Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masina sport
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
AZAZEL
sunt curios voi ce ati alege ?
minim 300 cp, awd obligatoriu, motor de maxim 3 litri, 1500kg sau poate un pic peste.

nu am bani, insa sunt obsedat de o masina sport, mai precis de tt-rs.
2.5 litri, 340 cp, 450 nm iar cu 2000 de euro investiti intr-un soft mtm se duce la 408 cp si 500nm si astfel e mai rapida ca un m3 sau un rs5. de fapt fara nici un soft, masina e pe acolo si asta pt ca are putine kilograme

http://www.fastestlaps.com/comparisons/aud...t-rs_coupe.html

http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw...t-rs_coupe.html
DRAGOS
de ce discutam de AWD obligatoriu la o masina sport?

eu aleg BMW seria 1 M Coupe. 3l, twin-turbo, 340cp.

as vrea sa nu comentez alegerea ta(imi stii bine "pasiunea" pt audi smile.gif ), dar TT-ul mi se pare pur si simplu gay. nu comentez motorul in schimb, potential de tuning foarte mare.

si pentru ca nu ma pot abtine... http://www.youtube.com/watch?v=BnGGRfIhf0k
mihaimilk
TT e o chestie de gust, mie nu-mi prea place cum arata. In TT-ul mark 1 nici nu incap la 1.89 ai mei.

As alege BMW335i, cu 1 sau 2 Turbo, si M-Pack neaparat, Blue Le Mans sau Montego:




+ Dragos, nu inteleg nevoia de AWD la o asemenea masina. RWD or nothing! smile.gif

Sau ca sa fie sport de tot, ceva Porsche Cayman



Altfel, un scooby ultra tunat sau Mitsu Evo s-ar incadra probabil cerintelor tale.
DORU
QUOTE (AZAZEL @ Apr 28 2011, 03:53 PM) *
sunt curios voi ce ati alege ?
minim 300 cp, awd obligatoriu, motor de maxim 3 litri, 1500kg sau poate un pic peste.



QUOTE (DRAGOS @ Apr 28 2011, 05:10 PM) *
de ce discutam de AWD obligatoriu la o masina sport?


Pt ca AWD iti da "acel ceva" unic. Trebuie sa ai si sa incerci sa poti intelege, Dragos. Si o spun fara nici o ironie...

Alegerea mea este aceeasi ca si acum 5 ani si probabil aceeasi si peste alti 10 ani: VISUL MEU - Mitsubitshi EVO Lancer banana.gif


Click to view attachment Click to view attachment
AZAZEL
la banii de 335 as lua fara sa ezit un audi s4 care este indubitabil mult mai masina si cu 2000 de euro intr-un soft o fac aproape ca un m3:
http://www.youtube.com/watch?v=6ge84DQzqD8

si eu sunt de aceeasi parere ca tt este fie masina de muieri fie pt gay insa tt-rs are un potential urias.
laurentiu
In ordine: Volvo S60 T6 AWD. Apoi la ceva distanta Glof GTI, Focus RS, Audi TT RS (asta pentru ca de Porsche Boxter "nu as avea bani" biggrin.gif . smile.gif
HalbaSus
Azazel, eu cred ca tu incurci conceptul de masina sport cu conceptul de masina rapida. TT-RS. S4. RS4 & co nu sunt masini sport, sunt masini rapide, poate al naibii de rapide... dar nu sport. In general masinile cu tractiune integrala nu sunt masini sport. O masina sport trebuie condusa la limita, cu cat mai repede atingi limita, cu cat mai controlabila este la limita, cu cat mai distractiva este la limita, cu atat mai "sport" este masina. O masina AWD are limita foarte sus, e foarte greu de controlat odata ajunsa la limita, si nu e deloc distractiva cand a ajuns acolo.

Si acum vei zice "dar cum ramane cu impreza wrx sti sau evo X ?" si eu voi spune ca au pus atat de multa putere care e livrata in mod atat de nelinear si au intarit atat de mult suspensiile incat au reusit sa creeze bestii greu de controlat, desigur se putea face toata treaba bagand motoare de 1.6 normal aspirate pe caroserii usoare si cu tractiune spate, cum au facut cei de la mazda cu mx5... dar unii au zis ca mai bine baga cate 400 de cp pe tractiune integrala ca sa obtina efecte similare.

Ahhh... si stiu ca vei mai spune ca "awd e mai rapid pe circuit" ceea ce din nou e total irelevant, pentru ca o masina sport nu e facuta sa mearga repede, e facuta pentru senzatii...

Deci masina sport pana in 50.000: Ariel Atom si Caterham.

Daca vrei totusi ceva mai practic (adica vrei acoperis) atunci devine mai complicat... oricum TT-RS si orice vine din grupul vag e exclus, nu vrei hot hatch sau similare, vrei masina sport. Deci ai de ales intre foarte multa putere, suspensii rigide, sasiu sport si awd (impreza wrx sti, evo X) sau masini mai finute, motoare mai slabe dar RWD, care iti vor livra si ele un set destul de puternic de senzatii...

Daca vrei sa o arzi foarte practic si defapt vrei mai degraba un hot hatch atunci merita sa te indrepti spre S3, Golf R, si similare.

Daca vrei sa circuli foarte repede pe drumuri publice fara sa observi acest lucru atunci merge orice berlina premium cu motor maricel si cai multi.
Diesel
Lotus Exige intra in bani? sau vreun Elise high-end? Astea au acoperis biggrin.gif

Acu serios: A5 e mai aratos decat TT. Eu de la Audi as alege un A5 cu 2.0T. Oare cat de complicat ar fi de modificat transmisia ca sa obtii un A5 RWD?
G e o r g e
masina sport as lua un GTR la 50k.
punct, fara discutii inutile smile.gif

QUOTE (Diesel @ Apr 28 2011, 10:22 PM) *
Lotus Exige intra in bani? sau vreun Elise high-end? Astea au acoperis biggrin.gif

Acu serios: A5 e mai aratos decat TT. Eu de la Audi as alege un A5 cu 2.0T. Oare cat de complicat ar fi de modificat transmisia ca sa obtii un A5 RWD?

un dement a facut un STI RWD smile.gif
Seri
Azazel, nu crezi ca esti prea tanar pentru midlife crysis? teehee.gif

Si eu as lua Cayman, doar ca sa pot spune ca am un Porsh. Pe langa asta arata foarte bine, suna foarte bine, iar oferta de tuning este foarte bogata.
solmar
Un Jaguar XK, dar e iesit din pret cu vreo 30 k.
AZAZEL
mie la tt-rs imi place ca masina este destul de usoara, adica vreo 1500 kg, pt motor in 5 cilindri si awd fiind f bine.
cica scot audi un R4 sau R5 ce va fi plasat intre tt si r8 insa ma gandesc ca si la pret va fi tot la fel.
de un an ma bantuie chestia asta cu masina sport si ma gandesc ca peste vreo 2 ani poate o sa am oportunitatea sa imi iau.

nissan gt-r imi place insa e prea scump iar sh e destul de greu de intretinut. chiar si noua e f greu de intretinut.
oricum, ca sa detii masin aia trebuie sa ai venituri mari, de peste 7000 de euro pe luna de familie.
DRAGOS
QUOTE (DORU @ Apr 28 2011, 07:37 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Apr 28 2011, 05:10 PM) *
de ce discutam de AWD obligatoriu la o masina sport?


Pt ca AWD iti da "acel ceva" unic. Trebuie sa ai si sa incerci sa poti intelege, Dragos. Si o spun fara nici o ironie...



pt mine o masina sport trebuie sa fun in primul rand, deci prefer oricand RWD.
22nst
OMFG... unii nu au ce manca...

Si... pe unde vei merge cu acesti 400 cai?

Aaa, pe autostrada Soar... nu-i terminata... pe A1... nu ca-i plina de gropi... aaa, pe Magheru la coada cu aia cu Matiz de 50 cai cu mine cu 90 cai, o sa fie misto, mai ales la benzinarie banned.gif

Da, tocmai ii spuneai lui Vio ca vreau sa tunez Yarisul, cu 300 euro fac 110 cai, mai pun eu o sarma sau doua si o ridic la 150 cai... jante, tobe, 4 sa fie bine... suspensii coborate, ce sa mai o fac la 400-500 cai lejer si are 1100 km rolleyes.gif

Abia astept sa te provoc la o forma geometrica intre Bucuresti si... Arad smile.gif

Si acum serios, o Honda S2000 este suficienta smile.gif
mihaimilk
Exista alte threaduri pt discutia veleitatilor sportive ale toyotelor wink.gif

S2000 e prea ieftina, aici visam cu 50k (fara TVA!) smile.gif
vio
te-ai angajat la vreo firma de sterilizat caini total ? sa ii ziceti lu Azazel numai mashini germane . el pare asa ca accepte si restu, dar e asa un pic pornit numa pe germane .biggrin.gif , intre noi fie vb nemtzii acu au descoperit cum se fac mashini si ca turbina se inventa mai de mult wink.gif) dar pt ei e un nius

cu 40 000 de euro imi duc mashina la Fener sport o face de 650 / 550 cp si rup orice e pe strada in afara de GTR tunat la fel ...

si la banu asta nici nu as discuta ,,, IS F:D restu sunt doar umbre
22nst
Sterilizat total?
Se poate si partial 36182451.gif

Daca pun un caine sterilizat dupa masina imi da ceva cai?
Dar nesterilizat?

O sa am 90 cai si un caine... interesant


QUOTE (mihaimilk @ Apr 28 2011, 11:29 PM) *
Exista alte threaduri pt discutia veleitatilor sportive ale toyotelor wink.gif


Toyotele astea sunt date... rea tabla pe ele, nu ai vazut asa ceva...
vio
off topic dar il vazui pe tudor ca citeste : ce faci ma? fusesi la Zilele Pupincurismului de la voi ? 36182451.gif 36182451.gif satisfacut ? pupashi pupashi ?
DRAGOS
ce ma? nu mai are voie omu sa viseze? daca ai 50k +tva de dat pe o asemenea masina iti permiti sa te duci cu si in ungaria sau germania pe circuit sa te distrezi.

pe autostrada numai de sportivitate nu poate fi vorba, sport nu inseamna sa te tii de covrig cu picioru' la blana.

am uitat de GTR, nu stiu daca intra exact in pret, dar aia e sportiva suprema la 50k cip.

vio, poti sa bagi tu 1 mil euro in corolla, din rahar nu faci bici. aceeasi discutie este si pe un alt forum, hothatch impins la maxim(golf R20, ~600cp) versus supercar. niciodata n-o sa se compare o compacta de 600cp cu un gtr sau orice altceva din clasa asta. ah, intr-adevar in linie dreapta o sa rupi tot, dar asta nu inseamna masina sport.
vio
iegzista si filme ... corolla cu motor de 2.0 vs GTR ...wink.gif sa vezi din kkt bici ce e acolo ... daca nu supra biggrin.gif mama lor
DRAGOS
OT: supra e alta mancare de peste biggrin.gif
T u d o r
Conform intregii lumi auto, M3 este masina sport cea mai superba, minunata, incredibila. Asadar eu as alege M3.

Asa ca divagatie trebuie definit conceptul de masina sport. A inceput Halba dar inca n-avem notiunea foarte clar determinata. Sport = cel mai rapid pe circuit? Ok, pe ce fel de circuit? Sau sport = masina de strada cu veleitati sportive?

In functie de argumente poti alege Atom sau M3. Trecand prin EVo, STI, etc. Dar eu ca preferinta raman la M3.
22nst
Auzi la ei... Supra ce e asta? Mai bine Passat.



Gata, ma duc sa ma culc smile.gif
Sa nu va certati!



PS. Sper ca nu s-a suparat nimeni, dar nu m-am putut abtine tongue.gif
Otto73
Pt. mine masina fun si cu un sound de nedescris este viper-ul sau zr1-le.
ozz86651
De Viper din cite am auzit e aceeasi calitate a asamblarii ca la alte masini americane in perioada lor cea mai neagra. Dodge, da-o nabii.

Cit despre turbo, turbo e puterea saracului. Cine are bani ia aspirat. Caii putere aspirati sint si mai scumpi. La turbo iei un motor ieftin, ii pui in fata o sfirleaza cu fofeaza de 1000$ si ai sute de cai. Puterea e livrata nelinear, suna prost, vibreaza ca are cilindri putini, are lag, e greu de condus.
Parerea mea e ca daca vrei masina misto si ai bani n=ai ce cauta la turbo.
Si va legati prea mult de semnatica ... e clar ca Azazel nu s-a referit la circuite. Eu mi-as lua M3 ca e un amestc de practic cu "sport". Si-i aspirat, nu saracie d-asta Skoda la suprapret smile.gif.
DORU
QUOTE (ozz86651 @ Apr 29 2011, 06:22 AM) *
Si-i aspirat, nu saracie d-asta Skoda la suprapret smile.gif.


Nu inteleg, poti dezvolta ? thumbsup.gif
Diesel
Unul din atributele masinii sport, ca tot s-a cerut definitia, e sa fie cat mai usoara. Greutatea redusa e mai importanta decat puterea. AWD si greutatea redusa nu se potrivesc iar mie 1500kg mi se pare mult. 1200kg e un punct de plecare bun.

De asemenea, manevrabilitatea, agilitatea pe viraje si controlul usor sunt mai importante decat viteza de top.
DORU
QUOTE (Diesel @ Apr 29 2011, 09:28 AM) *
Unul din atributele masinii sport, ca tot s-a cerut definitia, e sa fie cat mai usoara. Greutatea redusa e mai importanta decat puterea. AWD si greutatea redusa nu se potrivesc iar mie 1500kg mi se pare mult. 1200kg e un punct de plecare bun.


Eu consider ca centrul de greutate cel mai coborat si echilibrat este cel putin la fel de important precum greutatea.

Exista masini cu valente sportive cu 4x4 (nu neaparat AWD) si rapide si usoare (1200kg poate nu, dar 1400kg cu siguranta da !)
HalbaSus
Sa nu uitam de senzatii... Ca daca ne dam pe autostrada, atunci depasesc cu zambetul pe buze 90% din hot-hatch-uri si niscaiva roadstere... si in timp ce ii depasesc pot asculta muzica in surdina si pot discuta cu pasagerii (deci mai multi, da ?) cat de tare e masina mea ca mergem cu 250 km/h in timp ce saracii cu masini sport le urla esapamentul in cap la 200...
NU, asta inseamna masina rapida, cruiser, cum vreti voi.

O masina sport are ca unic scop ridicarea adrenalinei, de aceea din punctul asta de vedere M3 il bag tot la strutocamile.

Ori suntem golani ori nu mai suntem, ori e masina sport care sa iti rupa sira spinarii daca treci peste o pietricica, care sa urle de parca s-ar hrani cu pui de veverite si sa ia curbele ca un foxterier turbat ori o ardem cu compromisuri de masina sport-cruiser = m3 sau hatchback-masina sport = hot hatch, masina sport-masina de fitze = ferrari, lambo...

ozz86651
QUOTE
Nu inteleg, poti dezvolta ?


Skodele sint masini foarte misto la clasa lor.
Am eu niste probleme cu firme care impart componente si platforme si motoare intre masinile de 15 mii si alea de 100 de mii. OK, poate nu exact pe tot spectrul dar intelegi ideea.

QUOTE
M3 il bag tot la strutocamile


Asta si este si asta e meritul lui. E o strutocamila reusita.

QUOTE
Ori suntem golani ori nu mai suntem, ori e masina sport care sa iti rupa sira spinarii daca treci peste o pietricica, care sa urle de parca s-ar hrani cu pui de veverite si sa ia curbele ca un foxterier turbat


Pai atunci trebuie sa eiminam toate masinile street legal. Si o sa ai o masina foarte tare pe care o foloseti 4 ore pe an.
omul vesel
Ford Mustang?
laurentiu
Pentru 50000 de euro nu cred ca se poate pune problema de un sportiv "pur-sange". La banii astia exista compromisuri intre sportiviate, confort... consum.
Daca e sa vorbim de masini sport ar trebui sa vorbim de Porsche 911, Ferrari, Lamborghini, Pagani etc care costa cel putin dublu.
mihaimilk
Porsche Cayman se incadreaza.

Compromis la consum pt o masina sport? I don't even...

Poate vrei sa recomanzi un diesel thumbsup.gif
laurentiu
Eu unu' nu mi-as lua Cayman asa cum nu mi-as lua nici Impreza sau Lancer cu motor de 1.6. Toti vor zice ca am vrut un STI, EVO sau un 911 dar nu am avut destui bani. Si cred ca ar avea dreptate. Asa ca as prefera un compromis mai "omenesc", gen TT sau Z4.
Dar de ce trebuie sa vrei neaparat o sportiva adevarata noua la banii astia? Eu unu' m-as "baga" fara sa stau prea mult pe ganduri la un 911 la banii astia. As gasi ceva super. Cred ca Porsche ar fi singura marca sport de la care as lua un sh ... nu stiu cum sta Ferrari cu fiabilitatea. biggrin.gif
mihaimilk

QUOTE (laurentiu @ Apr 29 2011, 09:32 AM) *
Dar de ce trebuie sa vrei neaparat o sportiva adevarata noua la banii astia?


Se intampla destul de des, dar de obicei 'regulile jocului' sunt stabilite in primul post thumbsup.gif

Daca nu le respectam, pot zice si eu ca vrea un V8 cu sunet miau miau, si ca de obicei un E39 M5 mi-ar face cu ochiul, dar:
- e mult mai ieftin
- e mult mai vechi decat nou turned.gif
- are 4 usi, deci nu e prea 'sport' dupa definitiile de mai sus

Don't get me wrong, inteleg nevoia de flexibilitate in discutii, dar daca e prea multa, se transforma si masini.ro in softpedia, unde cineva face un versus 'Mondeo vs Insignia noi' si pusti de 12 ani raspund 'mi-as lua un BMW 330d SH, e cel mai tare !!!111one LOL' si atat ninja.gif

QUOTE
Eu unu' nu mi-as lua Cayman asa cum nu mi-as lua nici Impreza sau Lancer cu motor de 1.6. Toti vor zice ca am vrut un STI, EVO sau un 911 dar nu am avut destui bani. Si cred ca ar avea dreptate.

Cayman e destul de apreciat ca masina sport, intotdeauna exista o masina mai puternica sau mai frumoasa, dar nu inseamna ca toti cumparatorii de masini si-ar fi dorit un Veyron doar ca nu au avut bani.
Lucian107416
QUOTE (laurentiu @ Apr 29 2011, 11:32 AM) *
Eu unu' nu mi-as lua Cayman asa cum nu mi-as lua nici Impreza sau Lancer cu motor de 1.6. Toti vor zice ca am vrut un STI, EVO sau un 911 dar nu am avut destui bani. Si cred ca ar avea dreptate. Asa ca as prefera un compromis mai "omenesc", gen TT sau Z4.

Cayman vs 911 nu e numai despre bani. Cayman baga in buzunar 911 la orice ora pentru ca are motorul pe mijloc. Cayman are motoare slabe pentru ca l-ar desfiinta pe 911. Eu de ex, n-as putea sa-mi iau un 911 fara sa ma simt furat, deoarece Cayman e mult mai bun. 911 va fi INTOTDEAUNA cu motorizare spate datorita marketing-ului. Daca Porsche a reusit ce a reusit cu GT3 RS, imagineaza-ti ce ar reusi cu Cayman ....
Titi1988
Nu stiu daca s-a lansat M3 CLS dar aia as alege 100%!!!
LE: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpr..._csl_spied.html
Mircea104901
Un singur raspuns la tot ce se discuta aici: Ariel Atom.
AlexTM
Eu ar trebui sa am foaaaaarte multi bani, mult mai mult decat 50K, ca sa dau atat pe o masina smile.gif
Presupunand ca i-as avea, as lua un BMW 6xx care mi se pare cea mai eleganta dintre toate (daaa, ma uit la eleganta ...) deci nu motor foarte mare, cred ca 3000 e cel mai mic. Arhisufi
HalbaSus
Stirea e veche, M3 CSL nu exista in varianta actuala insa exista M3 GTS (cam acelasi lucru) care costa 115.000 euro insa problema mai mare e ca toate exemplare au fost deja vandute. [sursa]

QUOTE
Pai atunci trebuie sa eiminam toate masinile street legal. Si o sa ai o masina foarte tare pe care o foloseti 4 ore pe an.


Ariel Atom, Lotus Elise, Caterham, astea toate sunt street legal si costa sub 50.000... ahh... nu sunt foarte practice, dar sunt masini sport pur sange... mai sport de atata nu se poate.
Lucian107416
+ ktm x-bow
xamez
varianta 1: Mustang V8 GT 500 Shelby
varianta 2:Corvette ZR1
varianta 3:daca nu te multumeste variantele astea mere si o honda cbr 1100cmc care iti da la senzatii .
AZAZEL
desi vorbim doar asa in teorie, ideea este ca eu as vrea si cu sufletul in rai si cu aia in fund.
un motor de peste 3 litri inseamna taxe si consum imens.

2.5 litri cum are acel tt-rs este mai uman, atat din punct de vedere al taxelor cat si la consum.
ca o masina sport adevarata inseamna f multi bani , aia este iarasi drept, insa eu spuneam de masini pana in 50.000 euro+tva in care exclud din capul locului un sh.
xamez
variamta ieftina se poate un suzuki swift sport 1.6 125 hp teehee.gif
HalbaSus
AZAZEL, termina naibii odata cu golful ala fara portbagaj... decat ala mai bine un Golf R pe care il mai tunezi un pic, ai fix acelasi sasiu si mai ai si portbagaj si bancheta spate.

Vrei masina sport (e evident ca nu va fi singura ta masina, decat daca esti burlac) atunci ia una adevarata, uite, nu zic sa iei ariel atom, ca e nasol ca n-are acoperis... dar Lotus Elise... cu asta ce ai ? Matura pe jos cu orice TT, ai exclusivitate serioasa (TT-uri vezi pe toate strazile) motorul e de 2.3, acceleratia 0-100 e intre 4.3 si 4.9 in functie de varianta pe care o iei... RWD (adica masina de barbat), nu iti incurci cheile cu vecinul cu A3, etc...

Acum eu nu pot fi acuzat de opinii anti-audi. Pana la urma A3-ul meu imparte o gramada de componente cu TT-RS-ul ala pe care il vrei tu, si pana si dizelarul meu se comporta foarte bine pentru o masina FWD. Platforma golfului V este una reusita fara doar si poate. Dar daca discutam despre masina de fun... pai sa fie fun... nu ne luam coupe-uri bazate pe sasiuri de hatchback, cu tractiune integrala bazata pe tractiune fata...
Lucian107416
cred ca ar merge deschis un topic separat. Ce e fun to drive? Eu zic ca aderenta redusa e un factor important. Incet incet imi definitivez parerile.
Alegerea mea ar fi.
!!!! Mazda RX-8 tunata (cu supercharger) !!!! - exotica si nefiabila
0. Lotus Evora supercharged - greu accesibila si poate prea scumpa. nu stiu exact
1. Cayman ( R sau S)
2. BMW 1 M
3. Clio RS = Mazda mx5
4. Focus RS
5. Type R
6. Megane RS
7. STI - pentru ca e mai potrivita drumurilor din Ro
8. Evo X
9. RS3
PS, Si oricare dintre misilele lui Halba(Lotus, Caterham, Ariel Atom), daca intra la masini, sunt in topul topului
Otto73
QUOTE (ozz86651 @ Apr 28 2011, 11:22 PM) *
Cit despre turbo, turbo e puterea saracului. Cine are bani ia aspirat. Caii putere aspirati sint si mai scumpi. La turbo iei un motor ieftin, ii pui in fata o sfirleaza cu fofeaza de 1000$ si ai sute de cai. Puterea e livrata nelinear, suna prost, vibreaza ca are cilindri putini, are lag, e greu de condus.
Parerea mea e ca daca vrei masina misto si ai bani n=ai ce cauta la turbo.
.

Ai dreptate.................... bugatti veyron e chiar masina saracului, oricine si-o poate permite.
Mama lui de turbo.
ozz86651
Pai n-a zis nimeni ca nu poti sa pui turbo pe un motor care si aspirat e competent. Poti sa pui turbo pe un V8 de ferrari. Poti sa faci turbo scump, iei o masina scumpa si ii bagi turbo. Numai ca nu asta e ideea in general, ci power to the masses.
Si veyronul nu stiu daca e masina sport ideala.
T u d o r
Azi am avut ocazia sa fac o tura scurta cu Citroen DS3 1.6 THP, 150CP. In afara de faptul ca masinuta e superba are forta ca la balamuc si un comportament de kart. Mi-a placut la nebunie. Si poti lua doua de 50000 euro. biggrin.gif
laurentiu
In plus s-a lansat si noul Beetle whistling.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.