenii in cea buna. Coreenii au inceput sa faca masini "europene", pentru europeni, in timp ce japonezii in continuare par sa gandeasca masinile pt piata lor si sa le aduca si la noi.


James are dreptate. Si la noi in state hyundai vinde in fiecare luna tot mai multe masini.

"The New York international auto show opens this weekend in Manhattan and one auto maker getting a lot of buzz is Hyundai. Sales for the South Korean auto maker are racing ahead of its American and Japanese competitors. In March, it posted the best month ever, with sales surging 32 percent"

Cand am cumparat eu accentul in 2002 a fost $11800, si cu garantia pe care o au. Orice alta masina incepea de pe la $17000.
A fost o alegere foarte buna. Masina are 210000km. Cu diferentza de bani fatza de alta masina mi-am platit benzina pana acum whistling.gif .
James Kilowatt
Dupa calculul meu, din linkul ala G5 GTI bate Type-R pe circuit cu 7-3. Si asta desi e mai lenta pe 0-100, pe 100-160 si pe 160-200 (chiar urat), si pe 1000m...

Civic Type-R se vrea masina sport, in timp ce 320d e masina (dizal) de supermarket. Plecand de la ipoteza asta, si una si cealalta au tractiunea pe rotile gresite biggrin.gif

Mircea e clar ca se juca, insa eu nu ma leg de timpi (pe care nu-i stiu) ci de faptul ca de fiecare data il vedeam ca-i pleaca nasu' primul, chiar si in franare. Si nici n-am idee daca avea suspensia stock, poate ca e modificata si mai are de reglat la ea. Diesel umblase la geometrie ca sa schimbe caracterul subvirator al masinii lui reasonably priced, deci teoretic se poate corecta macar partial si din reglaje.

@Dinpoplaca
Daca Hyundai ar fi adus in Europa motorul turbo de 2L, care e disponibil la voi, probabil acum as fi avut o Sonata...
DRAGOS
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 2 2011, 06:12 PM) *
Dupa calculul meu, din linkul ala G5 GTI bate Type-R pe circuit cu 7-3. Si asta desi e mai lenta pe 0-100, pe 100-160 si pe 160-200 (chiar urat), si pe 1000m...

Civic Type-R se vrea masina sport, in timp ce 320d e masina (dizal) de supermarket. Plecand de la ipoteza asta, si una si cealalta au tractiunea pe rotile gresite biggrin.gif

Mircea e clar ca se juca, insa eu nu ma leg de timpi (pe care nu-i stiu) ci de faptul ca de fiecare data il vedeam ca-i pleaca nasu' primul, chiar si in franare. Si nici n-am idee daca avea suspensia stock, poate ca e modificata si mai are de reglat la ea. Diesel umblase la geometrie ca sa schimbe caracterul subvirator al masinii lui reasonably priced, deci teoretic se poate corecta macar partial si din reglaje.

@Dinpoplaca
Daca Hyundai ar fi adus in Europa motorul turbo de 2L, care e disponibil la voi, probabil acum as fi avut o Sonata...


100% avea suspensie modificata, dar nu stiu daca doar arcuri sau tot kit-ul.

ma crezi daca iti spun ca mie mi-a plecat si spatele de foarte multe ori? biggrin.gif poate m-am invatat eu cu masina si stiu sa-i omor subvirarea, nu stiu, dar am mers si cu type-r, iar acolo tendinta de a fugi de spate e chiar foarte pronuntata, asta daca nu accelerezi ca bembeleu la mijlocul virajului, pt ca atunci clar vei avea doar subvirare.
James Kilowatt
Tu ai suspensii stock?
DRAGOS
arcuri H&R si amortizoare stock.
dumy_sl
vad ca v=ati abatut de la "calea cea dreapta" tongue.gif
AlexTM
Alea jacta est. Masina a fost deja aleasa, ce mai sa palavragim atata smile.gif
Insa este extrem de important de stabilit ce e mai bun dintre Civic si Golf smile.gif smile.gif Eu cred ca e mai civic sa-ti iei Golf
HalbaSus
Cateva consideratii despre cel mai fierbinte versus... de acum cativa ani biggrin.gif, respectiv Golf V vs Civic:

1. Civic era mai ieftin in felul in care cutitele Ginsu de la teleshoping sunt mai ieftine decat cutitele cumparate din magazin. Desigur ginsu care taie pantofi si lemn si chiar metal este mai scump decat cutitul similar din magazin, dar mai primesti si un cutit pt curatarea legumelor, unul pentru peste, unul pentru branza, inca un cutit Ginsu de rezerva si daca suni in urmatoarele 5 minute mai primesti si un set de furculite. Deci da, civicul era mai ieftin decat un golf cu aceleasi dotari... dar era mai scump decat un golf dotat decent...
2. Politica de preturi de la honda era cu totul diferita fata de VW. La honda marja de negociere era extrem de mica, pretul afisat pe site era relativ fix... La VW pretul afisat pe site era cu minim 5% mai mare decat se gandeau ei sa primeasca pe masina, intrai in showroom si daca apucai sa vorbesti cu un vanzator deja pica 5%... daca insistai si erai bun negociator reducerea era si mai mare.
3. Per total golful a fost si a ramas o masina mai accesibila, eu stiu mai multe persoane care au luat golfuri sub 15.000 euro insa pe site-ul honda cel mai ieftin civic e 18.000 de euro cu motorul de 1.4. De banii aia VW are Golf VI 1.4 TSI 122 cp cu dotari arhisuficiente.

Acum sa uitam de pret:
- Civicul e o masina mai spectaculoasa, no doubt about it, arata ca un OZN (in sensul bun), si are un bord ca un pom de craciun care nu are cum sa nu te faca sa zambesti... Are esapamente triunghiulare FFS... in timp ce golful arata... ca un golf... designul e banal, iar interiorul e "nemtesc", toate butoanele sunt la locul lor insa nimic nu sare in evidenta, e gri... banal, neinteresant (sau clasic, elegant, rafinat... depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile).
- Golful 5 avea motorizari de la 1.4 - 80 cp normal aspirat pana la V6 260 cp sau 2.0TFSI 230 cp... Honda avea 1.8i 140 si 2.0 192 cp (care era minunat ca realizare tehnica, raportul cp/cmc fiind foarte bun... dar pentru mers la supermarket si depasiri lejere cred ca as fi preferat un 2.0 Turbo de 200 cp... care chiar daca tehnic nu era o mare realizare, avea multe cupluri la turatii mici).
- Golf V avea suspensie independenta spate, Civicul nu.
- Civicul nu avea motoare diesel care sa merite luate in calcul.
- Golful putea veni cu tractiune integrala sau cutie automata cu dublu ambreaj. Civicul nu.
- Strict rational vorbind nu puteai alege alta compacta in afara Golfului (cel putin nu pana la aparitia Cee'd-ului si i30-ului la oferta care au facut dumping cu preturile la compacte)... Era (si in mare parte a ramas) cel mai bun allrounder la clasa compacta iar golful GTI era cel mai bun "hot-hatch allrounder"

INSA:
Cel mai bun allrounder nu e tot timpul cea mai buna alegere. Civicul arata infinit mai spectaculos, iar oamenii care spun ca asta nu conteaza sunt genul de oameni care isi iau nevasta cu mustata si beau bere fara alcool iar cel putin in Romania, tara unde nu poti arunca o piatra fara sa nimeresti un VW, civicul e o alegere mai exotica si mai exclusivista. In plus cel putin pe hartie Civicul va fi mai fiabil si are garantie mai buna.

James Kilowatt
Civicul e o masina care in dimensiuni de compacta au reusit sa creeze spatiu si portbagaj de familiala, fara sa o faca sa arate ca un monovolum (gen scenic), ci pastrand un design de hatch tineresc smile.gif Foarte foarte bine gandita masina. Pe mine unu' ma entuziasmase f tare, pana cand am facut drivetestul.
Suspensia spate e in principiu un dezavantaj, insa unul pe care il simti foarte rar sau deloc. Contraexemplu, Nubira are suspensie independenta insa nu straluceste la tinuta de drum.
Insa e prost construita, cele de test mi-au dat impresia de ieftinache si asamblate la 'sto (repet, eu venind de pe Hyundai, nu de pe Bentley). Nu am stat ca Rebel sa masor lufturile insa dadea impresia ca plasticele stateau sa cada. Si asta fara sa fiu unul foarte pretentios cu plasticele, de exemplu si loganul (sau hyundaiul de pe care veneam) mi se pare ca are plastic (si mai) ieftinache insa nu pare asamblat la 'sto si nu da impresia ca ramai cu el in mana daca il chinui putin sa vezi daca scartaie. Daca cereau 15k€ negociabil era o treaba, puteai face un compromis, insa au cerut 24k€.

Chestia cu garantia si fiabilitatea e discutabila. La mine la Honda ai 3 ani.
Adac da civicul penultima in categoria compacte, in timp ce reliability index o da in top. Adac e nemtesc, iar civic "englezeasca", ca si reliabilityindex biggrin.gif Deci, se explica.
dinpoplaca
VW nu mi-as cumpara niciodata. Sunt masini slabe + nu merg decat cu benzina cea mai buna.

Civicul cel putin la noi nu-si pierde valoarea. Pe strada vezi o gramada de civicuri de acu 20 de ani, dar nu vezi nici un VW de acu 15 ani.

Mie nu-mi place cum se simte la condus civicul. Motorul suna ca si cum s-ar chinuii si ar trage din greu.

Daca ar fii sa aleg din noui intre Golf si CIvic as alege Elantra whistling.gif
dumy_sl
QUOTE (dinpoplaca @ Aug 3 2011, 02:26 PM) *
VW nu mi-as cumpara niciodata. Sunt masini slabe + nu merg decat cu benzina cea mai buna.

Civicul cel putin la noi nu-si pierde valoarea. Pe strada vezi o gramada de civicuri de acu 20 de ani, dar nu vezi nici un VW de acu 15 ani.Mie nu-mi place cum se simte la condus civicul. Motorul suna ca si cum s-ar chinuii si ar trage din greu.

Daca ar fii sa aleg din noui intre Golf si CIvic as alege Elantra whistling.gif




Nu ma pre pricep la masini si nu am condus niciodata civic, insa vw mai vechi de 15 ani am vazut cu miile, dar civic......

sa fim seriosi, clasamentul la noi in romania este urmatorul(ma refer ca nr de masini pe strazi)
1.dacia
2.bmw
3.volskwagen
4.audi
si restul
dinpoplaca
QUOTE (dumy_sl @ Aug 4 2011, 01:14 AM) *
Nu ma pre pricep la masini si nu am condus niciodata civic, insa vw mai vechi de 15 ani am vazut cu miile, dar civic......

Asta e in romania inamerica e diferit.
VW-urile sunt slabe, si nu prea rezista, nici nu prea vezi pe strada. Honda si Toyota sunt masinile care rezista cel mai mult. Aici drumurile sunt bune si nu se strica nimic decat motorul si transmisia.
Toyota si Honda merg fara probleme 350000km fara sa te atingi de ele.
dumy_sl
tin sa te anunt ca masina europeana cea mai vanduta in america este vw jetta.
DORU
Arunca un ochi aici http://www.youtube.com/watch?v=6wUa5KaieLA si zi-mi si mie daca e adevarat ce prezinta ala la Corolla...

Am inteles ca noua Jetta o copiaza sad.gif
dinpoplaca
QUOTE (dumy_sl @ Aug 22 2011, 01:22 PM) *
tin sa te anunt ca masina europeana cea mai vanduta in america este vw jetta.

Da dar asta nu inseamna ca se vand foarte multe biggrin.gif . Asta inseamna ca masinile europene se vand foarte slab. Pe strada vezi numai japoneze.
dinpoplaca
"Sorry, VW, but Hyundai Accent is 'the people's car,'"

Hyundai se para ca vinde cele mai multe masini la clasa compacta.

http://english.chosun.com/site/data/html_d...1082200582.html


http://autos.aol.com/gallery/best-selling-cars/
dumy_sl
QUOTE (dinpoplaca @ Aug 22 2011, 09:15 PM) *
QUOTE (dumy_sl @ Aug 22 2011, 01:22 PM) *
tin sa te anunt ca masina europeana cea mai vanduta in america este vw jetta.

Da dar asta nu inseamna ca se vand foarte multe biggrin.gif . Asta inseamna ca masinile europene se vand foarte slab. Pe strada vezi numai japoneze.



aici nu te contrazic smile.gif


dumy_sl
QUOTE (DORU @ Aug 22 2011, 07:43 PM) *
Arunca un ochi aici http://www.youtube.com/watch?v=6wUa5KaieLA si zi-mi si mie daca e adevarat ce prezinta ala la Corolla...

Am inteles ca noua Jetta o copiaza sad.gif



ai inteles gresit, spune ca se aseamana ca design exterior

omul este dealear vw, desi ceea ce arata cam spune totul, asta in conditiile in care masinile au aproape acelasi pret

singurul lucru care o strica pe jetta este plasticul de pe portiere, mie mi se pare ca este de ceea mai proasta calitate (dar trebuiau sa scoata pretul de undeva).

cand o sa ajunga masina o sa pun poze si o sa va spun mai multe.
pmhoria
QUOTE (DORU @ Aug 22 2011, 06:43 PM) *
Arunca un ochi aici http://www.youtube.com/watch?v=6wUa5KaieLA si zi-mi si mie daca e adevarat ce prezinta ala la Corolla...

Am inteles ca noua Jetta o copiaza sad.gif

In urma acestui clip m-am dus la Toyota acu ceva vreme sa vad cu ochii mei minunea. Ei bine, clipul e fake. Nu se misca nimic in halul ala.
dinpoplaca
Astia de la Wv ( Dealeri) fac o gramada de mizerii de-astea.

Au facut un video intre Wv Jetta diesel si Prius, in care au vrut sa vada care consuma mai putin si merge mai mult cu un rezervor plin, dar au uitat sa spuna ca in rezervor la jetta intra cu vreo 16 litri mai mult decat in Prius ????
solmar
dinpoplaca
Nicvi nu trebuia sa ne mai spui. Stim ca lumea e rea! Iar chestia cu Priusul e stiuta, cei care n-au ii invidiaza pe cei care au. Iar astia de VW sunt mici copii, sa vezi ce urat vorbesc dealerii de la Maserati sau astia de la Ferrari de Prius. Stau cu o frica ca vine Priusu din urma .... Asta e, ghinion!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.