Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noua Skoda Sedan low cost
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Daniel65671
Au aparut primele imagini ale unei noi Skoda low cost, de dimensiunile unui Volkswagen Bora, Ford Focus sedan sau Renault Megane sedan si care poate rivaliza cu Loganul:

http://www.velocitimag.com/2011/04/skoda-f...d-spy-pics.html
HalbaSus
Nu cred ca va fi neaparat un concurent al loganului decat daca vor merge pe carea "renault cio symbol", adica sa reduca si calitatea odata cu adaugarea unui portbagaj. Daca nu va fi o skoda fabia sedan (parca a mai existat, nu ?).
Daniel65671
Da, chiar eu am una (Fabia mea). Dar, daca te uiti din profil, asta pare mai apropiata ca linie de Octavia. Si nu cred ca are capacul la portbagaj separat de geam si de restul spatiului.
pmhoria
Tot de pe site-ul ala ..ati vazut asta:

http://2.bp.blogspot.com/_1m_IkAU_c-Q/TCOs...Fabia+Sedan.jpg

Horror sick.gif
DORU
Asta spune-le-o esticilor care cumpara Peugeot 206 sedan, Fiat Albea, Chevrolet Aveo sau Clio Symbol, pt cele 3 volume...
Piata dicteaza de ceva vreme trendul industriilor...
James Kilowatt
Lasa ca si printre alea, unele sunt mai urate ca altele. biggrin.gif Nu-s toate la fel de bufnite.
AlexTM
Urate, ne-urate, se cumpara pentru ca e masina unica a familiei, deci trebuie sa fie mica si mare.
Si ieftina
James Kilowatt
Occidentalul familist isi ia monovolum... greu de spus cine are gusturi mai naspa teehee.gif
paula_mircescu
intr-adevar oribil. si la cum merge piata, cred ca ne putem astepta la tot mai multe modele care sa introduca low-cost in ro.
AlexTM
QUOTE (James Kilowatt @ May 4 2011, 03:56 PM) *
Occidentalul familist isi ia monovolum... greu de spus cine are gusturi mai naspa teehee.gif


Romanul.

Eu am monovolum si, imi pare rau sa te dezamagesc, IMI PLACE LA NEBUNIE biggrin.gif
Nu sunt occidental... a venit occidentul incoace
James Kilowatt
Dpdv practic, monovolumele sunt probabil cea mai buna alegere pentru cineva care vrea spatiu maxim intr-o masina de dimensiuni minime smile.gif
Cand vii cu el pe Euroring? biggrin.gif
AlexTM
Chiar si trecand peste latura practica, imi place la el pozitia inalta de condus si suspensia de vapor ... deh, unii au alte asteptari de la o calatorie cu masina.
Ford Galaxy pe Euroring cred ca nu s-a mai vazut smile.gif Imi aduc aminte de un episod Top Gear in care cei trei si-au invitat mamele sa faca o tura pe circuit. Era o Honda Jazz si nu mai tin minte care altele ... ei cam asa ar fi.
La o curba, una dintre ele a si semnalizat biggrin.gif
Lucian107416
nu stiu cum e galaxy, dar s-max si c-max au adunat o gramada de critici pozitive.
Daniel65671
Pana la urma se cheama Skoda Rapid.
DORU
Imi place cum arata, dar nu-mi place cum e realizata....ca fiabilitate. thumbsup.gif
Mircea104901
QUOTE (DORU @ Nov 8 2012, 04:04 PM) *
Imi place cum arata, dar nu-mi place cum e realizata....ca fiabilitate. thumbsup.gif

Pai? Ce s-a intamplat de te-a nemultumit asa de tare? (Skoda sau politica VAG in general?)
DORU
VAG in primul rand, apoi Skoda prin intermediul PoRo thumbsup.gif

Iubesc aceasta marca dar numa pot minti nici pe mine, nici pe ceialalti !
dandreid
Cea mai offtopic postare.

Am gasit un concurs de la Skoda, care vad ca are de dat 1000 de euro.

http://iubescoctavia.ro/

Ah, pentru cei care n-au rabdare sa citeasca sunt acceptate in concurs doar video-uri.
Daniel65671
Pe 19 august 2014, cehii au prezentat noua Skoda Fabia 2014, adica editia cu numarul 3. Dupa Skoda Rapid, Octavia si chiar Superb, nu ne mai surprind liniile Fabiei. Seamana atat de mult intre ele, incat doar marimea le mai deosebeste.

Iata ce scrie presa de specialitate:

Cea de-a treia generație Skoda Fabia va debuta în premieră mondială la Salonul Auto Paris 2014 și va înlocui actualul model, care se află pe piață de șapte ani.

Noua Fabia este mai lată și mai joasă decât modelul pe care îl înlocuiește, ceea ce ar trebui să se traducă printr-un spațiu interior îmbunătățit, dar și printr-o stabilitate crescută pe șosea.

Jozef Kabaò, șeful departamentului de design de la Skoda, spune că a venit momentul ca marca auto din Cehia să creeze o legătură mai strânsă între caracterul practic și designul emoțional. „Cu toate că are un design mai dinamic, am mărit spațiul interior în câteva arii importante. Portbagajul este mai mare și are acum cea mai mare capacitate din clasă, iar interiorul este mai lat și mai lung”, a declarat Kabaò în primul comunicat despre noua generație Skoda Fabia.

Potrivit celor mai noi informații publicate de producătorul ceh, noua Fabia are un portbagaj de 330 de litri - cu 15 litri mai mare decât la precedenta generație - care poate fi mărit până la 1.150 de litri dacă bancheta din spate este rabatată. Totodată, deși lungimea mașinii s-a micșorat cu 8 mm față de modelul pe care în înlocuiește, interiorul oferă acum mai mult loc pentru coate atât în față, cât și în spate.

Cât despre spațiile de depozitare, torpedoul este suficient de încăpător pentru o sticlă de un litru, în vreme ce ușile din spate au loc pentru câte o sticlă de 0,5 litri fiecare. În total, subcompacta cehă are acum șapte spații pentru sticle cu băuturi - două în ușile din față, două pe consola centrală, două în ușile din spate și unul în torpedo.

La capitolul tehnologie, noua Fabia este primul model Skoda care primește sistemul MirrorLink. Pe scurt, această tehnologie îi permite șoferului să vadă pe ecranul sistemului multimedia al mașinii aceleași informații pe care le-ar vedea pe ecranul telefonului mobil. Smartphone-ul trebuie conectat printr-un cablu USB, iar aplicațiile compatibile vor afișa informațiile pe ecranul mașinii la fel cum le-ar afișa pe ecranul telefonului.

O altă noutate este sistemul SmartGate, care le va permite șoferilor să transfere wireless către telefonul personal diferite informații despre călătoria pe care tocmai au făcut-o, precum viteza media și consumul obținut.

Noul Skoda Fabia promite o gamă de motoare cu 17% mai eficientă, împrumutate de la Polo, dar diferențele dintre Polo facelift - recent lansat - și noua Skoda Fabia sunt minore.

Pe benzină, clienții vor avea de ales între motoare cu puteri care variază între 60 și 110 CP, ultimul fiind un 1.2 TSI revizuit și urcat de la 110 CP.

Cei care preferă motoarele diesel se pot baza pe un 1.4 TDI care scoate 75, 90 sau 110 cai putere, în funcție de preferințe și buget.

Va exista și o versiune Greenline a acestui motor în varianta de 75 CP, consumul mediu mixt anunțat fiind de doar 3.1 litri/100 km.

Skoda Fabia 2014 - motorizări disponibile la lansare
BENZINĂ DIESEL
1.0 MPI 60 CP 1.4 TDI 75 CP
1.0 MPI 75 CP 1.4 TDI 75 CP Greenline
1.2 TSI 90 CP 1.4 TDI 90 CP
1.2 TSI 110 CP 1.4 TDI 110 CP

Transmisia va fi cu cutie manuala sau automata DSG cu dublu ambreiaj.
RadioClick
QUOTE (Daniel65671 @ Sep 8 2014, 09:14 AM) *
Pe 19 august 2014, cehii au prezentat noua Skoda Fabia 2014, adica editia cu numarul 3. Dupa Skoda Rapid, Octavia si chiar Superb, nu ne mai surprind liniile Fabiei. Seamana atat de mult intre ele, incat doar marimea le mai deosebeste.

Iata ce scrie presa de specialitate:

Cea de-a treia generație Skoda Fabia va debuta în premieră mondială la Salonul Auto Paris 2014 și va înlocui actualul model, care se află pe piață de șapte ani.

Noua Fabia este mai lată și mai joasă decât modelul pe care îl înlocuiește, ceea ce ar trebui să se traducă printr-un spațiu interior îmbunătățit, dar și printr-o stabilitate crescută pe șosea.

Jozef Kabaò, șeful departamentului de design de la Skoda, spune că a venit momentul ca marca auto din Cehia să creeze o legătură mai strânsă între caracterul practic și designul emoțional. „Cu toate că are un design mai dinamic, am mărit spațiul interior în câteva arii importante. Portbagajul este mai mare și are acum cea mai mare capacitate din clasă, iar interiorul este mai lat și mai lung”, a declarat Kabaò în primul comunicat despre noua generație Skoda Fabia.

Potrivit celor mai noi informații publicate de producătorul ceh, noua Fabia are un portbagaj de 330 de litri - cu 15 litri mai mare decât la precedenta generație - care poate fi mărit până la 1.150 de litri dacă bancheta din spate este rabatată. Totodată, deși lungimea mașinii s-a micșorat cu 8 mm față de modelul pe care în înlocuiește, interiorul oferă acum mai mult loc pentru coate atât în față, cât și în spate.

Cât despre spațiile de depozitare, torpedoul este suficient de încăpător pentru o sticlă de un litru, în vreme ce ușile din spate au loc pentru câte o sticlă de 0,5 litri fiecare. În total, subcompacta cehă are acum șapte spații pentru sticle cu băuturi - două în ușile din față, două pe consola centrală, două în ușile din spate și unul în torpedo.

La capitolul tehnologie, noua Fabia este primul model Skoda care primește sistemul MirrorLink. Pe scurt, această tehnologie îi permite șoferului să vadă pe ecranul sistemului multimedia al mașinii aceleași informații pe care le-ar vedea pe ecranul telefonului mobil. Smartphone-ul trebuie conectat printr-un cablu USB, iar aplicațiile compatibile vor afișa informațiile pe ecranul mașinii la fel cum le-ar afișa pe ecranul telefonului.

O altă noutate este sistemul SmartGate, care le va permite șoferilor să transfere wireless către telefonul personal diferite informații despre călătoria pe care tocmai au făcut-o, precum viteza media și consumul obținut.

Noul Skoda Fabia promite o gamă de motoare cu 17% mai eficientă, împrumutate de la Polo, dar diferențele dintre Polo facelift - recent lansat - și noua Skoda Fabia sunt minore.

Pe benzină, clienții vor avea de ales între motoare cu puteri care variază între 60 și 110 CP, ultimul fiind un 1.2 TSI revizuit și urcat de la 110 CP.

Cei care preferă motoarele diesel se pot baza pe un 1.4 TDI care scoate 75, 90 sau 110 cai putere, în funcție de preferințe și buget.

Va exista și o versiune Greenline a acestui motor în varianta de 75 CP, consumul mediu mixt anunțat fiind de doar 3.1 litri/100 km.

Skoda Fabia 2014 - motorizări disponibile la lansare
BENZINĂ DIESEL
1.0 MPI 60 CP 1.4 TDI 75 CP
1.0 MPI 75 CP 1.4 TDI 75 CP Greenline
1.2 TSI 90 CP 1.4 TDI 90 CP
1.2 TSI 110 CP 1.4 TDI 110 CP

Transmisia va fi cu cutie manuala sau automata DSG cu dublu ambreiaj.


Sunt pe deplin de acord.
AlexTM
Ne bucuram cu totii.

"Transmisia va fi manuala sau automata" - poti sa nu fii de acord cu asa ceva?
RUE
e la mall la tm expusa fabia asta noua si arata mai a polo acum decat a mini cooper anterior.
12 ooo eur cu tva.
DORU
QUOTE (AlexTM @ Feb 19 2015, 02:51 PM) *
Ne bucuram cu totii.

"Transmisia va fi manuala sau automata" - poti sa nu fii de acord cu asa ceva?


Putea sa NU fie deloc biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2017 Invision Power Services, Inc.