Help - Search - Members - Calendar
Full Version: silly season 2012
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
FIA a publicat zilele trecute prima schita a calendarului de anul viitor. in forma actuala vor fi 21 de curse, ce se vor desfasura pe parcursul a 8 luni, cu pauza obisnuita de o luna intre ungaria si belgia. dupa patru ani de absenta F1 revine in SUA cu circuitul de la Austin, in timp ce MP al turciei este inca neconfirmat.

Bahrain, Sakhir – 11 Martie
Australia, Melbourne – 18 Martie
Malaysia, Sepang – 1 Aprilie
China, Shanghai – 8 Aprilie
Korea, Yeongam – 22 Aprilie
Turkey, Istanbul – 6 Mai
Spain, Barcelona – 20 Mai
Monaco, Monte Carlo – 27 Mai
Canada, Montreal – 10 Iunie
United States, Austin – 17 Iunie
Europe, Valencia – 1 Iulie
Great Britain, Silverstone – 15 Iulie
Germany, Hockenheim – 29 Iulie
Hungary, Budapest – 5 August
Belgium, Spa – 2 Septembrie
Italy, Monza – 9 Septembrie
Singapore – 30 Septembrie
Japan, Suzuka – 14 Octombrie
India, Greater Noida – 28 Octombrie
Abu Dhabi, Yas Marina – 11 Noiembrie
Brazil, São Paulo – 25 Noiembrie

daca am numarat eu bine, 12 dintre curse se vor alerga la distanta de doar o saptamana... mi-e mila de ei
Oana
FIA a confirmat calendarul pentru 2012

18/03 Australia
25/03 Malaysia
15/04 China
22/04 Bahrain
13/05 Spain
27/05 Monaco
10/06 Canada
24/06 Europe
08/07 Great Britain
22/07 Germany
29/07 Hungary
02/09 Belgium
09/09 Italy
23/09 Singapore
07/10 Japan
14/10 Korea
28/10 India
04/11 Abu Dhabi
18/11 United States
25/11 Brazil
Seri
Good news, Iceman revine in 2012 cu Lotus:

http://www.autoblog.com/2011/11/29/kimi-ra...tus-renault-gp/
azazel1
sunteti siguri ca acest calendar 2012 este oficial ?
pt mai anul viitor aveam programat sa merg ca turist in barcelona iar daca se intoarce si kimi, voi merge si la f1.
f1anatic
QUOTE (azazel1 @ Nov 30 2011, 01:06 AM) *
sunteti siguri ca acest calendar 2012 este oficial ?
pt mai anul viitor aveam programat sa merg ca turist in barcelona iar daca se intoarce si kimi, voi merge si la f1.



Kimi se intoarce el, dar ma astept ca sezonul lui sa fie la fel de urit ca si cel al lui Schumacher in 2010.
azazel1
mygpticket.com -250 euro
gpticketshop.com-224 euro

stie cineva de aceste doua site-uri ?
vreau sa iau bilete pt barcelona
Oana
eu de aici mi-am luat biletul cand am fost in valencia si nu am avut nicio problema. nu stiu nimic de cele pe care le-ai postat tu.

calendarul a fost preluat de pe pagina oficiala F1, deci mai oficial de atat nu cred ca se poate...

LE: Entry list for the FIA Formula 1 2012 championship
azazel1
pe skybet cotele pt 2012 sunt cam asa:

vettel 5/4
hamilton 4/1
alonso 6/1
webber 12/1
raikkonen 50/1
massa 50/1
rosberg 50/1
di resta 66/1
sutil 66/1
petrov 66/1
kobayashi 66/1
msc 66/1


exista si un tab cu kimi raikkonen specials:
2/1 to win a race in 2012
40/1 to win on renault debut
Oana
sa inteleg ca sezonul urmator o sa fii din nou activ pe forum? smile.gif
azazel1
mi se pare de rahat ca l-au angajat pe grosjean la renault.
erau atatia piloti ce puteau sa ia cealalata masina: sutill, hulkenberg, di resta.
daca vor sa faca echipa asa cum trebuie, grosjean nu avea ce cauta la renault. l-as fi preferat pr hulk. sau poate nu au angajat un pilot de top tocmai pt a se dispersa de el mai usor in situatia in care se va intaroarce kubica in 2013.
20krpm
foarte probabil ca doar sutil e disponibil, si ca di resta si hulkenberg or sa alerge la anul pentru force india. despre kubica, parerea mea e ca a cam rupt relatile cu lotus (renault) de cind si-a dat seama ca nu va putea conduce suficient de bine la inceputul sezonului, si dupa mine bine a facut, pentru ca are sanse bune cu ferrari pe 2013, daca nu cumva chiar pe la jumatatea lu 2012. asta daca o sa poata sa conduca... in ceea ce-i priveste pe lotus, au vrut sa aiba un sofer cu experienta si inca unul pe care sa-l creasca. nu uita ca grosjean e managed de boullier, si probabil ca e vorba si de mutat niste bani dintr-un buzunar in celalalt. daca ar fi asteptat un pic, si-ar fi aflat ca alguesuari sau buemi sint disponibili, e posibil, dar nu si probabil, ca lucrurile ar fi putut fi altfel.

dar ce, grosjean e problema la lotus? parerea mea e ca problema e raikkonen, care nu stiu zau ce mai cauta in vreo masina de f1. anticipez seriozitatea si interesul lui dupa cum a purtat negocierile cu celelalte echipe. barem lotus stie sa taie macaroana si la mijlocul sezonului, si cind zic asta, nu la grosjean ma gindesc.
azazel1
hai mai 20krpm, macar tu ar trebui sa vezi printre randuri.
dupa MP al spaniei 2008, adica dupa 4 curse, raikkonen avea 9 puncte avans(victoria era punctata cu 10) si se parea ca acesta urma sa castige campionatul la pas.

in spania 2008 a fost mare agitatie intre ferrari si santander si atunci s-a semnat neoficial contractul intre santander si ferrari si implicit intre alonso si ferrari. calculele celor de la santader spun ca la fiecare euro investit in f1 ei castiga alti 3 in loc multumita acestui sport, calcul ce nu mai reiesea in situatia in care la ferrari era si raikkonen impreuna cu alonso iar gloria era impartita, sau mai rau, era luata in mare parte de raikkonen.
au fost jocuri mari de culise la ferrari, masina nu a mai inceput sa fie apoi pe stilul lui raikkonen(subvira) iar raikkonen a fost elimant si da, poate din acest motiv al sabotarii, raikkonen a inceput sa fie demotivat.
dupa spania 2008, performantele lui raikkonen au inceput sa scada si practic pt banii lui santander, ferrari au acceptat sa piarda campionatul la piloti in 2008 pt ca raikkonen il putea lua sigur. sa nu imi spuna mie cineva ca brusc dupa spania 2008, raikkonen a uitat sa conduca.

cum dracu iti explici ca dupa accidentul lui massa din 2009, raikkonen a inceput sa faca minuni cu ferrari ? sa ia podiumuri si chiar o victorie cu un harb. ferrari nu putea sa-si compromita sezonul mai mult de atat si sa nu ii acorde sprijinul filandezului.

daca KR nu va avea probleme cu anvelopele, va merge bine, asta este opinia mea.

in fond:
"Nobody really knows what I do or what I think apart from myself, so I don't really care what people say."
20krpm
asta e o explicatie antica si nu stiu de ce vii cu ea acum. n-am vreo problema cu ea, n-o contrazic. daca tie iti place sa crezi in facaturi din astea ziaristice, e ok pentru mine. eu, dupa ce citesc una ca asta, gindesc ca omu simplu, ca daca raikkonen nu si-ar fi bagat picioarele, ferrari ar fi fost alonso-raikkonen, nu alonso-massa.

asa cum citezi si tu: "Nobody really knows what I do or what I think apart from myself, so I don't really care what people say." sa spuna vreun angajat de-al meu, mai ales in mod public, asa ceva, ar fi pe usa afara in aceeasi zi. *atitudinea* lui raikkonen o sa fie problema la lotus, nu capacitatea lui de a conduce masina. mai rau, atitudinea lui e ceva sigur, iar capacitatea de a conduce masina e o necunoscuta. om vedea.
Seri
Pe Raikkonen nu l-a adus Boulier, ci mai degraba Dany Bahar. El are planuri mari pentru Lotus Group, iar Kimi este important pentru ei ca brand ambasador. Cred ca o sa se simta bine Kimi stiind ca are sprijinul intregii echipe.
20krpm
corect. boullier probabil ca a avut o influenta bunicica in privinta lui grosjean, dar in privinta lui kimi nu cred ca a fost vorba decit de buget. si e valabil si in cazul lui grosjean - daca performanta nu e acolo unde e asteptata la jumatatea anului, daca nu se intrevede o tendinta ascendenta, grosjean e afara. si cu el ma tem ca e afara si boullier.
azazel1
QUOTE (20krpm @ Dec 16 2011, 04:02 PM) *
...ca daca raikkonen nu si-ar fi bagat picioarele, ferrari ar fi fost alonso-raikkonen, nu alonso-massa.



tu nu intelegi ca niciodata nu s-a pus problema ca alonso sa fie in echipa cu raikkonen. santander nu accepta combinatia raikkonen-alonso pt ca le putea aduce pierdri, sau mai bine spus exista riscul sa nu le aduca aceeasi profitabilitate daca alonso era infrant. in plus de asta, este un interviu pe youtube dupa magnificul MP al spaniei 2008 cu montezemolo in care spune ca o combinatie alonso raikkonen nu este benefica pentru ferrari.
nu raikkonen si-a bagat picioarele, santander a facut-o, iar raikkonen a fost obligat sa abdice, neavand materialul tehnic.
daca situatia era la fel ca inainte, raikkonen lua titlul in 2008, un titlu pe care nu stiu daca ferrari il vor mai vedea in urmatorii 2-3 ani.
20krpm
ba da, ti-am spus ca pricep de unde vii, si ca nu te contrazic, dar cu toate astea io zic BS.

Diesel
cristsib
Stiti ceva de asta ?
Oana
da... din pacate pentru Sutil scandalul asta i-a patat numele. sper doar sa nu-i afecteze si cariera.

jurnalistii vorbesc despre niste imagini video surprise de camerele de supraveghere din incinta localului din care reiese ca Lux a fost cel care l-a atacat pe Sutil, acesta din urma incercand doar sa-l indeparteze (un gest instinctiv si de autoaparare). in acele secunde paharul pe care Sutil il avea in mana s-a spart si de aici "vatamarea corporala grava" a omului de afaceri. poate ca imaginile vor fi date publicitatii acum dupa finalizarea procesului
pejte
http://www.facebook.com/vodafonemclarenmer...231660510251116

Lansarea in direct a noului monopost McLaren smile.gif

Frumusica masina, bine ca nu are botul de rata pe care il are Caterham thumbsup.gif
azazel1
Kimi e disperat sa rupa gura targului anul asta. Si lotus sunt turbati dupa succes. Se da o f mare atentie intoarcerii lui raikkonen, vorbimdu-se doar despre asta. De mult nu am mai asteptat un sezon de f1ca acum
azazel1
QUOTE (azazel1 @ Dec 7 2011, 10:12 AM) *
pe skybet cotele pt 2012 sunt cam asa:

vettel 5/4
hamilton 4/1
alonso 6/1
webber 12/1
raikkonen 50/1
massa 50/1
rosberg 50/1
di resta 66/1
sutil 66/1
petrov 66/1
kobayashi 66/1
msc 66/1


exista si un tab cu kimi raikkonen specials:
2/1 to win a race in 2012
40/1 to win on renault debut

Dupa ce a facut un pic de valva in prima zi de teste avand cel mai rpid tmp-desi si el spune ca asta nu inseamna nimic- cota lui pe skybet a crescut. 25/1 ca va iesi campion, 13/8 ca va castiga o cursa, 20/1 ca va castiga la debut.
Oana
aoleu ce o sa rad... nu-mi spune ca deja il vezi campion ohmy.gif
azazel1
hai nu te prosti.
il vad sigur in top 8 la sfarsitul anului in fata lui MSC. atat doar.

ehe, nu cred ca poate rade nimeni mai mult ca mine ca atunci cand il vad pe bufonul de msc pe traseu. mi-a placut mult de el mai ales in 2010
Oana
daca deja ai inceput cu epitete, presimt ca va fi un sezon interesant whistling.gif

apropo de kimi, am vazut o discutie amuzanta pe twitter acum cateva zile:

QUOTE
@adamcooperf1: Just had a social chat with Kimi Raikkonen, away from the cameras he's really pumped and clearly enjoying every minute. Says he read the story I wrote just under a year ago saying he was the man to replace Robert Kubica! I guess Renault didn't read it...

@alex_wurz: I am sure Renault read your blog, but it might have taken them 1 year for fundraising ;-)


LOL
azazel1
sunt cu toate capu' :


After step noses and clever exhausts, the latest buzzword in the Jerez paddock is 'Lotus'.
The former Renault team is turning heads with its new black and gold E20 car, which has been consistently the quickest 2012 car throughout the opening test of the pre-season.

"I am one of the happiest guys in the world right now," said Romain Grosjean on Thursday after easily outpacing Red Bull's Sebastian Vettel.

The reigning GP2 champion was also quicker than the 2012 McLaren, steered for the first time on Thursday by Lewis Hamilton.

"The Lotus looks quite impressive," said Briton Hamilton.

Drawing conclusions based on test results is an unreliable practice, but the body language in the Lotus garage so far is confident.

"At the moment they are quicker and more consistent.

"There are more question marks about us, Ferrari and McLaren," said Vettel.

"For the first test it looks good," team boss Eric Boullier admitted to Finnish broadcaster MTV3, "but still you can't really speculate on anything.

"Between here and Melbourne, all the cars will change a lot.

"It is true that today we have a good car, we are able to drive a lot of laps and that is why we are at the front," he added.

After watching the action trackside from a corner, Force India's Nico Hulkenberg told Auto Motor und Sport that the E20 is "a missile with an incredible amount of grip".

"The Red Bull and the Lotus make the best impression," agreed 1982 world champion Keke Rosberg, who is also at Jerez.

Hamilton described Grosjean's best time - 1.18.4 - as "good", while Red Bull's Webber wanted to know what compound of Pirelli tyre was fitted to the Lotus.

Told it was the medium, the Australian admitted: "Then it was a very good lap."

Grosjean smiled: "The car is easy to drive and predictable everywhere, especially in the fast corners, and when you go over the limit it is easy to get back."

Said Webber: "If Grosjean can do those laptimes then we will all have to watch Kimi (Raikkonen)."



Read more: http://www.worldcarfans.com/112021040979/j...r#ixzz1ly7HK6CZ
Oana
nimeni nu prea stie ce concluzie sa traga dupa primele teste... judecand "la rece", Rosberg a avut cel mai bun timp, cu masina de anul trecut, iar Lotus are cel mai rapid monopost din cele deja lansate pentru 2012

Click to view attachment Click to view attachment

sursa
azazel1
am citit e bbc ca timpul cel mai bun al lui alonso a fost facut cu anvelope soft pe cand a lui grosdjean cu medii.
cica webber s-a sus sa se intereseze ce anvelope au avut lotus pe masina cand a fost facut acel timp.

mercedes au avut double difusser(probabil asa se scrie) pe masina, ceea ce explica timpii, vettel spuand ca s-a pierdut mult din apasarea pe masina odata cu lipsa acestuia.
azazel1
nimeni nu-si da cu presupusul pt ce va fi in acest campionat ?

eu zic ca tot vettel va iesi campion insa nu atat de clar ca anul trecut, iar locul doi va fi disputat la fel ca si anul trecut intre cei 4 insi: webber, hamilton, button si alonso.
apoi pt locul 6 vor fi ceilalti: massa, rosberg, raikkonen, msc iar cine va avea puterea sa intre int top 5, va fi de admirat.
pt locul 10 se vor inghesui probabil: di resta, hulk, kobayashi, grosjean iar oricare din astia 4 insi, daca va reusi sa intre in top 9 va fi o realizare extrema.
pt locul 14 vor merge: perez, maldonado, senna si ricciardo
apoi , gloata.
astept sa ia caterham un punct in acest an insa cel mai mult astept evolutia lui ricciardo.
pe flacaul asta il stiu de vreo 3-4 ani si e rapid de parca are foc la fund si ma astept ca intr-o zi sa iasa campion si nu mica mi-ar fi mirarea sa termine campionatul in cel mai rau caz pe 14.
in formulele inferioare i-am mai urmarit pe montoya, heidfeld si alonso si pana la urma au ajuns fiecare mai mult sau mai putin in top.

alte opinii ?
azazel1
cand incepem concursul ?
azazel1
personal, consider ca cel mai rapid pilot in acest an a fost Hamilton si in acelasi timp indreptatit sa devina campion, insa diverse probleme tehnice, accidente ce nu i se datoreaza, balbaieli ale echipei tehnice, l-au privat de peste 100 de puncte, puncte pe care le-a cules ferrari de regula.

ordinea corecta in care ar fi trebuit sa se termine acest campionat mondial, dpmdv ar fi fost:

hamilton
vettel
alonso
button
raikkonen
webber


samd


ma uit la postul meu de pe 8 martie si imi dau seama cat de bine ma pricep la acest sport.

tre' sa ma laud singur :smile.gif))

imi dau seama ca l-am subestimat pe perez si supraestimat pe MSC
James Kilowatt
Vettel mai bun decat Alonso? Don't think so... avand in vedere ca a avut emotii sa ia titlul in timp ce alalalt a mers cu un Prius...
serious_sam
Nu mai misca nimic aici ?
Astazi incepe oficial sezonul 2013 drive.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.