Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Examenul de Bacalaureat 2011
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Probleme Sociale
Pages: 1, 2
mike.omega
http://stirileprotv.ro/stiri/social/a-dat-...nul-vietii.html

Momentan fara comentarii...
Titi1988
nu mai invata nimic, au alte preocupari -etnobotanice, petreceri, counter, WoW, betii, sex, peste 98% dintre ei nu au citit o carte in viata lor, nu isi mai dau interesul deloc, parintii au probleme mult mai mari decat sa se intereseze de copiii lor . Cam astea sunt in proportie de 80% restul de 20% sunt profesorii pe care nu ii mai intereseaza din cauza salariilor mizere. Dar exista si o parte buna, o sa se profileze la scoli profesionale si o sa avem mana necalificata si calificata ca nu avem nevoie doar de ingineri doctori si avocati sa mearga economia confused.gif
former_ozz
Mi se pare perfect normal sa ai ocupatiile alea pe care le insiri acolo smile.gif.

QUOTE
ca nu avem nevoie doar de ingineri doctori si avocati sa mearga economia


Aici gresesti, cea mai mare parte din slujbele mai putin calificate sint usor de exportat mai la est.
DRAGOS
QUOTE (former_ozz @ Jul 4 2011, 09:47 AM) *
Mi se pare perfect normal sa ai ocupatiile alea pe care le insiri acolo smile.gif.


+1.

Este 99% vina sistemului si a caracterelor infecte care au legatura cu el, de la ministri si secretari de stat, pana la profesori. In 12 ani de scoala am intalnit maxim 5 profesori care si-au dovedit calitatea de la A la Z.

Ca sa primesti bani trebuie intai sa ai rezultate, nu invers! Scuza asta cu salariile scazute numai la noi poate aparea. Nu-ti convine salariul, pleci, nu iti bagi joc! Consideri ca nu esti suficient de bine platit pt calitatea muncii tale? Pleci unde consideri tu ca ti-e mai bine, asa functioneaza treburile!